Jak se vytváří zvuky postav
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Jak se vytváří zvuky postav

Jak se vytváří zvuky postav

Reibl

Reibl

14. 7. 2018 15:00

Neuhádnete jakým způsobem se vytváří zvuky Zaca.

Reklama

Důležitou částí většiny her je zvuková stránka. Audio dotváří požitek ze hry a v žánru MOBA her hraje velice důležitou roli. Díky pečlivě vybraným a připraveným zvukům okamžitě poznáte postavu, i když není ještě na obrazovce. Například Blitzcrankův hook nebo Kledova ultimátka. Obě tyto schopnosti zkušený hráč pozná i poslepu. Přesně takový výsledek chtějí v Riotu dosáhnout. Představte si Zoe, která má na některé schopnosti zvuk Nocturnovi ultimátky. K této postavě by se to rozhodně nehodilo.

Výběr tématu

Aktuálně je poslední postavou Pyke. Jeho tematické pojetí se točí okolo temných hlubin oceánu. Cíle bylo navodit pocit, že se Pyke opravdu potápí do hlubin a chce vás vzít s sebou. Samozřejmě se jedná stále o supporta, ovšem má budit strach a respekt. Jeho Q je hook podobný Blictzcrankovi a Threshovi, ale musel se odlišovat. Vzhledem k tématu a odlišení nebylo jiné volby, muselo se pod vodu.

Různá prostředí

Možná vás to překvapí, ale hodně efektů pochází z netradičních zdrojů. Přesto vám následující zvuky přijdou jako přirozená součást postavy.

  • Cákání krve z Kaynovy zbraně vzniklo nahrávkou ze sprchy.
  • Řev Elder draka byl vytvořen s přispěním houslového smyčce a odpadkového koše.
  • Bardovy zvuky jsou výsledkem malých zvonů z čínské čtvrti v LA.
  • Zvuk Garenovi ultimátky vznikl pomocí ladičky a cinkání činel o meč.
  • Ivernovy zvukové efekty jsou mimo jiné tvořeny pomocí lana nataženého přes dřevěné desky.
  • Zacovo efekty mají blízko k želatině. Ovšem vznikly pomocí kombinace psího žrádla a fazolí. Touto kombinací se naplnil kondom a mlátilo se jím o zeď...

Skládání zvuků

Výsledek, který ve hře slyšíte se většinou skládá z několika efektů, které jsou zkombinovány. Za příklad si můžeme vzít Xayah a její pírka. Jejich efekt je velmi jednoduchý, přitom se skládá z několika různých zvukových efektů, které zdánlivě nemají nic společného.

Výsledek pak vypadá takto. Důležitou roli hraje také podobnost. Ve hře by neměly být zaměnitelné zvukové efekty. Hráč by vždy měl poznat postavu už při poslechu. Proto se vymýšlí různé originální efekty a občas je potřeba při jejich nahrávání zapojit tvůrčí činnost.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama