Co přinese patch 7.8
Které změny nám pravděpodobně přinese patch 7.8?
Blíží se patch 7.8. Pojďme se podívat, jaké změny se v něm pravděpodobně objeví.
Noví šampioni
Do hry přibudou i dva nový šampioni.
Xayah a Rakan
Toto botlane duo (support a marksmanka) se do hry dostanou v průběhu nového patche. Více se o nich dozvíte v našem článku ZDE.
Nové skiny
Do hry se dosane také nový skin na Xayah a Rakana, ale i další.
Cosmic Dusk Xayah (1350 RP) a Cosmic Dawn Rakan (1350 RP)
Conqueror Karma (975 RP)
Cosmic Blade Master Yi (1350 RP)
Nový skin na wardy
Nový skin na karmu dostane také tématický skin na wardy.
Conqueror ward
Nové ikonky
Ke skinům a šampionům přibudou i ikonky.
|
|
|
Také se objeví několik ikonek s Cosmic tématem
|
|
|
|
Nové MSI ikonky, emoty a další
Ve hře se objeví nové doplňky k nadcházejícímu MSI. Nejprve ikony:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A pak také emoty.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A v neposlední řadě také bannery. Galerii všech bannerů si můžete prohlédnout zde.
Uprostřed Summoner's Riftu se také již tradičně objeví logo MSI.
MSI login screen byl také konečně přidán na PBE.
Nový login screen
Noví šampioni budou mít i tématickou přihlašovací obrazovku.
Nový komponent do hextech crafting
Do hextech crafting přibude nový komponent, který má nejspíše spojitost s MSI.
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Blood Well (P)
- Hellbent se nyní může obnovit i na monsterech
- Bonusový attack speed Hellbent zvýšen z 20/30/40/50% na 30/40/50/60%
- Blood Thirst/Blood Price (W) - Léčení zvýšeno na 6.5% chybějících životů z 5%
Amumu
- Coursed Touch (P) - Efekt již není redukován magic resistem a byl snížen z 15% na 10%
- Despair (W)
- % maximálních životů změněno z 1/1.5/2/2.5/3% na 1/1.25/1.5/1.75/2%
- AP ratio zvýšeno z [1% za 100 AP] na [2% za 100 AP]
Lissandra
- Iceborn (P)
- Cooldown snížen z 18 na všech úrovních na 18/15/12/9
- Opravena chyba, kdy se pasivka neobnovila po zabití nepřítele schopností Ring of Frost
- Ice Shard (Q) - AP ratio zvýšeno ze 65% na 70%
Malzahar
- Základní armor snížen z 20 na 18
- Životy Voidlingů sníženy ze 3 na 2
- Odměna za zabití Voidlinga snížena z 10 zlata na 5
Nautilus
- Regenerace many snížena z 0,14 na 0.10
- Riptide (E) - Potřebná mana zvýšena z 40/50/60/70/80 na 50/60/70/80/90
Ryze a Karthus
- Došlo k několika změnám, aby bylo jejich schopnosti možné používat snáze při pomalejším připojení.
Shen
- Twilight Assault (Q)
- (Nové) Posílený útok nyní navíc způsobuje [15/20/25/30/35/40 na úrovních 1/4/7/10/13/16] základního poškození
- (Odstraněno) Posílený útok způsobuje do nešampionů (30/50/70/90/110 poškození)
- Shadow Dash (E) - Potřebná energie snížena ze 180 na 150 a hitbox schopnosti byl mírně rozšířen
- Stand United (R)
- Základní štít snížen z 250/550/850 na 175/350/525
- (Nové) Štít se nyní zvyšuje podle chybějících životů cíle až na 160% základního štítu (280/560/840)
- Cooldown zvýšen ze 180/150/120 na 200/180/160
Udyr
- Tiger Stance (Q)
- Potřebná mana změněna ze 47/44/41/38/35 na 50 na všech úrovních
- (Nové) Potřebná mana se sníží o 1, pokaždé když Udyr dostane novou úroveň
- (Odstraněno) Útoky již nezpůsobují 15% bonusového AD k útoku navíc
- Persistent Effect změněn:
- Poškození po 2 vteřiny se již způsobuje i každý 3. útok (dříve jen první útok)
- Poškození změněno ze 30/80/130/180/230 na 30/60/90/120/150
- (Nové) Poškození cíle s již aplikovaným poškozením Persistent Effect dostane zbylé poškození okamžitě
- Turtle Stance (W)
- Potřebná mana snížena ze 47/44/41/38/35 na 50 na všech úrovních
- (Nové) Potřebná mana se sníží o 1, pokaždé když Udyr dostane novou úroveň
- Persistent Effect změněn z [10/12/14/16/18% Life Steal] na [První a každý třetí Udyrův základní útok vyléčí udyra za (2.5% jeho chybějících životů), navýšeno o 1% za každé 1% jeho chybějících životů
- Bear Stance (E)
- Potřebná mana snížena ze 47/44/41/38/35 na 50 na všech úrovních
- (Nové) Potřebná mana se sníží o 1, pokaždé když Udyr dostane novou úroveň
- Phoenix Stance (R)
- Potřebná mana snížena ze 47/44/41/38/35 na 50 na všech úrovních
- (Nové) Potřebná mana se sníží o 1, pokaždé když Udyr dostane novou úroveň
Howling Abyss
Minioni
- Super minioni:
- Základní armor zvýšen ze 30 na100
- Základní poškození zvýšeno ze 180 na 306
- Došlo ke změnám odměn ve zlatě za jejich zabití
- Nyní dávají 20% k rychlosti pohybu mimo boj okolním minionům a šampionům
- Melee/Ranged minioni:
- Došlo ke změnám odměn ve zlatě za jejich zabití
- Došlo k menším změnám v počtu jejich životů
- Aura
- Nyní dává 3 zlata, pokud v blízkosti zemře nepřátelský minion
- Předměty
- Odstraněno zlata za 5 předmětů
- Lékárničky
- Změněny ze (základní + za úroveň) na (základní + za úroveň +2% za každé 1% chybějících životů
- Vlny minionů
- Nyní se objevují o 15 vteřin dříve (45. vteřina)
- Cannon minion se nyní obejeví již v první vlně
- Cannon minioni se nyní objevují v každé druhé řadě (dříve třetí)
- Vlny se nyní objevují 25 vteřin po sobě (dříve 30)
- Assisty
- Assist časovač byl zvýšen z 10 vteřin na 20
- Assist časovač na věže byl zvýšen z 10 vteřin na 30
- Recall
- Opravena nápověda
Twisted Treeline
- Časovač smrti
- Stávající časovače poupraveny tak, že jsou o trochu vyšší na začátku a o trochu nižší později
- Zkušenosti
- Čím více jste napřed před vaším soupeřem, tím méně dostáváte zkušeností
- Nexus věže
- Attack speed snížen z 2.5 na 2
- Vilemaw
- Základní životy sníženy z 5500 na 4500
- Opravené chyby
- Lékárničky již neléčí dvojnásobně