Určitě se vám někdy během hraní TFT stalo, že jste po závěrečném souboji sdíleli stejný počet negativních HP jako některý ze soupeřů. Může se pak zdát, že konečné pořadí rozhoduje hra náhodně, ale opak je pravdou.

Vývojáři do TFT zabudovali několik funkcí, které určí, kdo se ze dvou hráčů se stejnými HP umístil na vyšší příčce. Poté, co hráčovi klesnou HP pod 0, hra začne vyhodnocovat různé faktory v tomto pořadí:

  1. Počet HP – nejprve se samozřejmě hledí na to, kdo má po skončení nižší HP. Hráč s vyššími životy se umístí v pořadí výš.
  2. Počet HP před závěrečným kolem – pokud zakončí hru oba hráči s stejným počtem negativních HP, hra zkontroluje, kdo měl nižší HP před startem posledního kola a podle toho určí pořadí.
  3. Poslední výhra – pokud ani počet HP před kolem neurčí pořadí obou hráčů, vyhraje ten, kdo si jako poslední připsal výhru v předchozích kolech.
  4. Náhodný los – v případě, že naposledy vyhráli oba hráči ve stejném kole, dojde na náhodu a hra si “hodí mincí”, aby určila vítěze.