Ačkoliv je nejnovější karetní hra od Riotu teprve v otevřené betě, už teď můžeme bez problémů říci, že se u hráčů těší velké oblibě. S přechodem z bety na plnou verzi se určitě budeme moci těšit na mnoho novinek. Prozatím je ve hře záměrně jen několik málo šampionů, jakoby si Riot nechával rezervu, aby mohl snadno přijít s nějakým rozšířením pro hru. V budoucnu by se pak mohly objevit i nové frakce (Bilgewater, Targon, Shurima, Ixtal, Void...).

V dnešním článku se zaměříme na návrhy karet od fanouška Magaman556. Kdo ví, třeba se podobného zpracování karet někdy v budoucnosti dočkáme.

Karthus

  • Karthus úroveň 1
    • Pokud bych měl zemřít, povýším místo toho svou úroveň a vytvořím “Fleeting” Lay Waste.
  • Karthus úroveň 2
    • Last Breath: Udělím 2 poškození všem nepřátelům.
    • Pokud bych měl zemřít, snížím místo toho svou úroveň.
  • Lay Waste
    • Uděl jednotce 2 poškození. Lze použít znovu toto kolo.
  • Karthus’s Wall of Pain
    • Toto kolo jsou všechna protihráčova “Fast” kouzla změněna na “Slow”. Zamíchá Karthuse do balíčku.

Hodně bizardní návrh pro Karthuse, který využívá Tryndamerovy podmínky pro novou úroveň. Naopak vylepšený Karthus je Ephemeral a pokud zemře, pouze ztratí svou úroveň. Tento hrdina je tedy nesmrtelný a těžko říci jak silný by ve hře byl.

Lay Waste je jednoduše a dobře navržené kouzlo. Wall of Pain zase disponuje zajímavou mechanikou, kdy nepřítel nemůže používat “fast” kouzla během obrany a útoku (například kouzlo “Deny”).


Ahri

  • Ahri úroveň 1
    • Útok: Tvá kouzla mají “drain”.
    • Navýšení úrovně: Drain tří a více životů.
  • Ahri úroveň 2
    • Útok a obrana: Tvá kouzla mají “drain”.
  • Ahri’s Charm
    • Uděl 1 poškození jednotce a ukradni ji na toto kolo. Zamíchej Ahri do balíčku.

Přestože návrh obsahuje několik zajímavých nápadů jako například získání “quick attack” při nové úrovni, “drain” kouzel je přehnaně silný a ve spojení s bariérami, které frakce Ionia nabízí, by se Ahri i hráč mohli stát téměř nesmrtelní.

Kouzlo Charm se mi pak jeví trochu “mimo mísu”, kdy neodpovídá téměř vůbec své funkci v League of Legends. Přesto se jedná o zajímavý nápad, chybně je ale zapsán jako “Fast” a jeho funkce by ve hře byla pochybná.


Swain

  • Swain úroveň 1
    • Strike: Ukradnu 1 život nepříteli.
    • Navýšení úrovně: Na začátku kola mám méně jak polovinu životů.
  • Swain úroveň 2
    • Všechny jednotky kromě Swaina dostanou “nemúžu útočit”. Swain nemůže zasáhnout Nexus.
    • Strike: Ukradnu 1 život nepříteli.
  • Vision of Empire
    • “Drain” 2 životy ze všech jednotek, které momentálně nejsou v souboji. Zamíchej Swaina do balíčku.

Asi nejzvláštnější návrh od tohoto autora. Swain byl zamýšlen jako postava vyloženě pouze pro zabíjení jiných jednotek a obranu. Základní Swain nemůže útočit a vylepšený Swain naopak nemůže bránit, ani útočit na Nexus, ale má “Challenger”. Nejedná se o špatný nápad, ale pro tento účel má malý útok a obranu (3/3 a 4/4), což stěží stačí na jednotky střední váhy.

Vision of Empire je velmi situační kouzlo a pokud nevlastníte vylepšeného Swaina, jeho nejlepší využití je při útoku s pouze jednou jednotkou, kdy má hráč vyloženo hodně karet.


Tristana

  • Tristana úroveň 1
    • Strike: Vytvoř Exposive Charge a nepřítel ho zajme “Capture”.
    • Navýšení úrovně: Explosive charge “Last Breath” se použil pětkrát a více.
  • Tristana úroveň 2
    • Pokud zabiju jednotku, přemístím se vpravo a znovu zaútočím.
    • Strike: Vytvoř Exposive Charge a nepřítel ho zajme “Capture”.
  • Explosive Charge
    • Pokud uběhlo 5 a více kol od zajmutí této karty, zemřu. 
    • Last Breath: Udělím 1 poškození do jednotek okolo této jednotky.
  • Tristana’s Buster Shot
    • Udělím 5 poškození jednotce a odvolám ji “recall”. Zamíchej Tristanu do balíčku.

Další návrh se zajímavými prvky, ale s celkově špatně promyšlenou funkcí. Nejvíce bych vyzdvihl nápad dvojítého útoku vylepšené Tristany. Nápad má ale také svoje mouchy, jelikož se nedá určit co se stane ve chvíli, kdy má vedle sebe Tristana dalšího útočníka. 

Explosive charge a celý systém navýšení úrovně je přehnaně složitý a těžce by se ve hře sledoval. Buster shot je pak úplný nesmysl, protože jednotce, která dostane “recall”, se obnoví zdraví. Toto kouzle je tedy Recall za 8 many nebo 5 poškození + “overwhelm” za 8 many pokud je jednotka zabita.

A to je pro dnešek vše. Jaké jsou vaše názory na tyto návrhy? A jak se vám zatím Legends of Runeterra líbí? Své názory nám pište do komentářů nebo do naší facebookové skupiny.