Podívejte se, které změny se pravděpodobně objeví v aktualizaci 9.20, jelikož je v současnosti najdeme na testovacím serveru PBE.

Obsah patche

Nové High Noon skiny

Čekají nás tři nové High Noon skiny na Ashe, Dariuse a Hecarima. Prohlédnou si je můžete ve starším článku.


Nový dabing Ashe

Ledová královna dostala nové hlášky...

… a speciální interakce:


Nové chroma balíčky

Pro nové skiny jsou připravené také barevné variace:

High Noon Ashe:

22018.png 22019.png 22020.png 22021.png 22022.png

High Noon Darius:

122017.png 122018.png 122019.png 122021.png 122020.png 122022.png 122023.png

High Noon Hecarim:

120009.png 120010.png 120011.png 120012.png 120013.png

Nové ikony

K novým skinům patří také nové ikonky:

A přijde i ikona k oslavě desátého výročí hry a také ikona 2019 MSI G2 Winners, kterou lze získat téměř zdarma.


Skiny na wardy

Dočkáme se i dvou nových skinů na wardy.


Nové emoty

Čtveřici nových emotů uvolní Riot v této aktualizaci:


Worlds login screen

Jakmile začne hlavní část světového šampionátu, budeme se do hry přihlašovat u této epické hudby:


Ostatní

Byla přidána nová mapa pro TFT – Storm Rift Arena

TFT ikonky dostaly jména:

What's in the Orb Icon Sparring Glove Punch Icon Pass 3 Champion Icon

Balanční změny

Šampioni

Garen

  • Základní HP změněny z 616.28 na 620.
  • Růst HP za úroveň snížen z 84.25 na 84.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 2.9% na 3.65%.
  • Perseverance (P)
    • [Odstraněno] Již se nezdvojnásobuje při méně než 25/50% maximálních HP.
    • Cooldown změněn z 9/4 na 7 na všech úrovních.
    • Neepická monstra již nepřeruší pasivku (dříve přerušovala do úrovně 11).
    • Léčení změněno z [2%/8%] na [1.5-10.1%] 

  • Decisive Strike (Q)
    • Nyní se zrychluje s attack speedem a chová se více jako základní útok.
  • Courage (W) 
    • Resisty za stack sníženy z 0,33 na 0,25.
    • Maximální resisty sníženy z 50 na 30.
    • Počet zabitých minionů k dosažení maximálních stacků zvýšen ze 150 na 160.
    • [Nový efekt] Vytvoří štít o velikost 10% maximálních HP.
    • 60% tenacity trvá po dobu trvání štítu.
    • [Odstraněno] Již nezabraňuje 60% příchozího poškození během první 0,75 sekundy.

  • Judgment (E)
    • Počet úderů změněn z [5+1 za 3 úrovně (max 10)] na [7+1 za 20% attack speedu].
    • Základní poškození změněno z 14/18/22/26/30 na 8/12/16/20/24.
    • AD ratio změněno z 0,36/0,37/0,38/0,39/0,4 na 0,32/0,34/0,36/0,38/0,4.
    • Nyní přidává 0-8 na základě úrovně šampiona.
    • Počet úderů nutný pro snížení armoru zvýšen ze 4 na 6.
    • [Odstraněno] Již neuděluje 33% bonusového poškození, pokud zasahuje pouze jednu jednotku.
    • [Nový efekt] nyní uděluje navíc [25% základního poškození] do nejbližšího cíle.
    • [Nový efekt] "Pokud je přerušeno, o zbývající čas se zkrátí cooldown.
    • Nyní přidává stacky runy Conqueror.

  • Demacian Justice (R)
    • [Odstraněno] pasivka Villainy.
    • Nyní uděluje vizi na cíl na 1 sekundu (už se nestane, že se schopnost přeruší, když ztratíte vizi na cíl).
    • Změněno z magického poškození na true damage.
    • Poškození změněno z [175/350/525 (+28.6/33.3/40% chybějících HP)] na [150/300/450 (+20/25/30% chybějících HP)]

Ivern

  • Attack range zvýšen ze 125 na 475.
    • W již nezvyšuje range.

Lissandra

  • Zákkladní armor zvýšen z 20,216 na 22
  • Iceborn Subjugation (P)
    • AP ratio zvýšeno z 30% na 50%.

  • Ring of Frost (W)
    • AP ratio zvýšeno z 50% na 70%.

Pantheon

  • Comet Spear (Q) 
    • Základní poškození sníženo z 75/115/155/195/235 na 75/110/145/180/215.

Qiyana

  • Edge of Ixtal (Q) 
    • Základní poškození sníženo z 80/100/120/140/160 na 60/85/110/135/160.

Shaco

  • AD sníženo z 66 na 63.
  • AD za úroveň sníženo 3.5 na 3.
  • Backstab (P)
    • Shacův základní útok, Q – Deceive a E – Two-Shiv Poison mají speciální efekty, pokud Shaco zasáhne cíl zezadu.
      • Základní útokck: udělí navíc 10-25 (zvyšuje se s úrovní) (+0.15 bonusového AD) poškození. Toto poškození může kriticky zasáhnout.
      • E – Two-Shiv Poison: udělí navíc 15-50 (zvyšuje se s úrovní) (+0.1 AP) poškození.

  • Deceive (Q)
    • Neviditelnost prodloužena na [1.5/2.25/3/3.75/4.5 sekundy] na [2.5/2.75/3/3.25/3.5 sekundy].
    • Cooldown snížen z [16/15.5/15/14.5/14 sekundy] na [12/11.5/11/10.5/10 sekundy].
    • [Odstraněno] Cooldown je liž nesnižuje při útočení zezadu.
    • Poškození změněno z [10/20/30/40/50 (+0.4 bonusového AD)] na [25/35/45/55/65 (+0.25 bonusového AD)]
      • Toto poškození může kriticky zasáhnout.
      • Při útoku zezadu získá schopnost jistotu kritického zásahu za 130% poškození.
    • [Odstraněno] AP ratio.

  • Jack in the Box (W)
    • Fear do minionů snížen z 3 sekund na 2.
      • Minioni a monstra se nyní mohou pohybovat maximálně rychlostí 60.
      • Šampioni se nyní mohou pohybovat maximálně rychlostí 100.
    • Nyní útočí na všechny okolní cíle.
    • Poškození do jednoho cíle: 35/50/65/80/95 (+0.2 AP) (nezměněno).
    • AoE poškození: 15/20/25/30/35 (+0.1 AP).

  • Two-Shiv Poison (E)
    • Typ poškození změněn z fyzického na magický.
    • Poškození změněno z [55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bonusového AD) (+0,75 AP)] na [70/95/110/125/140 (+0.8 bonusového AD) (+0.6 AP).
    • Práh životů pro bonusové poškození změněn z [0-50% zvýšené poškození na základě chybějících HP] na [50% zvýšené poškození, pokud je cíl pod 30% HP].

  • Hallucinate (R)
    • Krabičky se spustí okamžitě, udělí fear nepřátelům v okolí smrti klonu a zaútočí do všech nepřátel okolo.
    • Poškození sníženo z [200/300/400 (+1,0 AP)] na [150/225/300 (+0,7 AP)]
    • Poškození krabičky do jednoho cíle: [25/50/75 (+0.15 AP)] (nezměněno)
    • AoE poškození krabičky: 10/20/30 (+0.1 AP)
    • Trvání fearu změněno z 0.75/1/1.25 sekund na 1.

Varus

  • Základní HP zvýšeny z 499 na 500.
  • Mana snížena z 360.48 na 360.
  • Regenerace many za 5 sekund zvýšena z 7.34 na 8.
  • Základní AD zvýšeno z 59 na 61.

Viktor

  • [Oprava chyby] Staty Hex Core se nyní aktualizují hned po nákupu, ne při postupu Vikotra na další úroveň.
  • [Oprava chyby] Střely Aftershock Death Ray jsou nyní stejně široké, jako původní laser (80 → 90).
  • [Nový efekt] Chaos Storm nyní pokračuje v pronásledování šampionů i když Viktor zemře.
  • Siphon Power (Q)
    • Scaling štítu změněn [8% maximální many (+0.15 AP)] na [30-115 na základě úrovně (+0.15 AP)].

  • Gravity Field (W)
    • Zpomalení sníženo z 28/32/36/40/44% na 30/34/38/42/45%.
    • Efekt vylepšené schopnosti změněn z [omráčení + vákuum] na [Vikotrova kouzla nyní udělují zpomalení o 20% na 1 sekundu].
    • Název vylepšení změněn na "Magnetize".

  • Chaos Storm (R)
    • Interval úderu snížen z 2 sekund na 1 sekundu.
    • Počet úderů změněn ze 3 na 6.
    • Poškození za úder sníženo [130/210/290 (+85% AP)] to [65/105/145 (+45% AP)]
    • Rychlost pohybu z vylepšení zvýšena z 20% na 25%.
      • Minimální rychlost bouře zvýšena z 200 na 250.
      • Maximální rychlost bouře zvýšena z 300 na 325.
    • [Nový efekt] Chaos Storm se nyní může pohybovat přes neprostupný terén.

Předměty

Locket of the Iron Solari

  • velikost štítu zvýšena z [30 (+15 za úroveň)] na [120 (+10 za úroveň)]