LCK obdrží nový vzhled, stojí za ním tvůrci brandingu pro UEFA Champions League
Design korejské ligy podtrhuje vstup do nové éry.
Korejskou nejvyšší ligu čeká letos zřejmě největší změna v historii. LCK se pyšní několika tituly z Worlds, včetně nejčerstvějšího, jenž ukořistil Damwon Gaming na podzim minulého roku. Již řadu let patří Korea mezi lídry v lol esportu a LCK se pyšní obří popularitě nejen u tamních, ale i u zahraničních diváků. Franšízing a celkový rebranding tudíž znamenají opravdu hodně.
První změnou je samotné logo. Ikonický orel je pryč, ačkoliv v nové minimalistické verzi lze spatřit jeho křídla. Ty představují slavnou minulost a velkou budoucnost.
Celý nový vzhled LCK využívá jednoduché velké nápisy a hloubku pro vytvoření iluze hloubky. Za vzhledem stojí Design Studio, které se stará například o vzhled LEC. Nová značka evropské ligy byla herní komunitou přijata velmi pozitivně. Design Studio se zabývá i zakázkami mimo esport. Zajišťuje branding například pro UEFA Champiopns League, Premiere League a Airbnb.
LCK odstartuje sezónu 2021 v novém kabátu již 13. ledna.