Na konci října jsme informovali o příchodu nového herního režimu Double Up pro TeamFight Tactics. Původně mělo jít o experimentální herní mód, který po pár patchích Riot stáhne a vyhodnotí jeho úspěšnost. Double Up se ovšem setkal s takovým úspěchem, že jeho vypnutí nepřipadá v úvahu a součástí TFT zůstane.

Kolem patche 12.2 plánovali vývojáři Double Up stáhnout ze hry a vyhodnotit jeho popularitu. Při této pauze měly být implementovány vylepšení a Double Up by se případně v budoucnu vrátil. Z tohoto plánu ovšem sešlo díky velkému zájmu z řad hráčů. Double Up zůstane v klientovi dostupný nepřetržitě a v následujících patcích se dočkáme několika vylepšení.

Lobby pro Double Up se rozšíří, aby pojmulo více dvojic. Pro zachování kompetitivnosti ovšem taková lobby přijdou o možnost zisku LP. S tím souvisí také vylepšení rankedů, které bylo zprvu inspirované Hyper Roll režimem.

Riot zapracuje i na vylepšení komunikace mezi dvojicemi. Pokud s parťákem zrovna nevoláte, psaní do chatu není moc pohodlné. Zvýší se také přehlednost, včetně lépe zvolených týmových barev.

Poslední úpravy míří na herní metu. Týkat se budou pravidel. Proč má váš Cho’Gath na parťákově desce stále všechny stacky, ale Kai’Sa nikoliv? Právě tyto případy mohou být klíčové při volbě kompozic, které vyhrají bitvu nejen vám, ale i vašemu kolegovi. Plánují se úpravy také pro Rune of Allegiance, tedy předmětu, který vašemu parťákovi pošle vysněnou jednotku z vaší desky.

Nakonec vývojáři chystají i úpravy kolotoče nebo speciální augmenty přímo pro tento režim. Co kdybyste zanechali svému parťákovi na desce jednotku po vítězném souboji? To je ovšem zatím vzdálená budoucnost.