Co přinese patch 7.7
Jaké novinky se pravděpodobně objeví v dalším patch z cyklu 7.7?
S blížícím se patchem 7.6 se dnes podíváme na pravděpodobné plánované změny.
Nové skiny
S novým patch se do hry dostanou také 2 nové skiny.
God Fist Lee Sin
Nový Lee Sin má také jiný dabing a zajímavé interakce s dalšími šampiony.
Dreadnova Darius
Update Splash artů
Riot se opět podíval na některé zastaralé splash arty.
Sun Goddess Karma
Sakura Karma
Traditional Karma
Order of the Lotus Karma
I tento splash art se dočkal několika změn.
Nová warda
K novému God Fist skinu vyšla i warda pro naprosto perfektní ward jumping.
God fist ward
Nové ikonky
I nové ikonky přijdou s dalším patchem. Tentokrát pro Barda, Astronaut Teema a God Fist skin.
|
|
|
|
Nová přihlašovací obrazovka
Tématická ke God Fist skinu bude i přihlašovací obrazovka.
Magický štít
Momentálně se na PBE vyskytuje změna barvy baru magického štítu.
Balanční změny
Šampioni
Alistar
- Triumphant Roar (P) - nyní léčí všechny spojence v okolí (dříve jen jednoho)
- Trample (E)
- Cooldown snížen z 16/15.5/15/14.5/14 vteřin na 12/11.5/11/10.5/10 vteřin
- Další poškození v závislosti na úrovni zvýšeno z [40+ 10 za úroveň] na [40+15 za úroveň]
Amumu
- Cursed Touch (P) - efekt změněn ze snižování magic resistu na aplikování buffu zvyšujícího magické poškození
- [odstraněno] již neredukuje magic resist o 15/20/25 na 3 vteřiny při útoku
- [nový efekt]- Amumu svýmy útoku označí nepřátele prokletím ("Curse") na 3 vteřiny, což způsobí, že prokletí nepřátelé dostávají 15% bonus true damage z jakéhokoli magického poškození navíc.
- Despair (W) - Nyní obnovuje prokletí na nepřálelích
- Curse of the Sad Mummy (R) - Nyní aplikuje prokletí
Bard
- Traveler's Call (P)
- Bard získá 15 poškození na svůj základní útok vylepšený meepem na každé nové úrovni sesbíraných Chimes.
- Vysvětlivka: meep = panáček následující Barda, který vylepšuje útok, Chimes = ozdůbky na zemi, které Bard sbírá.
- 5 chimes: nezměněno (25% zpomalení)
- 10 chimes: +1 meep (dříve +25 poškození)
- 15 chimes: +plošný útok (dříve plošný útok)
- 20 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +25 poškození)
- 25 chimes: +20% zpomalení, 45% celkově (dříve plošný útok)
- 30 chimes: +1 meep (dříve +30 poškození)
- 35 chimes: +velikost oblasti plošného útoku (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 40 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +30 poškození)
- 45 chimes: +5% zpomalení, 60% celkově (dříve + 20% zpomalení, 45% celkově)
- 50 chimes: +1 meep (dříve +35 poškození)
- 55 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +1 meep)
- 60 chimes: +10% zpomalení - 70% celkově (dříve +35 poškození)
- 65 chimes: +1 meep (dříve + velikost oblasti plošného útoku)
- 70 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +35 poškození)
- 75 chimes: +1 meep (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 80 chimes: +5% zpomalení, 75% celkově (dříve +35 poškození)
- 85 chimes: +1 meep (dříve + 15% zpomalení, 60% celkově)
- 90 chimes: +5% zpomalení, 80% celkově (dříve +30 poškození)
- 95 chimes: +1 meep (nezměněno)
- 100 chimes: +1 meep → maximum 9 meepů - toto odpovídá 42 minut dlouhé hře, kde by Bard nevynechal ani jeden chime (dříve +30 poškození)
- 105 chimes: +10 poškození (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 110 chimes: +10 poškození (dříve +30 poškození)
- 115 chimes: +10 poškození (dříve +10% zpomalení, 70% celkově)
- 120 chimes: +10 poškození (dříve +25 poškození)
- 125 chimes: +10 poškození (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 130 chimes: +10 poškození (dříve +25 poškození)
- 135 chimes: +10 poškození (dříve +5% zpomalení, 75% celkově)
- 140 chimes: +10 poškození (dříve +20 poškození)
- 145 chimes: +10 poškození (dříve +5% zpomalení, 80% celkově)
- 150 chimes: +10 poškození (dříve +20 poškození)
- 150 a více chimes: +10 poškození (dříve +20 poškození)
Camille
- Tactical Sweep (W) - Již neléčí o monstra a miniony
- The Hextech Ultimatum (R) - Doba trvání snížena ze 4 na 2,5/3,25/4
Galio
- Collosal smash (P) - Poškození sníženo z 15-100 na 12-80
- Winds of War (Q)
- AP ratio zvýšeno ze 60% na 75%
- Poškození zkombinování tornád sníženo z 9% na 6% maximálních životů nepřítele
Graves
- Quickdraw (E) - True Grit útoky již nepřidávají 5/7.5/10/12.5/15 magic resist
Jarvan IV
- Golden Aegis (W)
- Základní štít změněn z 50/80/110/140/170 na 65/90/115/140/165
- Navyšování štítu změněno z [20/40/60/80/100 flat] na [2/2.5/3/3.5/4% maximálních životů Jarvana]
Kassadin
- Nether Blade (W) - Opravena chyba, kdy se posílený útok mohl přerušit, pokud nepřátelé odešli mimo range po zahájení útoku Kassadina
- Force Pulse (E) - Cooldown snížen ze 6 vteřin na 5 vteřin
- Riftwalk (R) - AP ratio zvýšeno z 20% na 30%
Katarina
- Shunpo (E) - Cooldown změněn z 10/9.5/9/8.5/8 na 14/12.5/11/9.5/8
Lux
- Final Spark (R) - [nový efekt] Pokud touto scopností zabije Lux nepřítele, vrátí se jí 10/30/50% cooldown
Nunu
- Základní regenerace životů snížena z 1.678 na 1.4
- Základní životy sníženy z 598.28 na 575
- Visionary (P)
- [nový efekt] Po 5 základních útocích je nyní efekt následující použité schopnosti o úroveň vyšší a nestojí manu (Dříve schopnost pouze nestála manu)
- Consume (Q): +160 poškození a +50 léčení
- Blood Boil (W): +1% movement speed a +5% attack speed
- Ice Blast (E): +40 poškození a +5% zpomalení
- Absolute Zero (R): +250 maximálního poškození"
- Pokud je schopnost již na páté úrovni, bonus se připočítá, jako by existovala pomyslná šestá úroveň.
- [nový efekt] Po 5 základních útocích je nyní efekt následující použité schopnosti o úroveň vyšší a nestojí manu (Dříve schopnost pouze nestála manu)
Rengar
- Savagery (Q)
- Poškození sníženo z 35/55/75/95/115 na 25/45/65/85/105
- Bonusové AD ratio sníženo ze 30/40/50/60/70% na 20/30/40/50/60%
Shaco
- Backstab (P) - Poškození kritického zásahu změněno ze [120% - 145%] na [130% (+40% AP)]
- Decieve (Q)
- Cooldown zvýšen ze 14 sekund na 16/15.5/15/14.5/14
- [odstraněno] Již nezpůsobuje 20-80 (+40% AP) bonusového poškození k útoku
Talon
- Noxian Diplomacy (Q) - Poškození změněno z 80/100/120/140/160 na 60/85/110/135/160
Volibear
- Thunder claws (R) - Počet řetězců navýšen ze 4 na 8 a jejich logika byla vylepšena
Zdroj: surrenderat20.net