Legends of Runetera Patch 0.9.0
Balanční změny, úpravy zkušeností i uživatelského rozhraní.
Přichází první větší open beta patch pro Legends of Runeterra. Balančních změn se dočkalo velké množství karet a Riot mimo jiné upravoval i zisk zkušeností. Pojďme se na změny podívat.
Obsah
- Poznámky k aktualizaci
- Uživatelské rozhraní
- Balanční úpravy karet
- Expedice
- Zkušenosti
- Nastavení FPS
- Další změny
- Opravy chyb
Poznámky k aktualizaci
Cíle úprav
Jde o první větší patch v průběhu open bety, kde nalezneme balanční změny. Vývojáři proto připomínají, čím se řídili:
- Každý šampion by měl mít své místo a určitý balíček, ve kterém vynikne.
- “Nešampionské” karty by se měly objevit aspoň v jednom druhu balíčků, do kterého se hodí.
- Každý region by měl mít alespoň jeden kompetitivní balíček.
- Meta by měla podporovat co nejširší množství balíčků.
Nové sety
Po konci bety se plánuje příchod dalších setů karet. Jejich uvedení do hry má vždy dodržovat jistá pravidla:
- Vydaní nového setu karet.
- První balanční patch – středně velké množství úprav dle úvodní zpětné vazby.
- Druhý balanční patch – větší změny pro nevyužívané karty a velké změny pro šampiony, kteří to vyžadují.
- Třetí balanční patch – malé množství úprav karet a doladění mety.
- Vydání dalšího setu karet.
Uživatelské rozhraní
Vývojáři zapracovali na uživatelském rozhraní dle zpětné vazby od hráčů. Vizuální změnou si prošel nejen deckbuilder, ale i samotné animace. Do budoucna se na tuto stránku ještě Riot zaměří. Cílem je zrychlení animací a možnost některé z nich přeskakovat, aby hráče nezpomalovaly.
Balanční úpravy karet
Šampioni
Lux (Level 1) | |
Poškození: 3 → 4 Zdraví: 4 → 5 |
Lux (Level 2) | |
Poškození: 4 → 5 Zdraví: 5 → 6 |
Yasuo (Level 1) | |
[Změněno]: Level up – stun nebo recall 6+ jednotek → stun nebo recall 5+ jednotek |
Schopnosti a postavy
Back to back | |
Cena: 5 → 6 many |
Arena Battlecaster | |
Zdraví: 1 → 2 |
Crimson Curator | |
Zdraví: 2 → 3 |
Deny | |
Cena: 3 → 4 many |
Inspiring Mentor | |
Zdraví: 1 → 2 | |
[Změněno]: Dá kartě v ruce + 1|1 → +1|0 |
Jewelled Protector | |
Poškození: 3 → 4 Zdraví: 3 → 4 |
Kinkou Lifeblade | |
Zdraví: 3 → 2 |
Commander Ledros | |
Cena: 8 → 9 Poškození: 8 → 9 |
|
[Změněno]: Sniž zdraví nepřátelského nexusu na polovinu. → Sniž zdraví nepřátelského nexusu na polovinu, zaokrouhleno nahoru. |
Blade of Ledros | |
[Změněno]: Sniž zdraví nepřátelského nexusu na polovinu. → Sniž zdraví nepřátelského nexusu na polovinu, zaokrouhleno nahoru. |
Rhasa the Sunderer | |
Cena: 7 → 8 many |
Scuttlegeist | |
[Přidáno]: Efekt Fearsome. |
Tortured Prodigy | |
Poškození: 3 → 4 |
Wraithcaller | |
[Odstraněno]: Efekt Fearsome. |
Expedice
Expedice si prošly také balanční změnou. Následující strategické balíčky a jejich karty byly pozměněny:
- Demacia steel
- [Přidáno]: Chain Vest
- Battle Scars
- [Přidáno]: Might, Alpha Wildclaw
- [Odstraněno]: Blood for Blood, Bull Elnuk
- Suit Up
- [Přidáno]: Bull Elnuk
- [Odstraněno]: Alpha Wildclaw
- Shroom and Boom
- [Přidáno]: Assembly Bot, Satikk Shock, Plaza Guardian
- [Odstraněno]: Academy Prodigy, Chempunk Shredder, Get Excited!
Krom toho se změnila lehce i logika vyměňování karet v průběhu expedice.
Zkušenosti
Velikou součástí hry je získávání karet a zkušeností. Zde se hráči dožadovali změn a ty nyní přicházejí.
- End of trial XP sníženo:
- 0 výher: 100 → 50 zkušeností
- 1 výhra: 300 → 150 zkušeností
- 2 výhry: 500 → 250 zkušeností
- 3 výhry: 700 → 400 zkušeností
- 4 výhry: 900 → 600 zkušeností
- 5 výher: 1200 → 800 zkušeností
- 6 výher: 1500 → 1000 zkušeností
- 7 výher: 2000 → 1500 zkušeností
- Základní zkušenosti za PvP výhru: 200 v normální / ranked hře, 100 v expedici
- 1-10 PvP výher: plné zkušenosti (nezměněno)
- 11-15 PvP výher: -50 zkušeností → plné zkušenosti
- 16-20 PvP výher: -100 zkušeností (nezměněno)
- 21-30 PvP výher: -150 zkušeností → -100 zkušeností
- 31 a více PvP výher: -200 zkušeností → -100 zkušeností
Jinými slovy nyní je možno získávat zkušenosti i při více jak 30 výhrách. Bez změn se neobešlo ani hraní s přáteli
- 1-5 výher proti kamarádovi: 100 zkušeností
- 6 a více výher proti kamarádovi: 0 zkušeností
- Prohra / remíza proti kamarádovi: 0 zkušeností
- Nově se nepočítají do PvP výher / proher nebo bonusů za první výhru pro daný den. Stále se započítávají ke splnění úkolů.
Jako poslední tu máme úpravu odměny za expedice v podobě shardů
- 6 výher v expedici: 1000 → 1500 shardů, náhodná karta šampiona a zlatá bedna
- 7 výher v expedici: 3500 → 3000 shardů a náhodná kapsule s šampionem
Nastavení FPS
Aby vám hra nebrala tolik baterie při hraní na cestách, Riot do nabídky v menu přidal možnost omezit maximální počet snímků za sekundu:
- 30/60 FPS: Toto nastavení bylo výchozí do teď. Hra běží na 30 snímků za sekundu, pokud se toho moc neděje a na 60 snímků při animacích. Díky tomu hra nezatěžuje tolik baterku.
- 60 FPS: Uzamkne hru na 60 snímcích za vteřinu.
- 60+ FPS: Umožní maximální obnovovací frekvenci obrazu až do 240 FPS. Nejnáročnější nastavení.
Další změny
- Četná vylepšení deckbuilderu.
- Vizuální úpravy hrací desky.
- Hráči se starší verzí hry budou vyzváni k restartu a aktualizaci hry. Bez ní nepůjde vstoupit do fronty a vyhledat hru.
- Master tier matchmaking vylepšen a bere v potaz vzájemnou bilanci.
- Odměny, kterých v rámci regionu můžete dosáhnout, jsou nyní více zvýrazněny.
- Velikost patche výrazně zmenšena.
- Stabilita her proti přátelům vylepšena.
- Obchod zobrazí oznámení, pokud je k dispozici nový obsah.
- Zobrazení oznámení o údržbě serverů zpřehledněno.
Opravy chyb
- Hráči se již nezaseknou v načítací obrazovce, pokud se odhlašují z League of Legends a zároveň přihlašují do LoR.
- Při přihlašování z více různých zařízení by nemělo docházet k tolika pádům hry.
- Opravena chyba s úkoly regionů. Již se správně započítává jejich postup.
- Opravena vzácná chyba, kdy hráči nezískali zkušenosti po konci zápasu.
- Hráči nemůžou zahodit stejnou kartu vícekrát a aplikovat tak několikrát efekt karty Spinning Axes.
- Anivia, která je vyvolána z balíčku, nyní správně získá Level Up, pokud jsou splněny všechny předpoklady.
- Hráči by již neměli být zaseknuti s hláškou “Connecting”, pokud se jejich soupeř odpojí ještě při načítání hry.