Na testovací serveru PBE přistála nová aktualizace, která začíná cyklus 9.11.

Little Demon Tristana

Do hry se dostal skin na Tristanu, který vybrali fanoušci.


Ikony

Přibylo několik roztomilých ikonek šampionů.

Dále byly přidány ikony Dragon Boat, Savory Rice Dumpling PoroSweet Rice Dumpling Poro.

A v neposlední řadě se ve hře objevila ikona Little Demon Tristany.


Emoty

Do hry se dostala i spousta nových emotů.

Number 1 Fan, GOlaf

Emoty LCS 2019

   

 

Emoty LEC 2019

   

Me-owOH BOY, My Word


Přihlašovací obrazovky

Při přihlašování nám bude hrát hudba z s tématem Battle Academy.

A také College Championship 2019, to se ale bude týkat pravděpodobně pouze NA severu.


Balanční změny

Šampioni

Diana

  • Základní mana změněna z [372 (+20)] na [335 (+45)].
  • Rychlost útoku zvýšena z 0,625 na 0,725.
  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 2,25 na 2,30.
  • Moonsilver Blade (P)
    • AP ratio plošného útoku sníženo z 0,8 na 0,6.
    • [Nové!] Nyní při použití přidává 20% k rychlosti pohybu.
    • [Odstraněno!] 30-90% k rychlosti útoku po seslání kouzla.
    • [Odstraněno!] 15% AP přidáno jako mana při použití.

  • Moonfall (E) 
    • Cooldown snížen z 26/24/22/20/18 sekund na 20/18/16/14/12.

  • Lunar Rush (R) 
    • Čas obnovení zvýšen z 0,5 sekundy na 1.

Malphite

  • Růst rychlosti útoku snížen z 3,4 na 3.
  • Základní armor zvýšen z 37 na 40.
  • Růst armoru zvýšen z 3,75 na 4.
  • HP zaokrouhleny z 574,2 na 575. 
  • Granite Shield (P)
    • Malphite nyní během regenerace štítu svítí.
    • Malphite nyní roste s počtem armoru. Růst se kvůli masivním ziskům armoru z W zastavuje na hodnotě přibližně 700 armoru.

  • Seismic Shard (Q)
    • Dosah zvýšen z 625 na 700.
    • Rychlost projektilu zvýšena z 1200 na 1400.
    • Při seslání se objevuje blíže k cíli.
    • Malphite již nekrade rychlost pohybu. Nyní zpomalí cíl o 20/25/30/35/40% a sám se zrychlí o 20/25/30/35/40%.
    • Trvání bonusu k rychlosti pohybu sníženo ze 4 sekund na 3.

  • Thunderclap (W)
    • Přejmenováno z Brutal Strikes.
    • Cena zvýšena z 25 na 30.
    • AP ratio počátečního zásahu sníženo ze 40% na 20%.
    • Armor ratio počátečního zásahu sníženo z 20% na 15%.

  • Ground Slam (E) 
    • Cena snížena z 50/55/60/65/70 na 40/45/50/55/60.

  • Unstoppable Force (R)
    • Na místo dopadu přidán kráter.
    • Úpravy vizuálních efektů:

Teemo

  • Základní regeneracce many zvýšena z 1,92 na 2,5.
  • Regenerace many za úroveň zvýšena z 0,09 na 0,15.
  • Mana za úroveň zvýšena z 20 na 25.M
  • Základní poškození sníženo z 54 na 51.
  • Rychlost útoku za úroveň snížena z 3,38 na 2.
  • Toxic Shot (Passivka)
    • Teemovy základní útoky udělují bonusové poškození v hodnotě 8-50 magického poškození a otráví cíl, což udělí 24-180 poškození během 4 sekund.
    • Poškození Toxic Shot (jak DoT, tak zásahové) jsou zvýšeny o 50%, pokud je cíl již otráven.

  • Blinding Dart (Q)
    • Základní poškození sníženo z 80/125/170/215/260 na 70/105/140/175/210.
    • Cena zvýšena z 70/75/80/85/90 na 80/85/90/95/100.
    • AP Ratio sníženo z 0,8 na 0,6.
    • Nyní aplikuje jed.

  • Move Quick (W)
    • Již neruší neviditelnost. 

  • Guerilla Warfare (E)
    • Cooldown: 40/37/34/31/28 sekund.
    • [Nové!] "Po 1 sekundě bez pohybu nebo v křoví se Teemo stane neviditelným a může se pohybovat na vzdálenost až 7/7,5/8/8,5/9 Teemů mimo křoví. Jakékoliv neperiodické poškození od šampionů jej však odhalí. Teemo během neviditelnosti vidí o 25% dále. Po odhalení dostane Teemo na 3 sekundy bonus k rychlosti útoku v hodnotě 20/30/40/50/60%
    • Trvání neviditelnosti při pohybu: 2/2,25/2,5/2,75/3.

  • Noxious Trap (R)
    • Základní poškození sníženo z 200/325/450 na 150/250/350.
    • AP ratio sníženo z 0,5 na 0,4.
    • Maximální počet hub v zásobě zvýšen z [3 na všech úrovních] na [3/4/5].
    • Pasti se nyní zneviditelní po 1 sekundě.
    • Pasti se mohou odrážet od ostatních pastí.

Wukong

  • Strength of Stone (P)
    • [Nové!] Crushing Blows
      • Pokaždé když Wukong nebo jeden z jeho klonů udělí poškození nepřátelskému šampionovi, aplikuje se na něj stack Crushing Blows. Cíle obdrží o 4% více poškození od Wukonga a jeho klonů za každý stack CB (maximálně 5 stacků).
      • Vizuální efekt se zvětšuje s každým stackem.
    • [Přepracováno!] Stone Skin
      • Pokud jsou v okruhu 1400 jednotek viditelní minimálně 3 šampioni, Wukong získá armor a MR v hodnotě 20 + 2 za úroveň + 0,2×jeho bonusový armor/MR. Bonusy trvají 6 sekund a obnovují se, pokud jsou nepřátelé stále poblíž. Zatím používá vizuální efekty Gargoyle's Stoneplate.

  • Magical Golden Staff (Q)
    • [Nové!] Nyní má pasivku, která přidá Wukongovu následujícímu základnímu útoku dosah 125 poté, co sešle jakékoliv kouzlo (nejen Q).
    • Poškození změněno z [10-130 (+0,4 AD) bonusového fyzického poškození] na [20/40/60/80/100 bonusového magického poškození]
    • Nyní léčí v hodnotě 20/30/40/50/60 (+0,25 AD) životů (50% v případě minionů).
    • [Odstraněno!] Rozbíjení armoru.

  • Warrior Trickster (W)
    • Vytvořené klony nyní útočí na blízké nepřátele a způsobují 50% Wukongova poškození namísto exploze na konci života.
    • Životnost klonů zvýšena na 2,5/3/3,5/4/4,5. Trvání neviditelnosti nezměněno.
    • Dosah seslání skoku během sesílání W zvýšen ze 100 jednotek na 200 jednotek.
    • Cooldown snížen z 18/16/14/12/10 sekund na 16/14/12/10/8.
    • Cooldown nyní začne při smrti klona, ne při jeho objevení.

  • Nimbus Strike (E)
    • Další Wukongovy obrazy jsou nyní klony, které vypadají úplně stejně jako Wukong a lze je používat jako kteroukoliv jinou jednotku. Také mohou blokovat schopnosti.
    • AD ratio sníženo z 0,8 na 0,5.
    • Nyní hledá sekundární cíl v mnohem větší oblasti.

  • Cyclone (R)
    • Jiná kouzla již nejsou během užití R uzamčena. Pokud sešlete kouzlo, okamžitě ukončí ultimátní schopnost.

Zac

  • Stretching Strikes (Q) 
    • Cooldown změněn z 13/12/11/10/9 sekund na 15/13,5/12/10,5/9 sekund.

  • Unstable Matter (W)
    • Poškození sníženo ze 4% maximálního zdraví cíle za každých 100 AP na 2%.

  • Let's Bounce (R)
    • [Přepracováno!] "Zac se 4× odrazí a získá 20-50% k rychlosti pohybu, ale nemůže seslat Q nebo E, ani útočit. První odraz způsobí 140/210/280 (+40% AP) poškození. Poškození každého dalšího odrazu na stejném cíli je sníženo o 50%. První odraz na cíli je odhodí na 1 sekundu a každý odraz je zpomalí o 20%.“