Co přinese Patch 9.2
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese Patch 9.2

Co přinese Patch 9.2

Rosie

Rosie

21. 1. 2019 15:00 1

Které změny se pravděpodobně objeví v následujícím patchi?

Reklama

Patch 9.2 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nový šampion Sylas

Součástí patche by měl být nový šampion Sylas, o kterém jsme vás informovali v tomto článku.

[Načítací obrazovka]

Statistiky

  • Základní MR: 36,1
  • MR za úroveň: 0,5
  • Základní Mana: 280
  • Mana za úroveň: 50
  • Základní AD: 55,04
  • AD za úroveň: 3
  • Základní Armor: 32
  • Armor za úroveň: 3
  • Základní HP: 585
  • HP za úroveň: 85
  • Základní obnova HP: 1,9
  • Obnova HP za úroveň: 0,2
  • Základní rychlost pohybu: 340
  • Rychlost útoku za úroveň: 3,5
  • Dosah základních útoků: 175

Schopnosti

Co přinese Patch 9.2

Co přinese Patch 9.2

Co přinese Patch 9.2

Co přinese Patch 9.2

Co přinese Patch 9.2

Co přinese Patch 9.2

Petricite Burst (P)

  • 16/15/14/13/12 sekund cooldown
  • Po použití kouzla udělí Sylasův následující základní útok [100% celkového AD] (+5/8/10/13/15/18/20/23/25/28/30/33/35/38/40/43/45/48) (+20% AP) magického poškození do nepřátel v okolí.

Chain Lash (Q)

  • 50/55/60/65/70 many
  • 9/8/7/6/5 sekund cooldown  
  • Sylas udeří svými řetězi, čímž udělí 45/70/95/120/145 (+60% AP) magického poškození a zpomalí zasažené nepřátele o 15/20/25/30/35% na 2 sekundy.
  • Po 0,5 sekundy vybuchne bod, kde se řetězy kříží, a nepřátelé v něm obdrží zranění o velikosti 45/70/95/120/145 (+60% AP) a zpomalení se zvýší o 50%.
  • Výbuch uděluje 60% poškození do minionů.

Kingslayer (W)

  • 50/55/60/65/70 many
  • 14/13,5/13/12,5/12 sekund cooldown 
  • Sylas skočí k nepříteli, kterému udělí 60/90/120/150/180 (+55% AP) magického poškození a sám sebe vyléčí za 50/100/150/200/250 (+40% AP). Léčení je zvýšeno na 100/200/300/400/500 (+80% AP), pokud má Sylas méně než 40% životů. Poškození je zvýšeno na 90/135/180/225/270 (+83% AP), pokud má nepřítel méně než 40% životů.

Abscond / Abduct (E)

  • 55/60/65/70/75 many
  • 12/11,5/11/10,5/10 sekund cooldown
  • Sylas skočí na krátkou vzdálenost a získá štít o velikosti 60/90/120/150/180 (+90% AP) na 2 sekundy.
  • Během následující chvíle může schopnost použít znovu, čímž udělí 50/65/80/95/110 (+20% AP) magického poškození a přitáhne se k nepříteli a vyhodí ho na 0,5 sekundy do vzduchu.

Hijack (R)

  • 75 many
  • 85/50/15 sekund cooldown 
  • Sylas krade ostatním šampionům ultimátky na základě úrovně své ultimátky a statů. Nepřátelé své ultimátky stále mohou používat. Sylas nemůže svoji schopnost použít na stejný cíl vícekrát - po použití ultimátky nepřítele se spustí 200% cooldown (vyměřen z ultimátky nepřítele) po který nemůže tuto ultimátku znovu použít. Cooldown může být upraven pomocí Sylasovy redukce cooldownů, minimálně však na 20 sekund.
  • Sylas převádí nehybridní % AD na % AP, které mu přidávají [za 0,5 AP 1 bonusové AD] a [za 0,7 AP: 1 celkové AD].

Dabing

Speciální interakce


Nové skiny

Tento patch nám pravděpodobně přinese také šest nových skinů, prohlédnout si je můžete v tomto článku.


Nové Chroma balíčky

Součástí nového patche budou také nové Chroma balíčky.

Firecracker Sejuani

Coin Emperor Tahm Kench 

Heartpiercer Fiora 

Heartseeker Vi

Lunar Wraith Sylas

Zlatý chroma balíček pro Warring Kingdoms Jarvana IV, Lunar Guardian Waricka Warring Kingdoms Xin Zhaa.


Nové summoner ikony

Patch 9.2 nám pravděpodobně přinese také spoustu nových summoner ikon:

Summoner ikony Esportových teamů

 

 

 


Nové emoty

V novém patchi nebudou chybět ani nové emoty:

All According To Plan

Are You Kidding?

Unworthy

Master's Challenge Season 3

How Delicious

Oink

Squeal

Blep Kench

Happy Landings


Nové skiny na wardy

Dočkáme se také nových skinů pro wardy, které souvisí s oslavami čínského nového roku.

Year of the Pig Ward

Golden Year of the Pig Ward

Queen Poro Ward


Přihlašovací obrazovka Lunar Revel 2019

Nová přihlašovací obrazovka, zobrazující Firecracker Vayne by se také měla objevit v tomto patchi.


ARURF+

Patch 9.2 přinese i ARURF+, který se momentálně testuje na PBE. Více informací v tomto článku.


Změny v ranked hrách

Dočkáme se také očekávaných změn v ranked hrách, o kterých jsme vás informovali zde. Různé umístění v rankedech pro jednotlivé pozice bude ovšem testováno pouze v Americe a Koreji, o čemž se dočtete v tomto článku.

Co přinese Patch 9.2


Úpravy Diany

Patch 9.2 by nám měl přinést také změny týkající se jejího Qčka, Riot Zhanos uvedl na svém twitteru:

V tomto cyklu se dočkáme několika změn Dianina Qčka (Crescent Strike). Cílem těchto změn je spíše snížení výskytu chyb než snaha o vybalancování, i když v jednom případě vidíme i potenciální buff, který by měl vyvážit ztráty zapříčiněné touto úpravou.

A nyní konkrétně:

  1. Konzistetní zacílení schopnosti
    • Schopnost bude následovat kurzor daleko lépe a pokud jí vyvoláte ze stejného místa na stejný cíl, bude mít pokaždé stejnou cestu. Riot Zhanos také uvedl, že zatím neměl možnost vytvořit nový speciální ukazatel schopnosti, každopádně máme očekávat příchod nového ukazatele v brzké době. 
  2. Stejné resety Q-R 
    • Spolu s těmito změnami bude při vyvolání schopností v pořadí Q→R zajištěno, že resety budou vždy fungovat pokud je Q ještě ve vzduchu, zatímco R zasáhlo cíl (když jsou obě schopnosti vyvolány na maximální dosah). 
  3. Odstranění R-Q resetů
    • S těmito změnami bylo také rozhodnuto o odstranění interakce, kdy se při vyvolání schopností v pořadí R→Q na maximální dosah rychle za sebou resetovaly obě schopnosti. Zatímco tohle kombo vypadalo velmi zajmavě a uspokojivě, bylo pro většinu nepřátelských hráčů těžké kontrolovat a reagovat na něj. 
  4. Buff ultimátky
    • Místo resetování R a Q chce Riot do budoucna testovat resetování ultimátky pomocí základního útoku.

Ostatní

V tomto patchi se dočkáme také nových předmětů lootu, které souvisí s oslavami čínského nového roku:

Co přinese Patch 9.2
   

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

Aurelion Sol

  • Starsurge (Q) 
    • Minimální čas znovuvyvolání snížen z 0,65 sekund na 0,25 sekund
    • Q lze nyní cílit i na minimapě.
    • [Nový efekt] Doba trvání stunu se nyní odvíjí od velikosti disku.
      • Minimální doba trvání stunu 0,55/0,6/0,65/0,7/0,75
      • Maximální doba trvání stunu: 1,65/1,8/1,95/2,1/2,25

Brand

  • Blaze (pasivka)
    • DoT (Damage over time) snížen z [4% maximálního zdraví za 4 sekundy] na [3 % maximálního zdraví za 4 sekundy.

Cassiopeia

Galio

  • Winds of War (Q) 
    • Poškození víru sníženo ze 70/110/150/190/230 na 70/105/140/175/210.
    • Cena zvýšena ze 70/80/90/100/110 many na 80/90/100/110/120.
    • AP ratio tornáda sníženo z [1,33% za 100 AP] na [0,66% za 100 AP].

Irelia

  • Ionian Fervor (pasivka)
    • [Odstraněno]: Nyní už nepřidává bonusové poškození do štítů při maximálním počtu stacků.

  • Bladesurge (Q)
    • Poškození do minionů změněno z [dvojnásobek klasického poškození] na [udělí 45/60/75/90/105 bonusového poškození do minionů]

  • Vanguard's Edge (R)
    • Poškození okraje schopnosti zvýšeno ze 75/125/175 na 125/200/275
    • Zpomalení zvýšeno z 60 % na 90 %
    • Doba trvání stěn snížena z 2,5/3/3,5 na 2,5 sekundy na všech úrovních
    • [Odstraněno]: Již neodzbrojí protihráče při průchodu okrajem.

Jarvan IV

  • Demacian Standard (E)
    • Pasivka (a aura vlajky) Rychlost útoku zvýšena z [15/17,5/20/22,5/25%] na [20/22,5/25/27,5/30%].

Jax

  • Základní AD sníženo z 69,67 na 68.
  • Leap Strike (Q) 

Kassadin

  • Základní armor snížen z 23,376 na 19.
  • Armor za úroveň snížen z 3,2 na 2,8.

Kayn

Ke změnám Kayna se vyjádřil sám Riot Rovient na svém twitteru:

Hráči jsou občas překvapeni, která forma transformace se jim zpřístupní jako první. Tohle je jeden z důvodů, proč se násobí hodnota orbů, které jsou získávány během herního času. Například souboj s Luciánem ve 12. minutě je 10x hodnotnější než souboj se Sionem v 5. minutě.Navíc 4 minutové uzamčení od možnosti zvolit vaši sekundární roli se stala největším trnem voku hráčů Kayna od jeho samotného uvedení do hry.

Riot Rovient

  • The Darkin Scythe (Pasivka)
    • Váš postup k formě transformace je nyní rozdělen podle typů šampionů, na které jste útočili. Obecné poškození, udělené nepřátelskému šampionovi vyplňuje ukazatel transformace použitím existujících násobků, založených na čase, aby vám během vývoje hry zajistili rychlejší transformaci. Ve chvíli, kdy je celá hodnota ukazatele naplněna, se zjistí, kolik procent vašeho poškození bylo uděleno do meelee a ranged šampionů. Tohle procento poškození nesouvisí s násobky založenými na čase, což je také jednodušší pro pochopení hráčů.
    • Ukazatel postupu transformace se nyní zbarvuje do barvy té transformace, ke které jste celou dobu blíže. Pokud jste blíže k Shadow Assasin formě zabarví se do tmavě modré, pokud jste blíže formě Rhaast, zbarvuje se do tmavě červené.
    • Nyní můžete svému týmu ukázat upozornění (pomocí pingů), která forma ve vaší pasivce převládá:
      • Při pingnutí na ukazatel informujete spoluhráče, jestli Kayn zrovna začal, nebo je v polovině cesty k transformaci, nebo blízko dokončení transformace
      • Při pingnutí na tlačítko "přístupná forma" řeknete spoluhráčům, že tuto formu již máte připravenu k aktivování
      • Při pingnutí natlačítko "nepřístupná forma" oznámíte spoluhráčům čas, zbývající pro zpřístupnění této formy.
    • Můžete pokračovat ve sbírání orbů od opačného typu nepřátelských šampionů, abyste získali svou první formu (odemčení Shadow Assasin formy znamená, že poškozováním meelee ranged nepřátel stále získáváte čarvené orby). Tyto orby snižují čas pro zpřístupnění druhé Kaynovy formy (každý orb o 5 sekund)
    • Celkové body požadované pro transformaci byly zvýšeny ze 400 na 500 (aby hráči byli schopni získávat postup z každého šampiona, se kterým zápasí).
    • Pokud během sbírání konečných bodů transformace obou formám zbývá okolo 8 %, typ šampiona, na kterého hráč zaútočí jako posledního bude rozhodovat o typu transformace.
  • Shadow Step (E)
    • Nyní se můžete recallovat předtím, než vyprší Shadow Step, pokud nejste uvnitř terénu. Tohle ušetří hráčům kayna 1 sekundu čekání po opuštění terénu před tím, než mohli použít recall.
    • Byla opravena chyba, kdy konec schopnosti Shadow Step zkrátil kvůli příkazu základního útoku délku Q, které pak neudělilo žádné poškození.
  • Umbral Tresspass (R)
    • Naní můžete vystoupit z vašeho cíle na kratší vzdálenost než je současné maximum 350 jednotek. Kratší výstup provedete položením kurzoru blízko oběti vaší ultimátky před druhým použitím R.
    • Navíc získá forma Shadow Assassin Kayna bonusový dosah ultimátky, když vystupuje ze své oběti (dosah zvýšen ze 300 na 500).
  • Soulhunter Kayn
    • Opravena chyba, kdy po transformaci do formy Rhaast mohly být pocelou hru slyšet zvukové efekty Mastera Yi.

Neeko

  • Shapesplitter (W) 
    • Doba trvání klonu zvýšena z 2 sekund na 3 sekundy.
    • Doba trvání bonusové rychlosti pohybu zvýšena ze 2 sekund na 3 sekundy.

  • Pop Blossom (R)
    • [Odstraněno] Blízcí nepřátelé již nejsou zpomalení, když Neeko skočí.
    • Doba trvání skoku snížena z 0,75 sekund na 0,6 sekund.

 

Ornn

  • Základní HP zvýšena z 565,64 na 590.
  • Základní Armor zvýšen z 33,04 na 36.

Rakan

  • Základní armor snížen z 33 na 29.
  • Grand Entrance (W)
    • Rychlost skoku změněna z [2050 + (30% současné rychlosti pohybu)] na  [1400 + (Rychlost pohybu z bot)].
    • Rychlost pohybu závisející na botách je 45/80 v závislosti na úrovni bot (boots of speed vs dokončené boty).
    • Zpoždění příletu před dopadem sníženo z [0,5 sekund] na [0,35 sekund].

Shyvana

  • Fury of the Dragonborn (P)
    • Bonusové fyzické a magické poškození proti drakům (a Vilemaw na Twisted Treeline + Rift Heraldovi a Nexusu na Nexus Blitz) zvýšena z [+10%] na [+20%].

  • Flame Breath (E)
    • Poškození základních útoků zvýšeno z [2,5% maximálních životů cíle] na [3,25% maximálních životů cíle].

Tahm Kench

  • Spoluhráči, kteří již zápasí s nepřátelskými šampiony nemohou skočit do jeho ultimátky.

Urgot

  • Základní armor snížen z 39 na 36.
  • Corrosive Charge (Q) 
    • Cena zvýšena z 50 many na 60.

Volibear

  • Majestic Roar (E) 
    • Bonusové poškození do skákajících či létajících nepřátel změněno z [40/60/80/100/120 (+30% AP)] na [8% maximálních životů cíle].

  • Thunder Claws (R)
    • Zpoždění před prvním sesláním blesku změněno z [0,25 sekund - 0,1 sekund zpoždění mezi skokem blesku] na [0,075 sekund - 0 sekund zpoždění mezi skokem blesku]
    • AP ratio zvýšeno ze 30% na 40%.

Yorick

  • Shepherd of Souls (P)
    • Duchové Yoricka již neudělují snížené poškození, pokud jsou od něj daleko. 
    • Smrti nutné pro vykopání hrobu sníženy ze 12/8/4 na 12/6/2
      • [ARAM: sníženo ze 4 na 2]
    • Zlato získané z mlžných chodců sníženo z 5 na 2.

  • Eulogy of the Isles (R) 
    • Životy Maiden změněny z  [700/1500/4000 (+30% Yorickových životů)] na [300/1000/3000 (+70% Yorickových životů)]
    • [Nový efekt!]Maiden bude následovat Yoricka a pomáhat mu dokud Yorick nebo Maiden nezemře. Yorick může Maiden vysvobodit znovuvyvoláním schopnosti a poslat ji tím na nejbližší linku. 
      •  Pokud se Yorick vzdálí Maiden o více než 900 jednotek (když ho Maiden následuje), vrátí se Maiden zpět k Yorickovi

Zyra

  • Regenerace many snížena z 3,067 na 2,6.

Předměty

Morellonomicon

  • APSníženo z 80 na 70.
  • Kombinovaná cena snížena z 650 zlata na 550 zlata.
    • [To je zapříčiněno změnou ceny Oblivion Orbu, celková cena nezměněna].

 

Oblivion Orb

  • AP sníženo z 25 na 20.
  • Cena zvýšena z 1500 zlata na 1600 zlata.
    • Kombinovaná cena zvýšena z 665 zlata na 765 zlata.

Sunfire Cape

  • Cena snížena z 2900 zlata na 2750 zlata.
    • Kombinovaná cena snížena z 800 zlata na 650 zlata.

 

Unique Passive - Challenging Smite 

  • Poškození za použití sníženo z [20-54] na [19-42].
  • Celkové poškození sníženo z [60-162] na [57-125].
  • Doba trvání DoT snížena ze 3 sekund na 2 sekundy.
  • Již nezajišťuje vizi po dobu trvání označení.

Unique Passive - Chilling Smite

  • Poškození sníženo z [28-164 (20 + 8 * úroveň)] na [20-156 (12 + 8 * úroveň)]

Co přinese Patch 9.2

Runy 

Statistiky

  • Adaptivní (slot 1 a 2) sníženo z 10 na 9 .
    • AP: z 10 na 9.
    • AD: z 6 na 5,4
  • Armor (Slot 2 a 3) zvýšen z 5 na 6.
  • Magic Resist (Slot 2 a 3) zvýšen z 6 na 8.

Co přinese Patch 9.2

Absolute Focus (S3)

  • Bonusové AD sníženo z 24 na 18.
  • Bonusové AP sníženo ze 40 na 30.

Co přinese Patch 9.2

Overheal (P2)

  • Efekt změněn z "Štít je vytvořen ze 40% přebytku sebeuzdravování, nebo ze 300% přebytku uzdravování spoluhráčů." na "Štít je vytvořen z [od 40 do 100%] přebytku uzdravování sebe či kteréhokoliv spoluhráče."

Co přinese Patch 9.2

Legend: Bloodline (P3)

  • Lifesteal snížen z 0,8% na 0,6%.
  • Maximální stacky zvýšeny z 10 na 20.

Co přinese Patch 9.2

Cut Down (P4)

  • Efekt změněn z "Uděluje od 4% do 10% více poškození do šampionů, závisející na tom, o kolik maximálních životů mají více než vy.'' na ''Bonusové poškození se zvyšuje lineárně proti nepřátelům,kteří mají o [od 10% do 100%] více maximálních životů, než vy.

Co přinese Patch 9.2

Summoner spely

Ignite

  • Poškození sníženo z [80 - 505 (55 + 25 za úroveň)] na [70 - 410 (40 + 20 za úroveň)].
  • Cooldown snížen z 210 na 180 vteřin.

Obecné

Baron Buff a scaling Inhibitorových věží

  • V následujícím patchi budou statistiky Baron Buffu o něco slabší než ve 20. minutě, avšak poté se dostanou do stejného bodu jako to bylo doposud. To znamená, že brzké zabití barona nebude tak dominantní (12-48 AD a 20-80 AP namísto 24-48 AD a 40-80 AP , 50-70% DR minionů namísto práhu 70%). Inhibitorové věže budou mít 70 Armoru/MR po celou dobu namísto 55-70 mezi minutami 31-45, to je dělá více odolné po celou dobu hry."
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama