Patch 9.2 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nový šampion Sylas

Součástí patche by měl být nový šampion Sylas, o kterém jsme vás informovali v tomto článku.

517000.jpg

[Načítací obrazovka]

sylas.pngsylasturn.pngsylasemote.pngsylasrecall.pngsylasauto.png

Statistiky

  • Základní MR: 36,1
  • MR za úroveň: 0,5
  • Základní Mana: 280
  • Mana za úroveň: 50
  • Základní AD: 55,04
  • AD za úroveň: 3
  • Základní Armor: 32
  • Armor za úroveň: 3
  • Základní HP: 585
  • HP za úroveň: 85
  • Základní obnova HP: 1,9
  • Obnova HP za úroveň: 0,2
  • Základní rychlost pohybu: 340
  • Rychlost útoku za úroveň: 3,5
  • Dosah základních útoků: 175

Schopnosti

sylasbar.png

sylasp.jpg

sylasq.jpg

sylasw.jpg

sylase.jpg

sylase2.jpg

sylasr.jpg

Petricite Burst (P)

  • 16/15/14/13/12 sekund cooldown
  • Po použití kouzla udělí Sylasův následující základní útok [100% celkového AD] (+5/8/10/13/15/18/20/23/25/28/30/33/35/38/40/43/45/48) (+20% AP) magického poškození do nepřátel v okolí.

sylasp.pngsylaspassive.png

Chain Lash (Q)

  • 50/55/60/65/70 many
  • 9/8/7/6/5 sekund cooldown  
  • Sylas udeří svými řetězi, čímž udělí 45/70/95/120/145 (+60% AP) magického poškození a zpomalí zasažené nepřátele o 15/20/25/30/35% na 2 sekundy.
  • Po 0,5 sekundy vybuchne bod, kde se řetězy kříží, a nepřátelé v něm obdrží zranění o velikosti 45/70/95/120/145 (+60% AP) a zpomalení se zvýší o 50%.
  • Výbuch uděluje 60% poškození do minionů.

sylasq.pngsylasq.png

Kingslayer (W)

  • 50/55/60/65/70 many
  • 14/13,5/13/12,5/12 sekund cooldown 
  • Sylas skočí k nepříteli, kterému udělí 60/90/120/150/180 (+55% AP) magického poškození a sám sebe vyléčí za 50/100/150/200/250 (+40% AP). Léčení je zvýšeno na 100/200/300/400/500 (+80% AP), pokud má Sylas méně než 40% životů. Poškození je zvýšeno na 90/135/180/225/270 (+83% AP), pokud má nepřítel méně než 40% životů.

sylasw.pngsylasw.png

Abscond / Abduct (E)

  • 55/60/65/70/75 many
  • 12/11,5/11/10,5/10 sekund cooldown
  • Sylas skočí na krátkou vzdálenost a získá štít o velikosti 60/90/120/150/180 (+90% AP) na 2 sekundy.
  • Během následující chvíle může schopnost použít znovu, čímž udělí 50/65/80/95/110 (+20% AP) magického poškození a přitáhne se k nepříteli a vyhodí ho na 0,5 sekundy do vzduchu.

sylase.pngsylase.png

Hijack (R)

  • 75 many
  • 85/50/15 sekund cooldown 
  • Sylas krade ostatním šampionům ultimátky na základě úrovně své ultimátky a statů. Nepřátelé své ultimátky stále mohou používat. Sylas nemůže svoji schopnost použít na stejný cíl vícekrát - po použití ultimátky nepřítele se spustí 200% cooldown (vyměřen z ultimátky nepřítele) po který nemůže tuto ultimátku znovu použít. Cooldown může být upraven pomocí Sylasovy redukce cooldownů, minimálně však na 20 sekund.
  • Sylas převádí nehybridní % AD na % AP, které mu přidávají [za 0,5 AP 1 bonusové AD] a [za 0,7 AP: 1 celkové AD].

sylasr.pngsylasr.png

Dabing

Speciální interakce


Nové skiny

Tento patch nám pravděpodobně přinese také šest nových skinů, prohlédnout si je můžete v tomto článku.

67013.jpg


Nové Chroma balíčky

Součástí nového patche budou také nové Chroma balíčky.

Firecracker Sejuani

113009.png

113010.png

113011.png

113012.png

113013.png

113014.png

Coin Emperor Tahm Kench 

223004.png

223005.png

223006.png

223007.png

223008.png

223009.png

Heartpiercer Fiora 

114024.png

114025.png

114026.png

114027.png

114028.png

114029.png

114030.png

Heartseeker Vi

254013.png

254014.png

254015.png

254016.png

254017.png

254018.png

254019.png

Lunar Wraith Sylas

517002.png

517003.png

517004.png

517005.png

517006.png

517007.png

Zlatý chroma balíček pro Warring Kingdoms Jarvana IV, Lunar Guardian Waricka Warring Kingdoms Xin Zhaa.

59010.png

19015.png

5026.png


Nové summoner ikony

Patch 9.2 nám pravděpodobně přinese také spoustu nových summoner ikon:

3875.jpg

3876.jpg

3877.jpg

3879.jpg

3880.jpg

3884.jpg

3881.jpg

3882.jpg

3883.jpg

3888.jpg

3878.jpg

3899.jpg

3900.jpg

3901.jpg

3902.jpg

3903.jpg

Summoner ikony Esportových teamů

3905.jpg

3906.jpg

3907.jpg

3908.jpg

3909.jpg

3910.jpg

3911.jpg

3912.jpg

3913.jpg

3914.jpg

3915.jpg

3916.jpg

3917.jpg

3918.jpg

3919.jpg

3920.jpg

3921.jpg

3922.jpg

3923.jpg

3924.jpg

3925.jpg

3926.jpg

3927.jpg

3928.jpg

3929.jpg

3930.jpg

3931.jpg

3932.jpg

3933.jpg

3934.jpg

3935.jpg

3936.jpg

3937.jpg

3938.jpg

3939.jpg

3940.jpg

3941.jpg

3942.jpg

3943.jpg

3944.jpg

3945.jpg

3946.jpg

3947.jpg

3948.jpg

3949.jpg

3950.jpg

3951.jpg

3952.jpg

3953.jpg

3954.jpg

3955.jpg

3956.jpg

3957.jpg

3958.jpg

3959.jpg

3960.jpg

3961.jpg

3962.jpg

3963.jpg

3964.jpg

3965.jpg

3966.jpg

3967.jpg

3968.jpg

3969.jpg

3970.jpg

3971.jpg

3972.jpg

3973.jpg

3974.jpg

3975.jpg

3976.jpg

3977.jpg

3978.jpg

3979.jpg

3980.jpg

3981.jpg

3982.jpg

3983.jpg

3984.jpg

3985.jpg

3986.jpg

3987.jpg

3988.jpg

3989.jpg

3990.jpg

3991.jpg

3992.jpg

3993.jpg

3994.jpg

3995.jpg

3996.jpg

3997.jpg

3998.jpg

3999.jpg

4000.jpg

4001.jpg

4002.jpg

4003.jpg

4004.jpg

4005.jpg

4006.jpg

4007.jpg

4008.jpg

4009.jpg

4010.jpg

4011.jpg

4012.jpg

4013.jpg

4014.jpg

4015.jpg

4016.jpg

 

 

 


Nové emoty

V novém patchi nebudou chybět ani nové emoty:

All According To Plan

em_sylas_allaccordingtoplan_inventory.sylasrelease.png

Are You Kidding?

em_sylas_areyoukidding_inventory.sylasrelease.png

Unworthy

em_sylas_unworthy_inventory.sylasrelease.png

Master's Challenge Season 3

em_china_masters_3_inventory.emotes_9_2.png

How Delicious

em_sylas_howdelicious_inventory.sylasrelease.png

Oink

em_lunarrevel_bristle_oink_inventory.emotes_9_2.png

Squeal

em_lunarrevel_goldenpig_inventory.emotes_9_2.png

Blep Kench

em_lunarrevel_tahmkench_blep_inventory.emotes_9_2.png

Happy Landings

em_lunarrevel_vayne_cheeky_inventory.emotes_9_2.png


Nové skiny na wardy

Dočkáme se také nových skinů pro wardy, které souvisí s oslavami čínského nového roku.

Year of the Pig Ward

ward1.png

Golden Year of the Pig Ward

ward2.png

Queen Poro Ward


Přihlašovací obrazovka Lunar Revel 2019

Nová přihlašovací obrazovka, zobrazující Firecracker Vayne by se také měla objevit v tomto patchi.


ARURF+

Patch 9.2 přinese i ARURF+, který se momentálně testuje na PBE. Více informací v tomto článku.

arurf.png


Změny v ranked hrách

Dočkáme se také očekávaných změn v ranked hrách, o kterých jsme vás informovali zde. Různé umístění v rankedech pro jednotlivé pozice bude ovšem testováno pouze v Americe a Koreji, o čemž se dočtete v tomto článku.


Úpravy Diany

Patch 9.2 by nám měl přinést také změny týkající se jejího Qčka, Riot Zhanos uvedl na svém twitteru:

V tomto cyklu se dočkáme několika změn Dianina Qčka (Crescent Strike). Cílem těchto změn je spíše snížení výskytu chyb než snaha o vybalancování, i když v jednom případě vidíme i potenciální buff, který by měl vyvážit ztráty zapříčiněné touto úpravou.

A nyní konkrétně:

  1. Konzistetní zacílení schopnosti
    • Schopnost bude následovat kurzor daleko lépe a pokud jí vyvoláte ze stejného místa na stejný cíl, bude mít pokaždé stejnou cestu. Riot Zhanos také uvedl, že zatím neměl možnost vytvořit nový speciální ukazatel schopnosti, každopádně máme očekávat příchod nového ukazatele v brzké době. 
  2. Stejné resety Q-R 
    • Spolu s těmito změnami bude při vyvolání schopností v pořadí Q→R zajištěno, že resety budou vždy fungovat pokud je Q ještě ve vzduchu, zatímco R zasáhlo cíl (když jsou obě schopnosti vyvolány na maximální dosah). 
  3. Odstranění R-Q resetů
    • S těmito změnami bylo také rozhodnuto o odstranění interakce, kdy se při vyvolání schopností v pořadí R→Q na maximální dosah rychle za sebou resetovaly obě schopnosti. Zatímco tohle kombo vypadalo velmi zajmavě a uspokojivě, bylo pro většinu nepřátelských hráčů těžké kontrolovat a reagovat na něj. 
  4. Buff ultimátky
    • Místo resetování R a Q chce Riot do budoucna testovat resetování ultimátky pomocí základního útoku.

Ostatní

V tomto patchi se dočkáme také nových předmětů lootu, které souvisí s oslavami čínského nového roku:

lunar-grab-bag-490px.png

lunar-revel-orb-490px.png

lunarrevel_eventtoken_final_490x490.png

lunar-sejuani-border-icon-490px.png

lunar-kench-border-icon-490px.png

lunar-vayne-border-icon-490px.png

mystery-gold-chroma-490px.png

sylas-border-icon-490px.png

sylas-emote-490px.png

revel-red-envelope_490x490.png

   

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

Aurelion Sol

  • Starsurge (Q) 
    • Minimální čas znovuvyvolání snížen z 0,65 sekund na 0,25 sekund
    • Q lze nyní cílit i na minimapě.
    • [Nový efekt] Doba trvání stunu se nyní odvíjí od velikosti disku.
      • Minimální doba trvání stunu 0,55/0,6/0,65/0,7/0,75
      • Maximální doba trvání stunu: 1,65/1,8/1,95/2,1/2,25

asolq.png

Brand

  • Blaze (pasivka)
    • DoT (Damage over time) snížen z [4% maximálního zdraví za 4 sekundy] na [3 % maximálního zdraví za 4 sekundy.

Cassiopeia

w.jpg

Galio

  • Winds of War (Q) 
    • Poškození víru sníženo ze 70/110/150/190/230 na 70/105/140/175/210.
    • Cena zvýšena ze 70/80/90/100/110 many na 80/90/100/110/120.
    • AP ratio tornáda sníženo z [1,33% za 100 AP] na [0,66% za 100 AP].

galioq.png

Irelia

  • Ionian Fervor (pasivka)
    • [Odstraněno]: Nyní už nepřidává bonusové poškození do štítů při maximálním počtu stacků.

  • Bladesurge (Q)
    • Poškození do minionů změněno z [dvojnásobek klasického poškození] na [udělí 45/60/75/90/105 bonusového poškození do minionů]

  • Vanguard's Edge (R)
    • Poškození okraje schopnosti zvýšeno ze 75/125/175 na 125/200/275
    • Zpomalení zvýšeno z 60 % na 90 %
    • Doba trvání stěn snížena z 2,5/3/3,5 na 2,5 sekundy na všech úrovních
    • [Odstraněno]: Již neodzbrojí protihráče při průchodu okrajem.

Jarvan IV

  • Demacian Standard (E)
    • Pasivka (a aura vlajky) Rychlost útoku zvýšena z [15/17,5/20/22,5/25%] na [20/22,5/25/27,5/30%].

Jax

  • Základní AD sníženo z 69,67 na 68.
  • Leap Strike (Q) 

Kassadin

  • Základní armor snížen z 23,376 na 19.
  • Armor za úroveň snížen z 3,2 na 2,8.

Kayn

Ke změnám Kayna se vyjádřil sám Riot Rovient na svém twitteru:

Hráči jsou občas překvapeni, která forma transformace se jim zpřístupní jako první. Tohle je jeden z důvodů, proč se násobí hodnota orbů, které jsou získávány během herního času. Například souboj s Luciánem ve 12. minutě je 10x hodnotnější než souboj se Sionem v 5. minutě.Navíc 4 minutové uzamčení od možnosti zvolit vaši sekundární roli se stala největším trnem voku hráčů Kayna od jeho samotného uvedení do hry.

Riot Rovient

  • The Darkin Scythe (Pasivka)
    • Váš postup k formě transformace je nyní rozdělen podle typů šampionů, na které jste útočili. Obecné poškození, udělené nepřátelskému šampionovi vyplňuje ukazatel transformace použitím existujících násobků, založených na čase, aby vám během vývoje hry zajistili rychlejší transformaci. Ve chvíli, kdy je celá hodnota ukazatele naplněna, se zjistí, kolik procent vašeho poškození bylo uděleno do meelee a ranged šampionů. Tohle procento poškození nesouvisí s násobky založenými na čase, což je také jednodušší pro pochopení hráčů.
    • Ukazatel postupu transformace se nyní zbarvuje do barvy té transformace, ke které jste celou dobu blíže. Pokud jste blíže k Shadow Assasin formě zabarví se do tmavě modré, pokud jste blíže formě Rhaast, zbarvuje se do tmavě červené.
    • Nyní můžete svému týmu ukázat upozornění (pomocí pingů), která forma ve vaší pasivce převládá:
      • Při pingnutí na ukazatel informujete spoluhráče, jestli Kayn zrovna začal, nebo je v polovině cesty k transformaci, nebo blízko dokončení transformace
      • Při pingnutí na tlačítko "přístupná forma" řeknete spoluhráčům, že tuto formu již máte připravenu k aktivování
      • Při pingnutí natlačítko "nepřístupná forma" oznámíte spoluhráčům čas, zbývající pro zpřístupnění této formy.
    • Můžete pokračovat ve sbírání orbů od opačného typu nepřátelských šampionů, abyste získali svou první formu (odemčení Shadow Assasin formy znamená, že poškozováním meelee ranged nepřátel stále získáváte čarvené orby). Tyto orby snižují čas pro zpřístupnění druhé Kaynovy formy (každý orb o 5 sekund)
    • Celkové body požadované pro transformaci byly zvýšeny ze 400 na 500 (aby hráči byli schopni získávat postup z každého šampiona, se kterým zápasí).
    • Pokud během sbírání konečných bodů transformace obou formám zbývá okolo 8 %, typ šampiona, na kterého hráč zaútočí jako posledního bude rozhodovat o typu transformace.
  • Shadow Step (E)
    • Nyní se můžete recallovat předtím, než vyprší Shadow Step, pokud nejste uvnitř terénu. Tohle ušetří hráčům kayna 1 sekundu čekání po opuštění terénu před tím, než mohli použít recall.
    • Byla opravena chyba, kdy konec schopnosti Shadow Step zkrátil kvůli příkazu základního útoku délku Q, které pak neudělilo žádné poškození.
  • Umbral Tresspass (R)
    • Naní můžete vystoupit z vašeho cíle na kratší vzdálenost než je současné maximum 350 jednotek. Kratší výstup provedete položením kurzoru blízko oběti vaší ultimátky před druhým použitím R.
    • Navíc získá forma Shadow Assassin Kayna bonusový dosah ultimátky, když vystupuje ze své oběti (dosah zvýšen ze 300 na 500).
  • Soulhunter Kayn
    • Opravena chyba, kdy po transformaci do formy Rhaast mohly být pocelou hru slyšet zvukové efekty Mastera Yi.

Neeko

  • Shapesplitter (W) 
    • Doba trvání klonu zvýšena z 2 sekund na 3 sekundy.
    • Doba trvání bonusové rychlosti pohybu zvýšena ze 2 sekund na 3 sekundy.

  • Pop Blossom (R)
    • [Odstraněno] Blízcí nepřátelé již nejsou zpomalení, když Neeko skočí.
    • Doba trvání skoku snížena z 0,75 sekund na 0,6 sekund.

 

Ornn

  • Základní HP zvýšena z 565,64 na 590.
  • Základní Armor zvýšen z 33,04 na 36.

Rakan

  • Základní armor snížen z 33 na 29.
  • Grand Entrance (W)
    • Rychlost skoku změněna z [2050 + (30% současné rychlosti pohybu)] na  [1400 + (Rychlost pohybu z bot)].
    • Rychlost pohybu závisející na botách je 45/80 v závislosti na úrovni bot (boots of speed vs dokončené boty).
    • Zpoždění příletu před dopadem sníženo z [0,5 sekund] na [0,35 sekund].

Shyvana

  • Fury of the Dragonborn (P)
    • Bonusové fyzické a magické poškození proti drakům (a Vilemaw na Twisted Treeline + Rift Heraldovi a Nexusu na Nexus Blitz) zvýšena z [+10%] na [+20%].

shyv.jpg

  • Flame Breath (E)
    • Poškození základních útoků zvýšeno z [2,5% maximálních životů cíle] na [3,25% maximálních životů cíle].

shyvanae.png

Tahm Kench

  • Spoluhráči, kteří již zápasí s nepřátelskými šampiony nemohou skočit do jeho ultimátky.

Urgot

  • Základní armor snížen z 39 na 36.
  • Corrosive Charge (Q) 
    • Cena zvýšena z 50 many na 60.

urgotq.png

urgotw.png

Volibear

  • Majestic Roar (E) 
    • Bonusové poškození do skákajících či létajících nepřátel změněno z [40/60/80/100/120 (+30% AP)] na [8% maximálních životů cíle].

volie.jpg

  • Thunder Claws (R)
    • Zpoždění před prvním sesláním blesku změněno z [0,25 sekund - 0,1 sekund zpoždění mezi skokem blesku] na [0,075 sekund - 0 sekund zpoždění mezi skokem blesku]
    • AP ratio zvýšeno ze 30% na 40%.

volir.jpg

Yorick

  • Shepherd of Souls (P)
    • Duchové Yoricka již neudělují snížené poškození, pokud jsou od něj daleko. 
    • Smrti nutné pro vykopání hrobu sníženy ze 12/8/4 na 12/6/2
      • [ARAM: sníženo ze 4 na 2]
    • Zlato získané z mlžných chodců sníženo z 5 na 2.

yorickp.png

  • Eulogy of the Isles (R) 
    • Životy Maiden změněny z  [700/1500/4000 (+30% Yorickových životů)] na [300/1000/3000 (+70% Yorickových životů)]
    • [Nový efekt!]Maiden bude následovat Yoricka a pomáhat mu dokud Yorick nebo Maiden nezemře. Yorick může Maiden vysvobodit znovuvyvoláním schopnosti a poslat ji tím na nejbližší linku. 
      •  Pokud se Yorick vzdálí Maiden o více než 900 jednotek (když ho Maiden následuje), vrátí se Maiden zpět k Yorickovi

yorickr.jpg

Zyra

  • Regenerace many snížena z 3,067 na 2,6.

Předměty

Morellonomicon

  • APSníženo z 80 na 70.
  • Kombinovaná cena snížena z 650 zlata na 550 zlata.
    • [To je zapříčiněno změnou ceny Oblivion Orbu, celková cena nezměněna].

 

morellonim.png

Oblivion Orb

  • AP sníženo z 25 na 20.
  • Cena zvýšena z 1500 zlata na 1600 zlata.
    • Kombinovaná cena zvýšena z 665 zlata na 765 zlata.

oblivion.png

Sunfire Cape

  • Cena snížena z 2900 zlata na 2750 zlata.
    • Kombinovaná cena snížena z 800 zlata na 650 zlata.

 

sunfire.jpg

Unique Passive - Challenging Smite 

  • Poškození za použití sníženo z [20-54] na [19-42].
  • Celkové poškození sníženo z [60-162] na [57-125].
  • Doba trvání DoT snížena ze 3 sekund na 2 sekundy.
  • Již nezajišťuje vizi po dobu trvání označení.

skirmishewr.jpg

Unique Passive - Chilling Smite

  • Poškození sníženo z [28-164 (20 + 8 * úroveň)] na [20-156 (12 + 8 * úroveň)]

chilling.jpg

Runy 

Statistiky

  • Adaptivní (slot 1 a 2) sníženo z 10 na 9 .
    • AP: z 10 na 9.
    • AD: z 6 na 5,4
  • Armor (Slot 2 a 3) zvýšen z 5 na 6.
  • Magic Resist (Slot 2 a 3) zvýšen z 6 na 8.

stats.jpg

Absolute Focus (S3)

  • Bonusové AD sníženo z 24 na 18.
  • Bonusové AP sníženo ze 40 na 30.

absolute.jpg

Overheal (P2)

  • Efekt změněn z "Štít je vytvořen ze 40% přebytku sebeuzdravování, nebo ze 300% přebytku uzdravování spoluhráčů." na "Štít je vytvořen z [od 40 do 100%] přebytku uzdravování sebe či kteréhokoliv spoluhráče."

overheal.png

Legend: Bloodline (P3)

  • Lifesteal snížen z 0,8% na 0,6%.
  • Maximální stacky zvýšeny z 10 na 20.

legend.jpg

Cut Down (P4)

  • Efekt změněn z "Uděluje od 4% do 10% více poškození do šampionů, závisející na tom, o kolik maximálních životů mají více než vy.'' na ''Bonusové poškození se zvyšuje lineárně proti nepřátelům,kteří mají o [od 10% do 100%] více maximálních životů, než vy.

cutdown.png

Summoner spely

Ignite

  • Poškození sníženo z [80 - 505 (55 + 25 za úroveň)] na [70 - 410 (40 + 20 za úroveň)].
  • Cooldown snížen z 210 na 180 vteřin.

ignite2.jpg

Obecné

Baron Buff a scaling Inhibitorových věží

  • V následujícím patchi budou statistiky Baron Buffu o něco slabší než ve 20. minutě, avšak poté se dostanou do stejného bodu jako to bylo doposud. To znamená, že brzké zabití barona nebude tak dominantní (12-48 AD a 20-80 AP namísto 24-48 AD a 40-80 AP , 50-70% DR minionů namísto práhu 70%). Inhibitorové věže budou mít 70 Armoru/MR po celou dobu namísto 55-70 mezi minutami 31-45, to je dělá více odolné po celou dobu hry."