Včera na oficiálním fóru zveřejnil Riot Scuffy informace o tom, jakých změn bychom se mohli dočkat v aktualizacích 9.9 a 9.10. Po MSI přijde, jak se již stalo tradicí, obří aktualizace, která opět změní hru jako takovou, a v plánu je mnoho úprav, například takových, jakých se nedávno dočkal Urgot.

Změny v systému

  • Závislost junglerech na ostatních hráčích v počáteční fázi hry – Je dobře, že se jungleři mohou zapojovat ve větším rozsahu hry a musí riskovat, aby uspěli, na druhou stranu však v brzkých soubojích musí spoléhat na to, že spoluhráč bude schopen stejného pohybu, jako jeho protivník na lince. Testují se různé změny mechanik scuttlera a další taktiky, aby se snížil tlak na “bojuj nebo prohraj” situace na 2. úrovni.
  • Nadměrné využívání Inspiration jako sekundárních run – Inspiration utlačuje mnoho dalších sekundárních stromů tím, že přináší velké výhody. Jsou zvažovány možnosti oslabení Inspiration a posílení ostatních stromů tak, aby to hráče vybízelo k jejich užití.
  • Hunter’s Potion - Tento předmět je nezajímavý, protože je velmi slabý a kromě spousty sustainu neposkytuje nic. Pracuje se na menších úpravách, ale pokud by nebyly efektivní, bude předmět prostě a jednoduše vymazán.
  • Aftershock – Cílem je snížit sílu této runy pro šampiony, kteří nejsou tankové a zachovat její sílu pro tanky a bruisery.

Změny šampionů

  • Blitzcrank - Do hry se dostanou změny, které se nedávno objevily na testovacím serveru – štít z pasivky bude konzistentnější, bude odstraněn prvek náhody z pasivní části ultimátní schopnosti a hráči budou více odměňováni za užívání základních útoků.
  • Tahm Kench - Cílem je udělat z Tahm Kenche někoho, kdo zcela nezastavuje veškerou akci na profesionální úrovni, ale zároveň z něj udělat hratelného supporta pro průměrné hráče. Momentálně se při polknutí spojence Tahm Kench zpomalí stejně, jako při polknutí nepřítele, tak, aby se oslabila síla koordinované záchrany. Jako kompenzace se zvýší hodnota zpomalení z jeho Q a sníží se cena spolknutí a vyplivnutí minionů tak, aby bylo možné tuto kombinaci používat častěji.
  • Zac - Momentálně se testuje stará ultimátní schopnost s několika zlepšeními, které by měla napomoci k lepší hratelnosti a pochopitelnějším následkům.
  • Aatrox - Na vysoké a profesionální úrovni je stále velmi těžce counterovatelný, což ubližuje jeho hratelnosti pro normální hráče. Momentální změny způsobují, že se během ultimátní schopnosti oživí pouze, pokud napomohl k zabití protivníka. Jako kompenzace mu budou zlepšeny základní vlastnosti a prozkoumávají se i další změny.

Jako obvykle se všechny změny teprve testují a mohou se změnit nebo nebýt vůbec provedeny.