Aktuální patch sice neobsahuje žádné balanční změny, ale přináší hodně změn ohledně zkušeností a odměn.

Trezor

  • Expediční token již od úrovně 2 (dříve 10).
  • Náhodný šampion od úrovně 5 (dříve nebyl).
  • Wildcard šampiona od úrovně 10; nahrazuje úroveň 5 šampiona (dříve nebyla).
  • Žádná maximální úroveň (dříve 13).
  • Úroveň 14+ (vždy 4500 zkušeností): Alespoň 1 epická, 2 vzácné a 2 běžné karty, karty i kapsule mají náhodnou šanci na vylepšení.

Zkušenosti

  • Výhry v PvP (normal, ranked, expedice) již dávají pokaždé alespoň 200 (100) zkušeností.
  • Výhry proti AI dávají 100 zkušeností prvních 10 výher, poté vždy 50 zkušeností.

Kupování karet

  • Wildcard nemají v obchodě omezený týdenní počet.
  • Karty lze kupovat přímo v kolekci za mince (odvozeno od ceny příslušné wildcard)

Expedice

  • Cena: 2000 úlomků nebo 200 mincí (dříve 3000 a 300)
  • Odměny byly redukovány v návaznosti na změny trezoru (Šampion již není v každé odměně).
    • 0 výher: Epic capsule (alespoň 1 epická, 2 vzácné a 2 běžné karty, karty i kapsule mají náhodnou šanci na vylepšení).
    • 1 výhra: Epic capsule, 100 úlomků.
    • 2 výhry: Epic capsule, 200 úlomků.
    • 3 výhry: Epic capsule, 200 úlomků, běžná univerzální karta (Common Wildcard).
    • 4 výhry: Epic capsule, 300 úlomků, 2 běžné univerzální karty.
    • 5 výher: Epic capsule, 500 úlomků, vzácná a běžná univerzální karta.
    • 6 vvýher: Epic capsule: 1000 úlomků, vzácná a běžná univerzální karta.
    • 7 výher: Epic capsule, 2000 úlomků, 2 vzácné univerzální karty.
  • Kompenzace za již vlastněné tokeny budou hráčům připsány v den patche (1000 úlomků za každý token).
  • Expedice započaté před tímto patchem obsahují staré odměny.

Odměny za tutoriál

  • Odměna úrovně 2 byla přesunuta na úroveň 9 a vylepšena (vzácná univerzální karta, 200 úlomků na Epická univerzální karta a 200 úlomků).
  • Úroveň 3-9 byly posunuty na 2-8.

Opravy chyb

  • Harrowing: Opraven text, aby odpovídal skutečnosti (Revives 6 strongest allies – oživí 6 nejsilnějších spojenců).
  • Opravena chyba, kdy burst kouzla, která ukončila hru, způsobila pád klienta.
  • Opravena chyba, kdy hráči mohli vytvořil nikdy nekončící tah, pokud neustále vytvářeli nové karty a používali je.

Ostatní

  • Vylepšena jasnost několika karet.
  • Expedice
    • Přidán archetyp Darkwater Scourge
    • Odebrán archetyp Zephyr Sage
  • Master tier
    • Hráči v této divizi by měli zasnamenat menší skoky v MMR (nahoru i dolů) po každé hře.