Další předměty se dočkaly vizuální aktualizace
Vývojářský deník přinesl další informace o změnách obchodu a předmětů.
Vizuální i technická aktualizace obchodu a předmětů nabírá reálných rozměrů. Před prvním PBE testem se s námi vývojáři chtěli podělit o to, co je zatím zdánlivě hotové.
Obchod
Nový systém doporučených předmětů byl přepracován téměř od začátku. Bude sbírat data z her té nejvyšší úrovně a snažit se vám tak vždy doporučit ty nejvhodnější možné předměty. Fungovat bude následovně:
- Obchod načte všechny předměty, které by váš šampion mohl postavit na základě toho, co aktuálně vlastníte.
- Herní engine bude pravidelně skenovat atributy a statistiky soupeře jako udělené poškození, CC, léčení, rezistence a další. Obchod pak zobrazí “dobré proti šampionovi X” doporučení.
- Se všemi inforamacemi, které dostanete jste to ale stále vy, kdo bude určovat nejlepší strategii pro daný zápas.
Stránka “všechny předměty” zůstává na první pohled stejná, ale obsahuje nové funkce, které je třeba vypíchnout:
- Série karet, které vám umožňují filtrovat položky podle tříd, které je obvykle staví. Pokud jste tank, vše, co potřebujete, je pravděpodobně v kartě tank.
- Filtr s názvem “populární” využívá data ze systému doporučených předmětů a zobrazí vám ty nejčastěji stavěné pro vašeho šampiona. V případě, že je tento filtr vypnut vybrané předměty jsou stále označeny hvězdičkou.
- Předměty jsou nově rozděleny podle vzácnosti, nikoliv ceny.
- Zpočátku nebudou na PBE dostupné filtry podle statistik, ale přijdou v pozdějších PBE testech, a v předsezóně již budou plně funkční.
Na závěr, stránka “Item Sets” si zachová všechny stávající funkce. Vlastní sady předmětů zůstávají podporovány, tak jako sady předmětů, které vytvářejí programy třetích stran. (Blitz app a jiné)
Předměty
Klíčovou součástí v rámci vylepšení požitku z jednotlivých předmětů je kompletní aktualizace ikonek do moderního kabátu. Ať už se jedná o 10 let staré OG exempláře jako Warmog´s nebo ty modernější. Cílem jsou tyto aktualizace:
- Čitelnost – Toto je dle vývojářů nejdůležitějším bodem. Jejich cílem je, aby byly předměty okamžitě rozpoznatelné v obchodě, inventáři, tabulce se skóre a všech dalších místech, kde se vyskytnou. Každá ikona musí mít odlišnou siluetu a barevnou paletu.
- Shoda s hratelností – Důležitým kritériem také je, aby se vzhled předmětů shodoval s jejich statistikami a schopnostmi (Luky a střelné zbraně pro střelce, dýky a meče pro asasíny, těžká zbroj pro tanky)
- Umělecká kvalita – Některé předměty jsou staré jako sama hra. Za ta léta si umělci z Riot Games osvojili spoustu technik, které by nyní rádi interpretovali do hry.
- Známost – Dobrá změna je super, ale změna pouze za účelem něco změnit ne, a tomu se vývojáři snaží vyhnout. Všechny předměty by proto měli být okamžitě rozpoznatelny pro starší hráče, kteří mají staré siluety a palety zažité. Jak se jim to povedlo můžete posoudit níže.
Preseason na PBE
Pokud vše půjde jak má, odhalí se nám všechny změny, které do preseason přijdou, již do dvou týdnů na PBE. Stále platí, že jde o testovací server a některé konkrétnosti se mohou v návaznosti na odezvu hráčů změnit.