Debata, která trvá už přes desetiletí. Flash na F, nebo D?
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Debata, která trvá už přes desetiletí. Flash na F, nebo D?

Debata, která trvá už přes desetiletí. Flash na F, nebo D?

Filip Vít

Filip Vít

1. 4. 2020 18:00 2

Jaké tlačítko preferuje Faker a hráči z LCK, LEC a LCS?

Reklama

Už přes jedno desetiletí debatuje komunita League of Legends, zda-li by měl mít hráč flash na písmenku klávesnice F, nebo D. Pojďme se nyní podívat na preference nejznámějších profesionálních hráčů a na percentuální statistiky ve vybraných ligách po celém světě. 


V LEC hráči preferují spíše flash na tlačítku D (58%). V evropské soutěži nenajdete tým, jehož všichni členové by měli nastavený flash na stejném tlačítku. Vždy se najde minimálně jedna vyjímka, která se od svých spoluhráčů liší. Takovým příkladem je například Nemesis, jenž jako jediný člen Fnatic má flash na F. Perkz je naopak jediným z G2 Esports, který si nastavil flash na písmeno D.

Čtveřice Čechů v LEC se stejně jako celá komunita rozděluje na dva tábory. Patrik a Denyk preferují flash na D, kdežto české duo z MAD Lions se shodlo, že flash by měl být na “efku”.

Faker, trojnásobný světový šampion a dvojnásobný vítěz MSI, se k problematice nedávno vyjádřil na streamu:

Nehádejte se, jestli by flash měl být na D, nebo F. Každý preferuje něco jiného. Jen proto, že mátová čokoládá vám nechutná, nemůžete nadávat těm, kteří tuto příchuť mají rádi. Někteří zkrátka mají rádi jídlo bez chuti.

Midlaner týmu T1 má nastavený flash na výchozím klíči – tedy na F. Tento trend podporuje celkově 78% hráčů LCK.

Od korejské ligy se liší americká LCS, která stejně jako LEC upřednostňuje spíše flash na písmenku D (65%). Mezi většinu v americké soutěži patří například Bjergsen či Doublelift. Celá parta kolem nejúspěšnějšího amerického střelce dává přednost tlačítku D pro flash.

A co vy? Také máte flash na výchozím tlačítku F, nebo patříte mezi zastánce toho, že flash má být na D? 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama