Na PBE se objevilo spoustu změn v Teamfight Tactics. Jedná se o úpravy, které se na Live servery dostanou s příchodem druhé sezóny (Set 2). Riot tentokrát všechny úpravy dokumentuje. Pojďme se na ně podívat.

Obsah


Herní úpravy

Velikost hrací desky

Byla přidána 4. řada herních políček. Šířka zůstává stejná.

Speciální políčka na herní desce

  • Inferno – šampion začíná s bonusem 30 % attack speedu.
  • Cloud – šampion má 30% šanci na vyhnutí se útoku.
  • Ocean – šampion má na začátku kole o 30 více many.
  • Mountain – na konci plánovací fáze jednotka do konce hry získá 30 maximálního zdraví.

Počet postav dle tieru

Upravilo se množství jednotlivých postav. Každý tier bude nově obsahovat od každé postavy následující množství:

  • Tier 1: 39 → 29
  • Tier 2: 26 → 22
  • Tier 3: 18 → 16
  • Tier 4: 13 → 12
  • Tier 5: 10

Generování many

Změn se dočkala též rychlost generování many po základních útocích.

  • 1-hvězdičková postava: 6-10 many za útok → 8 many za útok
  • 2-hvězdičková postava: 10 many za útok
  • 3-hvězdičková postava: 10 many za útok → 12 many za útok
  • Mana získaná za obdržené poškození snížena o přibližně 15 %.

Postavy

Tier 1

  • Kog'Maw
  • Ivern
  • Warwick
  • Diana
  • Maokai
  • Ornn
  • Vladimir
  • Taliyah
  • Nasus
  • Zyra
  • Vayne
  • Renekton

Tier 2

  • Malzahar
  • Neeko
  • Skarner
  • Thresh
  • Syndra
  • Volibear
  • LeBlanc
  • Varus
  • Yasuo
  • Braum
  • Jax
  • Rek'Sai

Tier 3

  • Qiyana 
  • Ezreal
  • Veigar
  • Sivir
  • Sion
  • Nocturne
  • Kindred
  • Nautilus
  • Dr. Mundo
  • Soraka
  • Aatrox
  • Azir

Tier 4

  • Ashe
  • Brand
  • Kha'Zix
  • Malphite
  • Anie
  • Twitch
  • Janna
  • Yorick
  • Olaf

Tier 5

  • Nami
  • Taric
  • Zed
  • Singed
  • Master Yi

Tier 7

  • Lux


Původ a třídy postav

Crystal

  • Crystal postavy můžou obdržet maximální poškození za jeden úder:
    • 2 postavy → Maximálně 100 poškození
    • 4 postavy → Maximálně 60 poškození

Desert

  • Snižuje armor každého nepřítele:
    • 2 postavy → 50 % armor redukce
    • 4 postavy → 90 % armor redukce

Electric

  • Tito šampioni udělí elektrický výboj nepřátelům pokaždé, když oni dají nebo obdrží kritické poškození:
    • 2 postavy → 60 poškození
    • 3 postavy → 200 poškození
    • 4 postavy → 500 poškození

Inferno

  • Zapálí zem pod cílem při použití schopnosti šampiona. Udělí procentuální poškození dané schopnosti před započtením bonusu v podobě magického poškození v průběhu 5 vteřin:
    • 3 postavy → 80 % základního poškození schopnosti
    • 6 postav → 175 % základního poškození schopnosti
    • 9 postav → 275 % základního poškození schopnosti

Glacial

  • Nezměněno

Light

  • Pokud šampion s tímto bonusem umře, ostatní postavy s Light bonusem získají attack speed bonus a vyléčení za 25 % jejich maximálního zdraví:
    • 3 postavy → 10 % attack speed bonus
    • 6 postav → 25 % attack speed bonus
    • 9 postav → 60 % attack speed bonus

Steel

  • Získá imunitu před poškozením na pár vteřin, pokud zdraví postavy klesne pod 50 %:
    • 2 postavy → 2 vteřiny imunity
    • 3 postavy → 3 vteřiny imunity
    • 4 postavy → 4 vteřiny imunity

Mountain

  • 2 postavy → na začátku boje náhodný spojenec získá 1500 zdraví v podobě štítu.

Ocean

  • Všem spojencům se každé 4 vteřiny regeneruje mana:
    • 2 postavy → 10 many
    • 4 postavy →  20 many
    • 6 postav → 40 many

Poison

  • 3 postavy → vypustí toxický oblak, který zvýší nepřátelům hranici many potřebné pro seslání schopnosti o 50 %.

Shadow

  • Shadow šampioni mají zvýšené poškození prvních 5 sekund boje. Obnoví se vždy při zabití nepřátelské postavy:
    • 2 postavy → o 50 % zvýšené poškození, pokud se daná jednotka podílí na zabití
    • 4 postavy → o 100 % zvýšené poškození, pokud se jakákoliv Shadow jednotka podílí na zabití

Cloud

  • Všichni spojenci získají šanci na vyhnutí se zásahům:
    • 2 postavy → 25% šance na vyhnutí
    • 3 postavy → 40% šance na vyhnutí
    • 4 postavy → 60% šance na vyhnutí

Woodland

  • 3 postavy → na začátku boje se náhodná Woodland postava naklonuje na hrací desku.

Assassin

  • nezměněno

Berserker

  • Na začátku boje jdou Berserkři k nejbližší nepřátelské postavě. Mají pak šanci zasáhnout všechny jednotky v okolí:
    • 3 postavy → 40% šance
    • 6 postav → 80% šance

Blademaster

  • Nezměněno

Summoner

  • Vyvolané postavy mají zvýšené zdraví a prodlouženou dobu trvání
    • 3 postavy → o 40 %
    • 6 postav → o 100 %

Alchemist

  • Od začátku boje tyto jednotky ignorují kolize a neustále se hýbou.

Mystic

  • Všichni spojenci získají magic resist:
    • 2 postavy → 70 magic resist
    • 4 postavy → 150 magic resist

Ranger

  • Nezměněno

Warden

  • Tyto jednotky obdrží více armoru
    • 2 jednotky → o 100 % armoru více
    • 4 jednotky → o 250 % armoru více
    • 6 jednotek → o 400 % armoru více

Druid

  • 2 postavy → Drudi regenerují 40 zdraví každou vteřinu.

Mage

  • Mage postavy mají šanci na druhé vykouzlení schopnosti
    • 3 postavy → 50% šance
    • 6 postav → 100% šance

Predator

  • 3 postavy → postavy této třídy zabijí nepřátelskou jednotku, pokud má pod 20 % zdraví a je na ně zrovna veden útok predator postavou.

Avatar

  • Původ této postavy je počítán dvakrát k bonusům.


Předměty

Změny receptů:

Cursed blade: odebrán

Ruunan’s Huricane: Upraven recept

  • Recept: Negatron Cloak + Recurve Bow

Inferno’s Cinder: nový předmět

  • Recept: Spatula + Needlessly Large Rod

Mage’s Cap: nový předmět

  • Recept: Spatula + Tear of the Goddess

Warden’s Mail: nový předmět

  • Recept: Spatula + Negatron Cloak

Berserker’s Axe: nový předmět

  • Recept: Spatula + Sparring Gloves

Změny bonusových statistik

Spatula

  • Všechny předměty ze Spatuly již nedávají dvojnásobné bonusy z druhé komponenty.

Chain Vest

  • Armor snížen: 25 → 20.

Deathcap

  • Bonusové AP zvýšeno: +50 % → +75 %.

Dragon’s Claw

  • Redukce magického poškození snížena: 75 % → 50 %.

Giant’s Slayer

  • Poškození změněno: [5 % maximálního zdraví jako true damage] → [8 % aktuálního zdraví jako fyzické poškození].

Guardian’s Angel

  • Zdraví při oživení sníženo: 500 zdraví → 400 zdraví.

Ionic Spark

  • Poškození pri aktivaci sníženo: 125 → 100 true damage.

Luden’s Echo

  • Poškození při aktivaci sníženo: 180 → 150.

Negatron Cloak

  • Magic resist zvýšen: 20 → 25.

Recurve Bow

  • Attack speed snížen: 20 % → 15 %.

Red Buff

  • Nově přidává 2 % maximálního zdraví jako true damage při zásahu jednotky.

Zeke’s Herald

  • Attack speed zvýšen: 15 % → 20 %.

Další změny

  • Množství zlata z modrých (uncommon) a zlatých (rare) boxů lehce sníženo.
  • Snížena šance na získání již dokončeného předmětu.
  • Z draků nyní navíc vypadnou dva běžné (šedé) boxy.
  • Z Elder draka a Rift Heralda navíc vypadne modrý a šedý box.
  • Jakmile si při skupinovém výběru vyberete šampiona, vaše legenda již nebude způsobovat kolize.
  • Všechny postavy, které přispívají k určitému bonusu, budou zobrazené v postranní liště při najetí myší.
    • Postavy, které jsou na hrací ploše se zobrazí zvýrazněně

Opravy chyb

  • Red Buff a Morellonomicon popisky opraveny.
  • Opravena chyba, kde 3* jednotka 3. tieru dávala o jedno více poškození hráčovi.