Finále MSI sledovalo v jednu chvíli 1,8 milionu diváků
i Zdroj: Tryhard.cz
eSport League of Legends Článek Finále MSI sledovalo v jednu chvíli 1,8 milionu diváků

Finále MSI sledovalo v jednu chvíli 1,8 milionu diváků

Lukáš Novák

Lukáš Novák

24. 5. 2021 14:00

Turnaj dosáhl nejvyššího počtu diváků za poslední 4 roky.

Reklama

Turnaj MSI je pro fanoušky esportu jednou z největších událostí roku. Není tedy divu, že se dlouhodobě těší velké oblibě a sledovanosti. Pojďme se společně podívat na nejzajímavější statistiky v souvislosti se sledovaností letošního MSI.

Celkově nejsledovanějším zápasem bylo napínavé finále mezi Royal Never Give Up a DWG KIA. Souboj těchto týmů sledovalo v jednu chvíli neuvěřitelných 1,8 milionu fanoušků. Jedná se tak o nejvyšší číslo v rámci turnaje za poslední 4 roky. Nutno dodat, že se skutečně bylo na co dívat. Zápas se protáhl na 5 her a výsledek tak byl nejasný až do samotného konce.

Co se týče platforem, na kterých diváci zápas sledovali, nejvíce fanoušků dalo přednost Twitchi. Prostřednictvím této služby sledovalo finále okolo milionu diváků. Youtube pak na druhé příčce dosáhlo počtu zhruba 509 tisíc sledujících. Zbytek diváků využil služby Naver, AfreecaTV, Nimo, VK, Mildom, Trovo a další.

Finále MSI sledovalo v jednu chvíli 1,8 milionu diváků

Průměrný počet diváků napříč celým turnajem se pohyboval okolo 771 tisíc. Fanoušci shlédli celkem 61 milionů hodin streamů.

Nejsledovanějším týmem byli DWG KIA, kteří figurovali ve 4 z 5 nejsledovanějších zápasů. Mnoho pozornosti bylo věnováno také evropským MAD Lions s českou dvojicí Carzzy a Humanoid. Tento celek se zúčastnil 2. a 3. nejsledovanějšího zápasu.

Obecně lze říci, že průměrná sledovanost turnaje každým rokem narůstá. Pro představu v roce 2017 sledovalo MSI v jednu chvíli maximálně 917 tisíc diváků. Bude zajímavé sledovat, zda podobný nárůst popularity zažije také turnaj World Championship. Ten se za poslední roky držel spíše na konstantních hodnotách. Můžeme však čekat, že dosud méně úspěšné celky, které jsou nyní na vzestupu, zajistí příliv nových fanoušků.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama