Kompletní přehled run a jejich kombinací
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Kompletní přehled run a jejich kombinací

Kompletní přehled run a jejich kombinací

Reibl

Reibl

2

Nové runy se blíží. Riot nám ukázal, jak je budeme moci kombinovat.

Reklama

Preseason se blíží a Riot odhalil předběžnou podobu a možné kombinace nových run.

Jak bude výběr run probíhat?

Nejprve si vyberete jednu z pěti hlavních kategorií jako svou primární a vyberete si z ní čtyři z celkových dvanácti run. Z této kategorie vám poté bude k dispozici i nejsilnější "Klíčová runa".

Poté si vyerete sekundární kategorii. Z té si vyberete už pouze dvě runy z devíti (nemáte na výběr klíčové runy.

Kompletní přehled run a jejich kombinací

Z příkladu na obrázku je vidět, že hráč si vybral primární kategorii Domination s klíčovou runou Electrocute a sekundární kategorii Precision.

Rozhodně doporučuje vyzkoušet si stavbu nových runových stránek přímo v interaktivní sekci na oficiálním webu.


Hlavní kategorie

Runy se budou dělit do 5 kategorií. Každá kategorie má jiné zaměření.

Kompletní přehled run a jejich kombinací
Kompletní přehled run a jejich kombinací
Kompletní přehled run a jejich kombinací
Kompletní přehled run a jejich kombinací
Kompletní přehled run a jejich kombinací

Přesnost

Vylepší útoky a dlouhodobé poškození

Dominance

Nárůst poškození a přístup k cíli

Čarodějnictví

Posílí schopnosti a plošné poškození

Odhodlání

Výdrž a omezující schopnosti

Inspirace

Různé nástroje a obcházení pravidel hry


Nyní si představíme jednotlivé runy podle kategorií a jejich kombinace.

Kompletní přehled run a jejich kombinací

Přesnost

Jednotlivé runy v této kategorii:

Klíčové runy:

Press the attack

Opakovaný útok na jednu a tu samou postavu přidává stacky, které vydrží 4 vteřiny. Každý stack přidá 1,5 - 4 AD, dvojnásobek pro šampiony na blízko.

Lethal Tempo

1.5 vteřiny po začátku útoku získá šampion 30-80% attack speedu na 3 vteřiny. Pokud útok pokračuje, prodlouží se efekt na 6 vteřin. Může zvýšit attack speed až za hranici maxima (2,5).

Fleet Footwork

Útok a pohyb generuje stacky. Při 100 stacích další útok způsobí bonusové poškození. Tento útok navíc léčí a přidá movement speed na 1 vteřinu.

Vyšší runy:

Overheal

50% léčení nadbytečného léčení se přemění na štít. Maximum je 30 + 8% z tvého maximálního zdraví.

Triumph

Získaný kill nebo assist obnoví 15% chybějících HP a získáš 25 goldů navíc.

Presence of Mind

Pokud máš pod 60% many, tvé základní útoky proti šampionům vytváří speciální energii (Focus). Ta se po boji přemění zpět manu.

První runy:

Legend: Alacrity

Získáš 5% attack speed a 3% za každý Legend Stack.

Legend: Tenacity

Přidá 5% tenacity plus 3% za každý Legend Stack.

Legend: Bloodline

Přidá 1% Life stealu za každí Legend Stack.

Druhé runy:

Coup de Grace

Přidá 5% poškození do šampionů, kteří mají pod 40% HP.

Cut Down

Přidá až 8% poškození do šampionů podle toho, o kolik HP mají víc než ty.

Last Stand

Způsobí až o 5% poškození navíc do šampionů, pokud máš pod 80% HP.

Z každého řádku si můžete vybrat pouze jednu runu. Druhá kategorie run vám pak v základu přidá vždy 12% attack speed, u inspirace pak 18%.


Kompletní přehled run a jejich kombinací

Dominance

Jednotlivé runy v této kategorii:

Klíčové runy:

Summon Aerie

Tvé útoky a schopnosti pošlou Aerie k cíli a způsobí jí poškození nebo u přátelské postavy vytvoří štít.

Arcane Comet

Poškození šampionů schopnostmi vyšle kometu na jejich pozici. Ta způsobí 40 - 100 poškození dle úrovně + 0,2AP nebo 0.35 bonus AD. (CD 20 - 8 vteřin)

Phase Rush

Útok na šampiona 3 unikátními způsoby v rozmezí 2 sekund dodá 30 - 60% movement speed na 3 vteřiny. Pro postavy na blízko navíc přidá 75% slow resistance. (CD 15 sekund)

Vyšší runy:

Zombie Ward

Po zničení nepřátelské wardy ve křoví se na jejím místě objeví přátelská zombie warda. Pokud v křoví už přátelská warda je, sníží se ti cooldown na další na 30 sekund. Tato warda je pro nepřátele viditelná a nepočítá se do maximálního počtu ward.

Ghost Poro

Při vstupu do křoví se zrodí Poro. Ten zde zůstane a bude dávat vizi, dokud se nepřemístíš do dalšího křoví, kde by se zrodí nový. Pokud Pora vyleká křovím procházející nepřátel, zmizí a schopnost dostane 30 vteřinový cooldown.

Eyeball Collection

Získáš 2 AP nebo 1,4 AD navždy po zabití nebo asistenci. Půlku toho za zničení wardy.

První runy:

Cheap Shot

Poškození šampionů, kteří jsou omezeni v pohybu nebo provádění kouzel (stun, snare, silence), způsobuje 12 - 30 bonusového přímého poškození. (CD 4 vteřiny)

Taste of Blood

Léčí podle úrovně, pokud šampion způsobuje poškození do nepřátelského šampiona. (CD 20 vteřin)

Sudden Impact

Použití pohybové schopnosti dodá 5% bonus poškození proti šampionům na další 3 sekundy.

Druhé runy:

Ravenou Hunter

Vyléčí v procentech poškození, které způsobily tvé schoponosti. Sčítá se podle počtu unikátních šampionů zabitých během hry (Bounty Hunter stack). (2,5% + 2,5% za jeden BH stack)

Ingenious Hunter

Získáš 1% CDR na aktivní předměty + 6% za každý Bounty Hunter stack.

Relentless Hounter

Získáš 8 movement speed mimo boj + 8 za každá Bounty Hunter stack.

Z každého řádku si můžete vybrat pouze jednu runu. Druhá kategorie run vám pak v základu přidá vždy 10 AP nebo 7 AD, u inspirace pak 15 AP a 10,5 AD.


Kompletní přehled run a jejich kombinací

Čarodějnictví

 Jednotlivé runy v této kategorii:

Klíčové runy:

Electrocute

Zásah do šampiona 3 unikátními způsoby v rozmezí 2 vteřin udělí bonusové poškození. (CD 50-25 vteřiny)

Predator

Očaruje boty touto schopností a přidá po 3 sekundách 45% bonus movement speed na 15 vteřin. Další útok nebo schopnost navíc udělí bonusové poškození. (CD 180 vteřin)

Dark Harvest

Šampioni, velcí minioni a velká monstra po sobě nechávají duše. Sbírání těchto duší zapříčiní vylepšení příštího útoku do budov a šampionů.

Vyšší runy:

Nullifying Orb

Při 30% HP získáš štít blokující 30 - 120 magického poškození. (CD 60 vteřin)

Manaflow Band

Každých 60 vteřin bude tvá další schopnost zdarma a zároveň obnoví 10% chybějící many nebo energie.

The Ultimate Hat

Cooldown na ultimátní schopnosti je redukován o 5%. O další 2% pak pokaždé, když je ultina na cooldownu. Sčítá se až pětkrát.

První runy:

Transcendence

Získáš 10% CDR na 10. úrovni. Každý procento CDR přes limit se přepočítává na 2 AP nebo 1,4 AD.

Celerity

Získáš 3% movement speed a 8% bonusového movement speed se přepočítává dle úrovně na AD nebo AP.

Absolute Focus

Pokud máš víc jak 70% HP, získáš až 40 AP nebo 28 AD podle úrovně.

Druhé runy:

Scorch

Tvoje další schopnost zapálí šampiona a udělí mu 10 - 40 magického poškození navíc. (CD 20 - 8 vteřin)

Waterwalking

Získáš 25 movement speed a až 30 AP nebo 21 AD dle úrovně. Pouze v řece.

Gathering storm

Za každých 10 uběhlých minut získáš AP nebo AD.

Z každého řádku si můžete vybrat pouze jednu runu. Druhá kategorie run vám pak v základu přidá vždy 15 AP nebo 10,5 AD, u inspirace pak 22,5 AP a 15,8 AD.


Kompletní přehled run a jejich kombinací

Odhodlání

Jednotlivé runy v této kategorii:

Klíčové runy:

Grasp of the Undying

Každé 4 vteřiny v boji tvé základní útoky do šampionů způsobí bonusové poškození 3% tvého maximálního zdraví a vyléčí tě za 1,5% + 5 tvých maximálních HP. (poloviční % + 2 maximálních HP pro postavy na dálku)

Guardian

Kliknutí pravým tlačítkem na spoluhráče se vytvoří ochránce (Guard) na 3 vteřiny. Pokud ty nebo chráněný spoluhráč nedostanete poškození, jste chráněni štítem po dobu 2,5 sekund. (CD 45 vteřin, 6 pokud se štít neaktivuje)

Aftershock

Po znehybnění nepřátelského šampiona se zvýší armor a magic resist o 10 + 30% na 2,5 sekundy. Po této době způsobíš 40 - 140 (+ 3,5% maximálních HP) bonusové poškození. (CD 20 sekund)

Vyšší runy:

Perseverance

Po použití Summoner Spellu získáš 20% tenacty a 20% slow resistance na 10 vteřin. Zvýší se ti bonusový armor a magic resist o 7% pokaždé, když je Summoner Spell na cooldownu.

Demolish

Pokud se nacházíš maximálně 600 jednotek od věž, nabije se ti během 4 sekund vylepšený základní útok, který proti věži může využít. Ten způsobí 375 + (20% tvých maximálních HP) poškození. (CD 60 sekund)

Font of Life

Omezení pohybu nepřátelského šampiona způsobí jeho označení na 4 sekundy. Spoluhráči, kteří na označeného šampiona zaútočí se vyléčí za 5 + 1% tvých maximálních HP. (svými útoky se léčíš za třetinu)

První runy:

Iron Skin

Získáš 3 armory. Pokaždé, když se vyléčíš aspoň o 20 HP nebo z předmětů, získáš 5% armoru navíc na 3 sekundy.

Mirror Shell

Získáš 3 Magic resisty. Pokaždé, když se vyléčíš aspoň o 20HP nebo z předmětů, získáš 5% MR navíc na 3 sekundy.

Conditioning

Po 10 minutách získáš 6 armoru a 6 MR a zvýší se ti celkový armor a MR o 5%. (vzdálenost 800 jednotek)

Druhé runy:

Overgrowth

Za každých 10 monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřou blízko tebe se ti zvýší maximální HP o 0.2%. (dosah 1400 jednotek)

Revitalize

Léčení a štíty jsou silnější o 5% a o dalších 10% na šampionech, kteří mají pod 40% HP.

Second Wind

Po tom, co utrpíš poškození od nepřátelského šampiona, se začneš léčit za 4% tvých chybějících HP po dobu 10 vteřin.

Z každého řádku si můžete vybrat pouze jednu runu. Druhá kategorie run vám pak v základu přidá vždy 70 HP, u inspirace pak 105 HP.


Kompletní přehled run a jejich kombinací

Inspirace

Jednotlivé runy v této kategorii:

Klíčové runy:

Glacial Augment

Základní útoky zpomalí šampiony na 2 sekundy (6 - 3 vteřiny CD na jednu postavu) Zpomalení se během trvání zvyšuje. Útoky na dálku zpomalují o 25-40%, na blízko o 35-50%.

Zpomalení pomocí aktivních předmětů přidá poškození v podobě paprsku, který zmrazí okolní zem a všechny okolo o 50%.

Summoner Specialost

Získáš 15% CDR na Summoner Spelly a můžeš je v obchodě vyměňovat za Summoner Shard. Ten získáš ve 2. minutě a pak každých 6 minut. Můžeš mít u sebe maximálně 2. Nemůžeš mít 2 stejné Summoner Spelly a výměna za smite ti nedá přístup k jungle předmětům.

*Připravuje se*

Vyšší runy:

Hextech Flashtraption

Pokud je Flash na cooldownu, nahrazuje ho Hexflash.

Hexflash se kouzlí 2,5 vteřiny a až po té vás přemístí na novou lokaci stejně jako klasický Flash. (CD 20 vteřin, 10 pokud vás vyruší někdo při sesílání)

Biscuit Delivery

Získáš sušenku každé 3 minuty až do 12. minuty. Sušenka obnoví 15% chybějících HP a many a trvale zvýší maximální manu o 40. Šampionům bez many obnoví 20% chybějících HP.

Perfect Timing

Začneš hru s předmětem Commencing Stopwatch, které se přemění na Stopwatch po šesti minutách. Stopwatch mají použití jako Zhonyas Hourglass.

Navíc tato runa snižuje cooldown na předmětech Hourglass, Guardian Angel a Gargoyle's Stoneplate o 15%.

První runy:

Magical Footwear

V 10. minutě získáš Slightly Magical boots. Do té doby si žádné boty koupit nemůžeš. Získané boty ti přidají 10 movement speed a jejich vylepšení je pak o 50g levnější.

Future's Market

Můžeš mít v obchodě s předměty dluh. Maximální hodnota dluhu se postupem času zvyšuje. Limit je 150g + 5/minuty. Poplatek je pak 50g za předmět navíc.

Minion Dematerializer

Na začátku hry získáš 6 Minion Sojourners. Tito minioni mohou okamžitě zabít ty nepřátelské. Na začátku hry má tento předmět CD 155 sekund.

Po absorbování daného typu miniona získáš 4% bonusového poškození do tohoto druhu minionů + 1% za celkový počet absorbovaných minionů.

Druhé runy:

Cosmic Insight

+ 5% CDR + 5% maximální CDR + 5% Summoner Spell CDR + 5% CDR na aktivní předměty

Approach Velocity

Získáš 10% movement speed k blízkým spoluhráčům, kteří jsou pod omezujícími účinky nebo k soupeřům, kteří mají na sobě omezující účinky způsobené tebou. (dosah 1000 jednotek)

Celestial Body

+ 100 HP - 5% poškození do šampion před 10. minutou

Z každého řádku si můžete vybrat pouze jednu runu. Druhá kategorie run vám pak v přidá:

  • Přesnost: 20% doby účinku lektvarů, + 10% attack speed
  • Dominance: 20% doby účinku lektvarů, + 8 AP nebo 5,6 AD
  • Čarodějnictví:20% doby účinku lektvarů, + 12 AP nebo 8,4 AD
  • Odhodlání: 20% doby účinku lektvarů, + 56 HP

Efekty některých klíčových run byly také ukázány ve videu:


Sekundární strom

V sekundárním stromě se vždy musí vybrat jiný typ stromu, než je ten hlavní. V tomto stromě si lze zvolit dvě runy, ale bez klíčových run. Navíc jste omezeni jen na jednu runu z každé úrovně. Příklad:

  • 1 runa z vyšších run, 1 runa s prvních run
  • 1 runa z vyšších run, 1 runa z druhých run
  • 1 runa z prvních run, 1 runa z druhých run

Rozhodně doporučuje vyzkoušet si stavbu nových runových stránek přímo v interaktivní sekci na oficiálním webu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama