Patch 9.12 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Rework šampiona: Mordekaiser

S novým patchem se do hry pravděpodobně dostane rework Mordekaisera.

maxresdefault.jpg

Mordekaiser, the Iron Revenant

82000.jpg

[Načítací obrazovka]

morde.pngmordeturn.pngmorderecall.pngmordemote.pngmordeauto.png

Statistiky a Schopnosti

mordepbar.png

  • Základní MR: 32
  • MR za úroveň: 1,5
  • Základní AD: 65
  • AD za úroveň: 4
  • Základní Armor: 39
  • Armor za úroveň: 4
  • Základní HP: 575
  • HP za úroveň: 90
  • Základní HP Regen: 0,8
  • Obnova HP za úroveň: 0,15
  • Základní rychlost pohybu: 335
  • Základní rychlost útoku: 0,625
  • Rychlost pohybu za úroveň: 1
  • Dosah základních útoků: 175

Darkness Rise (P)

  • Základní útoky Mordekaisera udělují 40% bonusové magické poškození. Po třech schopnostech nebo útocích proti šampionovi udělí schopnost [10 - 36 (+30% AP) + (1/2/3/4/5/6% at 1/3/6/10/13/16) maximálních životů] poškození za sekundu do okolních nepřátel a přidá Mordekaiserovi bonus (5/10% na úrovních 1/6) k rychlosti pohybu, dokud neskončí souboj.
  • Schopnost může být aktivována na epická monstra.
  • Aura/rychlost trvá 5 sekund a je obnovena s každým zásahem útoku nebo schopnosti do šampiona.

mordep.pngmordepassive.png

Obliterate (Q)

  • 9/7,75/6,5/5,25/4 sekund cooldown.
  • Mordekaiser švihne svým palcátem a udělí 75/95/115/135/155 (+60% AP) (+5-139) magického poškození do cílové lokace +120/125/130/135/140% bonusového magického poškození pokud udeří pouze do jednoho cíle.

mordeq.pngmordq.png

Indestructible (W)

  • 14/13/12/11/10 sekund Cooldown.
  • Mordekaiser absorbuje 30%/15% obdrženého a uděleného poškození. Použitím schopnosti si vytvoří štít o stejné velikosti. Poté může schopnost použít znovu a 40/42,5/45/47,5/50%% štítu se změní na životy.
  • Velikost štítu postupně upadá.
  • Poškození udělené ostatními jednotkami (kromě šampionů) sníženo o 75%.
  • Minimální štít: 5% maximálních životů.
  • Maximální štít: 30% maximálních životú.

mordew.pngmordw.png

Death's Grasp (E)

  • 24/21/18/15/12 sekund Cooldown.
  • Pasivní část: Mordekaiser získá 5/10/15/20/25% magic penetration.
  • Aktivní část: Schopnost přitáhne nepřátele směrem k Mordekaiserovi a udělí jim 80/95/110/125/140 (+60% AP) magického poškození.

MORDEE.pngmordee2.png

Realm of Death (R)

  • 140/120/100 sekund cooldown.
  • Mordekaiser vyzve nepřátelského šampiona na 7 sekund na souboj 1v1 a ukradne 10% jeho statů. Pokud šampiona zabije, tyto staty mu zůstanou, dokud se nepřátelský šampion nerespawne.

morder.pngmorder2.png

Speciální interakce

Upravené skiny

Dragon Knight Mordekaiser

82001.jpg

[Načítací obrazovka]

morde1.pngmorde1turn.pngmordepassive.png

Infernal Mordekaiser

82002.jpg

[Načítací obrazovka]

morde2.pngmorde2turn.pngmmorde1auto.pngMORDE2PASSIVE.pngmorde1q.pngmorde1w.pngmorde1e.pngmorde1r.png

Pentakill Mordekaiser

82003.jpg

[Načítací obrazovka]

morde3.pngmorde3turn.pngmorde2auto.pngmorde3passive.pngmorde2q.pngmorde2w.pngmorde2e.pngmorde2r.png

Lord Mordekaiser

82004.jpg

[Načítací obrazovka]

morde4.pngmorde4turn.pngmorde4passive.pngmorde4q.pngmorde4w.pngmorde4r.png

King of Clubs Mordekaiser

82005.jpg

[Načítací obrazovka]

morde4.pngmorde4turn.pngmorde5passive.pngmorde5w.pngmorde5r.png


Nové skiny 

Patch 9.12 nám také přinese nové vesmírné skiny, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

S novými skiny se dočkáme také nových chroma balíčků.

Dark Star Karma

  • Získáte splněním misí pomocí Fan Pass.
    • Červený a modrý chroma balíček bude dostupný pouze v následujících regionech: 
      • BR, LATAM, OC, TR, a JP "

43012.png

43013.png

43014.png

43015.png

43016.png

43017.png

43018.png

Dark Star Shaco

  • Získáte splněním misí pomocí Fan Pass.
    • Červený chroma balíček bude dostupný pouze v LPL regionu

35009.png

35010.png

35011.png

35012.png

35013.png

35014.png

Dragonslayer Braum

  • Získáte splněním misí pomocí Team Pass.
    • Oranžový chroma balíček bude dostupný pouze v LEC regionu.
    • Modrý chroma balíček bude dostupný pouze v LCS regionu.

201020.png

201021.png

201022.png

201023.png


Nové summoner ikony

V tomto patchi by měly být přidány do hry také následující summoner ikony: 

Dark Cosmic Jhin Icon

4161.jpg

Dark Star Shaco Icon

4162.jpg

Dark Star Karma Icon

4163.jpg

  • LPL summoner ikony.
    • Všechny ikony jsou pojmenovány v následujícím formátu:
      • 2019 Bilibili Gaming Level 1 Icon
      • 2019 Bilibili Gaming Level 2 Icon

4164.jpg

4165.jpg

4166.jpg

4167.jpg

4168.jpg

4169.jpg

4170.jpg

4171.jpg

4172.jpg

4173.jpg

4174.jpg

4175.jpg

4176.jpg

4177.jpg

4178.jpg

>4179.jpg

4180.jpg

4181.jpg

4182.jpg

4183.jpg

4184.jpg

4185.jpg

4186.jpg

4187.jpg

4188.jpg

4189.jpg

4190.jpg

4191.jpg

4192.jpg

4193.jpg

4194.jpg

4195.jpg

 

 

 

 


Nové emoty 

  • Spolu se summoner ikonami budou přidány také LPL emoty.
  • Všechny emoty jsou pojmenovány v následujícím formátu:
    • 2019 Bilibili Gaming
    • 2019 Dominus Esports
em_teampass_blg_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_dmo_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_edg_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_fpx_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_ig_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png
em_teampass_jdg_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_lgd_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_lng_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_omg_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_rng_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png
em_teampass_rw_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_sn_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_tes_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_v5_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_vg_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png
em_teampass_vg_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png em_teampass_we_2019_inventory.emotes_teampass_lpl.png      

Nové ward skiny 

Dočkáme se pravděpodobně i nových skinů pro wardy, které budou pravděpodobně souviset s Team/Fan vstupenkami. Několik z těchto skinů jsou bez symbolů, ostatní obsahují loga týmů: 

ward2.png

SightWard_Skin142_TX_CM.SKINS_SightWard_Skin140.jpg SightWard_Skin160_TX_CM.SKINS_SightWard_Skin140.jpg SightWard_Skin177_TX_CM.SKINS_SightWard_Skin140.jpg

Vizuální efekty Amumua, Lulu, Tryndamera a Ziggse 

Do hry se dostane také další várka vizuálních efektů, tentokrát se týkají Amumu, Lulu, Tryndamera a Ziggse.

Amumu

  • Základní útoky - nové dopady.
  • Q -  Přidán jemný efekt, aby ukázal šířku obvazu. Konec obvazu je nyní také světlejší. 
  • W - Jemná změna jasu, nyní ukazuje odraz, lépe vyjadřuje hitbox. Nyní má také efekt úderu. 
  • E - Nový AOE efekt, nyní obsahuje písek, lépe vyjadřuje hitbox a lépe souvisí s efektem dopadu. 
  • R - Zcela nový AOE efekt, nyní ukazuje runy z pouště Shurima, písek a prach. 
  • P - Lehce vizuálně vyčištěna.
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Sad Robot Amumu získal nové efekty schopností.

6jShE38.png

Lulu

  • Základní útoky - Nové střely s novými efekty úderu. 
  • Q -  Nové střely a vyčištění efektů. 
  • W
    • Přátelské: Vylepšení a vyčištění posilovacího efektu 
    • Nepřátelské: Vyčištění střely s novým efektem úderu. 
  • E
    • Přátelské: Vylepšení a vyčištění štítu
    • Nepřátelské: Vylepšení teleportu Pixe a efektu úderu. 
  • R - Zcela nový AOE efekt. Vyčištění efektu úderu do nepřítele, nový zpomalovací efekt. Zanechává za sebou jemnou stopu vílího prachu.
  • P – údery Pixe byly lehce vyčištěny, byl zachován pocit magického prachu.  
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Pix Dragon Trainer Lulu nyní vystřeluje malé růžové ohnivé koule.

UNcGkYj.png

Tryndamere

  • Základní útoky - nové efekty úderů. Byly přidány stopy po zbrani. 
  • Q - Viditelnější efekt obnovy životů. Byl snížen prach. 
  • W - Byly přidány vyvolávací efekty, které ukazují dosah schopnosti. 
  • E - Nový efekt, ukazující aktuální šířku AOE (jeho zbraň je větší než velikost AOE)  
  • R - Nový efekt aktivace a posílení
  • P - Nový efekt ukazatele zuřivosti. 
  • Změny skinů:
    • Všechny skiny byly vyčištěny, aby se podobaly těm základním.
    • Demonblade Tryndamere získal nové ohnivé efekty schopností. 

CV5gSpj.png

Ziggs

  • Základní útoky - nové střely a dopady. Byly přidány jiskry.
  • Q - Nová střela, ale především nový výbuch, zanechává za sebou kráter, který ukazuje velikost AOE. Byly přidány jiskry.
  • W - Nový výbuch s kráterem. Nyní obsahuje vyšší  vyhození aby byl posílen pocit vyhození. Nyní má také efekt úderu. Byly přidány ukazatele AOE aby byl jasnější hitbox. Opět byly přidány jiskry. 
  • E - Byla přidána jemná trasa k jiskrám. Byl přidán jemný ukazatel dosahu min a malý kráter po vyšlápnutí. Bylo přidáno více jisker. 
  • R - Nový efekt vyvolání, ukazatelé, nová střela a nové efekty AOE a úderu. Byl přidán opravdový mrak ve tvaru houby a samozřejmě také další jiskry. 
  • P - Posílené útoky vypadají nyní více výbušně a střely mají více jisker. 
  • Emoty – Všechny exploze byly změněny, aby více odpovídaly novým efektům schopností. 
  • Změny skinů:
    • Mad Scientist: Přidány bubliny a zelené výbušniny.
    • Pool Party: Vyčištění prachu a přiblížení skinu ke skinové Pool Party linii. 
    • Snow Day: Vyčištění prachu.  Byly přidány nějaké teplejší důrazy do střel a výbuchů.
    • Arcanist: Přidán kráter do ultimátky. Ukazatel byl upraven, aby více souvisel se základním.
    • Odyssey: Do ultimátky byl přidán kráter.

mka8NM7.png


Nová přihlašovací obrazovka

Klienta ozdobí nová přihlašovací obrazovka, znázorňující Dark Cosmic Jhina:


Ostatní

  • V novém patchi bude možno získat nové předměty lootu:
    • 4800 BE Champion Capsule
      •  Po otevření této kapsule získáte zdarma nevlastněného šampiona v hodnotě 4800 BE spolu se skinem pro tohoto šampiona.
    • 3150 BE Champion Capsule
      • Po otevření této kapsule získáte zdarma nevlastněného šampiona v hodnotě 3150 BE.
    • Watermelon Orb
      • Platí pouze pro Turecký region.
prestigecapsule_30_490x490.png watermelonorb_490px.png

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Deathbringer Stance (P) 
    • Cooldown změněn z [15] sekund na [24-12 během úrovní šampiona].

aatroxp.png

  • World Ender (R) 
    • Bonusová obnova životů změněna z [Veškerá příchozí obnova životů] na  [pouze obnova životů od Aatroxe].

aatroxr.png

Ashe

  • Volley (W) 
    • Cooldown snížen z 15/12,5/10/7,5/5 sekund na 14/11,5/9/6,5/4.

ashew.png

Caitlyn

  • Základní AD zvýšeno z 58 na 60.

Irelia

  • Flawless Duet (E) 
    • Dosah snížen z 850 na 775.
    • Cooldown zvýšen ze 14/13/12/11/10 sekund na 18/16,5/15/13,5/12.

ireliae.png

Karma

  • Inner Flame (Q) 
    • Zpomalení zvýšeno z 25% na 35%.

KArmaq.png

  • Inspire (E)
    • Doba bonusové rychlosti pohybu zvýšena z 1,5 sekundy na 2,5.
    • Cena snížena z 60/65/70/75/80 many na 50/55/60/65/70.

karmae.png

Lulu

  • Help, Pix! (E) 
    • Štít zvýšen ze 70/105/140/175/210 na 80/115/150/185/220.
    • Cena snížena z 60/70/80/90/100 many na 60/65/70/75/80.

lulue.png

Nautilus

  • Dredge Line (Q) 
    • Poškození sníženo ze 100/145/190/235/280 na 80/130/180/230/280.

nautq.png

Ryze

  • Základní mana snížena ze 400 na 300.
  • Základní obnova many zvýšena z 6 na 8.
  • Overload (Q)
    • Poškození zvýšeno z 60/85/110/135/160 na 80/105/130/155/180.
    • Úrovně schopnosti sníženy z 6 na 5.
    • [Odstraněno] Štít.
    • Poškození změněno z [40/50/60/70/80% (úrovně Flux schopnosti)] to [25/50/75/100% (úroveň Realm Warp)].
    • Hodnota rychlosti změněna z [25/28/31/34/37/40%] na [20/25/30/35/40%].

ryzeq.png

  • Rune Prison (W) 
    • CC effect změněn ze [znehybnění] na [50% zpomalení].
    • CC duration increased from 0.75 to 1.5
    • Spell Flux bonus changed from [increased CC duration] to [convert Slow to Root]
    • Doba trvání CC zvýšena z 0,75 na 1,5.
    • Bonusová mana zvýšena z 1% na 4%
    • Cena snížena z 50/60/70/80/90 many na 40/55/70/85/100.

ryzew.png

  • Spell Flux (E)
    • Poškození změněno z 70/90/110/130/150 na 60/80/100/120/140 .
    • Cena změněna z 60/70/80/90/100 many na 40/55/70/85/100.
    • [Nové!] Vždy se odráží 
    • [Odstraněno!] Poškození za odraz.
    • [Odstraněno!] Odrážení Flux za zabití. 

ryzee.png

  • Realm Warp (R)
    • Úrovně schopnosti zvýšeny ze 2 na 3. 
    • [Nové!] Bonusové poškození přetížení proti cílům s Flux zvýšeno na 50/75/100%.
    • [Nové!] Schopnost je při pokusu o vyvolání mimo dosah ihned vyvolána na maximální dosah. 
    • Minimální dosah vyvolání zvýšen ze 730 na 1000.
    • Maximální dosah vyvolání změněn z [1750/3000] na 3000.
    • Cooldown změněn ze 180 na [210/180/150].
    • Postupné bonusové poškození proti cílům s Flux sníženo z 50/75/100% na 40/70/100%.

ryzer.png

Sylas

  • Petricite Burst (P)
    • Poškození změněno z [(100% AD)+(5+2,5 za úroveň)+(20% AP)] na [(100% AD)+(9+3 za úroveň)+(20% AP)].
    • Poloměr změněn ze 400 na 250.
    • Nyní uděluje o 30% snížené poškození do ostatních cílů (kromě primárních). 
    • Nyní má 2 nabití.

sylaspassive.png

  • Chain Lash (Q) 
    • Q2 poloměr výbuchu snížen z 200 na 180.
    • Q2 poškození sníženo z 45/70/95/120/145 na 40/60/80/100/120.
    • Q2 AP sníženo z 60% na 40%.

sylasq.png

  • Kingslayer (W) 
    • Obnova životů zvýšena z 60/80/100/120/140 na 70/90/110/130/150.
    • AP ratio obnovy životů zvýšeno ze 40% na 50%.

sylasw.png

  • Abscond / Abduct (E)
    • [Změněno] Nyní přidává štít pouze za zasažení nepřítele. 
    • Hodnota štítu zvýšena z 60/90/120/150/180 na 80/115/150/185/220.
    • AP ratio štítu zvýšeno z 90% na 100%.
    • Cooldown zvýšen z 18/16/14/12/10 sekund na 18/17/16/15/14.

sylase.png

Tahm Kench

  • Devour (W)
    • Doba trvání blokování šampiona po animaci snížena z 1 sekundy na 0,25 sekund. 
    • [Nové] Přátelští šampioni již nemohou vyskočit z Devour dříve, než skončí CC efekty nepřátel (například stun, zastrašení)
    • Dosah pro spolknutí přátelského šampiona snížen ze 400 na 250. 
    • Poškození změněno z [100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/13% maximálních životů cíle)] na [60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% maximálních životů cíle)]

tahmw.png

Warwick

  • Jaws of the Beast (Q) AP ratio zvýšeno z 90% na 100%.

warwickq2.png

Yuumi

  • Základní HP zvýšeny z 432,36 na 480.
  • Bop N' Block (P) 
    • Vrácení many změněno z [40 - 160] na [30-160].
    • AP ratio štítu sníženo ze 40% na 30%.

yuumipassive.png

  • You and Me (W)
    • Nepřátelé nyní záskají assist na Yuumi, pokud útočí na nepřítele, se kterým je spojená. To by mělo zabránit execute od věží, pokud byla připojena.
    • Skok může být nyní přerušen jakýmkoliv CC (stejně jako Yasuovo E).
    • Adaptivní sdílení statů změněno z [5/9/13/17/21%] na [5/7/9/11/13 (+4/7/1013/16%)].

yuumiw.png

Zac

  • Unstable Matter (W) 
    • Poškození zvýšeno z 15/30/45/60/75 na 25/40/55/70/85.

zacw.png

  • Lets Bounce (R)
    • Délka odražení změněna ze [400 jednotek od Zacova středu] na [250 jednotek od cíle]
      • Každý, kdo je zasažen se vzdálí 250 jednotek od Zaca.
    • Nyní zanechá maximálně jednu kapku za odskok, pokud se trefíte.

zacr.png

Předměty

Corrupting Potion

  • Bonusové magické poškození, uděleno během 3 sekund změněno z [15 - 30 závisející na úrovni] na [15 na všech úrovních].

corrupting%2Bpotion.png