Nová šampionka Yuumi je ve hře teprve chvíli a kvůli svému extrémně nízkému poměru výher k prohrám už si vysloužila kompletní balanční úpravu. Změny se dotkly všech schopností. Yuumi totiž měla po vydání jen 30% winrate.

Yummi

  • Základní regenerace many zvýšena z 7,5 na 10 jednotek za 5 sekund
  • Mana za úroveň zvýšena z 30 – 160 [dle úrovně] na 40 – 160 [dle úrovně]
  • Bop ‘n’ Block (pasivka)
    • hodnota štítu zvětšena z 50/55/60/70/80/90/105/120/135/150/170/190/210/230/255/280/305/330 (+0,4 AP) na 80/85/90/100/110/120/135/150/165/180/200/220/240/260/285/310/335/360 (+0,4 AP)
  • Prowling Projectile (Q)
    • Základní poškození projektylu zvětšeno z 40/60/80/100/120/140 (+0,3 AP) na 40/65/90/115/140/165 (+0,45 AP)
    • Bonusové poškození po větší uražené vzdálenosti zvýšeno z 60/100/140/180/220/260 (+0,6 AP) na 60/105/150/195/240/285 (+0,6 AP)
    • Zpomalení způsobené projektilem zvýšeno z 30/40/50/60/70/80% na 40/48/56/64/72/80%
    • Doba zpomalení zvýšena z 1/1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 vteřin na 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65/1,75 vteřiny
  • Zoomies (E)
    • Minimální vyléčení zvýšeno z 25/35/45/55/65 (+0,1 AP) na 30/40/50/60/70 (+0,1 AP)
    • Maximální vyléčení zvýšeno z 50/70/90/110/130 (+0., AP) na 60/80/100/120/140 (+0,4 AP)
  • Final Chapter (R)
    • Poškození při zásahu více vlnami zvýšeno ze 40% na 50% poškození.