Spuštění otevřené bety je tu. Riot proto krom posledního resetu zavádí i další úpravy co se utrácení herní měny týče. Cílem je vytvořit hru, ve které peníze nebudou rozhodovat o vašem úspěchu. Zároveň je kladen důraz na možnost rozšiřovat kolekce karet, ačkoliv hře nemůžete věnovat příliš velké množství času.

Pokud vás zajímají balanční úpravy, můžete si přečíst Patch Notes.

Poslední reset účtů

S příchodem otevřené bety budou naposledy resetovány všechny herní účty. Další reset již nebude. Pokud jste si za prémiové Coiny v průběhu preview patche něco koupili, Coiny dostanete zpět. Hodnota Coinů se nově mění, ovšem připsána vám bude částka, která v reálných penězích stále odpovídá vložené sumě.

Cena coinů

Změn se dočkaly ceny za nákup Coinů. Ty obecně vzrostly. Na druhou stranu se snížila cena herních předmětů a karet. Jednotlivé ceny se ovšem mění i dle lokální měny.

  • Staré hodnoty:
    • 10$ = 1380 Coinů
    • Champion Wildcard = 400 Coinů
  • Nové hodnoty:
    • 10$ = 1000 Coinů
    • Champion Wildcard = 300 Coinů
  • Změna: celkově se položky zdražily o přibližně 3,5 % pokud platíte v dolarech. Hodnota se liší i v závislosti na počtu koupených Coinů najednou.

Shardy

Změna hodnoty Coinů vyžadovala také úpravu Shardů. Ty se nyní dají měnít v poměru 10:1. Za 1 Coinu tedy dostanete 10 Shardů. Zároveň byla zvýšena cena za čtvrté Rare a Epic kopie a snížena za čtvrté Common kopie karet.

Odměny za hraní (bedny, expedice, vaulty)

  • Vault
    • Přidán Token k odemknutí expedice do Vaultů nad 10. úroveň.
    • Náhodná karta šampiona odebrána z Vaultů nad 10. úroveň.
  • Odměny za expedice
    • Nově získáte větší odměnu v přepočtu na Shardy.
    • Menší odměna z beden a kapsulích na všech úrovních.
  • Prolog odměny
    • Token pro expedici přidán do desáté úrovně prologu.
  • Bedny
    • Bedny z vyšších úrovních nově obsahují méně Shardů (za ty si ovšem koupíte více, viz. výše). Změna je tak minimální.

Zkušenosti

  • Zkušenosti za první výhry za den
    • Bonus 400 zkušeností za první PvP výhru denně, 200 za druhou a 100 za třetí.
    • Zkušenosti za PvP výhru snízeny ze 250 na 200.
  • Zkušenosti za prohru zvýšeny z 25 na 100.
  • Zkušenosti za více her denně upraveny:
    • PvP Výhry
      • 11. – 15. výhra: 150 zkušeností
      • 16. – 20. výhra: 100 zkušeností
      • 21. – 30. výhra: 50 zkušeností
      • 31. a další: 0 zkušeností (běž se trochu vyspat)
    • PvP prohry
      • 5. – 10. prohra: 50 zkušeností
      • 11. a další prohra: 0 zkušeností
    • Výhry proti botům:
      • 5. – 10. výhra: 75 zkušeností
      • 11. – 20. výhra: 50 zkušeností
      • 21. a další: 0 zkušeností
    • Prohry proti botům:
      • 1. – 4. prohra: 50 zkušeností
      • 5. – 10. prohra: 25 zkušeností
      • 11. a další prohra: 0 zkušeností
  • Porovnání pro PvP hry:
    • Změny se vás nedotknou až do 11. výhry (okolo 20 her / 3 hodin a 20 minut herního času) v daný den.
    • Celkové množství zkušeností za výhry je vyšší do 14 výhry v jeden den, poté nižší.
    • Prohry dávají více zkušeností do 21. prohry. Potom již žádné
    • Celkově byste neměli získávat méně zkušeností, pokud nehrajete více jak 7 – 9 hodin denně.
  • Expedice
    • Základní zkušenosti za výhru: 100 (nezměněno)
    • Základní zkušenosti za prohru: 50 (nezměněno)
    • Zkušenosti za hru kopírují PvP křivku popsanou výše. Avšak ta začíná níže (na 100 zkušenostech), a proto se dostanete na 0 zkušeností za hru dříve.
    • První expedice dávají bonus v podobě 0 – 2000 zkušeností (dle počtu výher). Na tento bonus se nevztahuje snižování zkušeností popsané výše.

Přidejte se do naší facebookové skupiny Legends of Runeterra