Co přinese patch 7.13?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 7.13?

Co přinese patch 7.13?

Little Panda

Little Panda

26. 6. 2017 11:55 3

Jaké změny nás pravděpodobně čekají v patch 7.13?

Reklama

Patch 7.13 se blíží. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví.

SKT T1 skiny

Tým SKT T1 se konečně dočká svých skinů ve hře. Tentokrát i jejich trenér kkOma.

Co přinese patch 7.13?

Více informací a obrázků skinů naleznete ZDE.


Rift Rivals - ikonky

K eventu Rift Rivals se objeví i nové ikonky.

Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?

Esport ikonky

Nové ikonky pro profesionální týmy. JD Gaming - LPL, Mysterious Monkeys a Ninjas in Pyjamas - EU LCS

Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?
Co přinese patch 7.13?

Nová přihlašovací obrazovka

Nové téma přihlašovací obrazovky oznamující příchod nového honor systému - i ten by se měl v tomto patchi objevit


Různé

Dekorace nových skinů - Nightbringer Yasuo a Lightbringer Riven byly poupraveny.


Balanční změny

Šampioni

Galio

  • Základní armor snížen z 27 na 24
  • Winds of War (Q)
    • Poškození kombinovaného tornáda sníženo z 45/60/75/90/105 na 30/40/50/60/70
    • AP ratio tornáda zvýšeno z 45% na 60%

  • Hero's Entrance (R) - AP ratio zvýšeno ze 70% na 80%

Gnar 

  • Bumerang Throw (Mini Q) - Poškození zvýšeno z 5/35/65/95/125 na 5/45/85/125/165

  • Crunch (Mega E) - Range zvýšen ze 475 na 600

Kindred 

  • Mark of the Kindred (P)
    • Počet potřebných stacků k získání lepšího range po prvních 4 úspěšných lovech snížen ze 4 na 3.

  • Wolf's Frenzy (W) - % poškození z aktuálních životů za stack zvýšeno z 0.5% na 1%
  • Mounting Dread (E) - Základní poškození zvýšeno ze 40/60/80/100/120 na 60/80/100/120/140

Kennen 

  • Electrical Surge (W) 
    • Počítadlo pasivky se nyní projeví před zásahem (dříve při zásahu)
    • Ratio změněno z celkového AD na základ + bonusové AD + AP
      • AD Ratio změněno z [40/50/60/70/80% celkového AD] na [60% bonusového AD]
      • Přidáno 30% AP ratio
      • Přidán 15/20/25/30/35 základ

  • Lightning Rush (E) - AP ratio zvýšeno z 60% na 80%

Kha'Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Poškození sníženo ze 70/95/120/145/170 na 60/85/110/135/160 
    • AD ratio sníženo ze 120% na 110%
    • Zvýšené poškození do izolovaných cílů zvýšeno z 50% na 65%

  • Void Assault (R)
    • Neviditelnost zvýšena z 1.25 na 1.5
    • Evolvovaná neviditelnost zvýšena z 2.5 na 3

Maokai

  • Základní HP zvýšeny z 540 na 565
  • Nature's Grasp (R) 
    • Cooldown snížen ze 120/110/100 na 120/100/80
    • Range zvýšen z 2500 na 3000

Poppy

  • Hammer Shock (Q) - Procentuální poškození z max HP cíle zvýšeno ze 7% na 8%

Rek'Sai

  • Void Rush (R) - AD ratio zvýšeno z 160% na 185%

Shaco

  • Two-shiv Poison (E) 
    • Poškození změněno z 5/35/65/95/125 na 50/75/100/125/150
    • AD ratio změněno ze [75% celkového AD] na [60/75/90/105/120% bonusového AD]
    • Nyní způsobuje fyzické zranění (dříve magické)
    • (Nové) Nyní způsobuje až o 50% více poškození na základě chybějících HP cíle
    • (Odstraněno) Již nezpůsobuje 3-8% chybějících HP cíle jako poškození

Trundle 

  • Chomp (Q) - Lze nyní použít na věže

  • Frozen Domain (W) - Zvýšené léčení je nyní zvýšenné o 25% (dříve 20%)

Xayah

  • Double Daggers (Q) - Nyní se čas, kdy nemůžete útočit během této schopnosti, snižuje s attack speed

Předměty

Jungle Předměty - Skirmisher's Sabre, Stalker's Blade, Tracker's Knife

  • Základní mana regen v jungli zvýšen ze 180% na 225%

Abyssal Mask

  • Celkoví cena zvýšena z 2800 na 2900
    • Cena receptu zvýšena z 880 na 1080
  • Recept změněn: Catalyst + Negatron Cloak + 1080 zlata
  • Magic Resist snížen z 65 na 55
  • HP zvýšeno z 300 na 350
  • ['Odstraněno] již nepřidává 100% Základní HP Regen
  • [Nové] Nyní přidává 300 Many
  • [Nové] Unique Passive: Eternity: 15% obdrženého poškození od šampionů získáváte jako Manu. Utrácení many obnoví 20% ceny jako HP, maximálně 25 za kouzlo.

Adaptive Helm

  • HP zvýšeny z 300 na 350

Ancient Coin

  • Unique Passive - Favor: Obnovená mana při sebrání mince zvýšena z 8% na 15%
  • Unique Passive - Favor: Zlato při sebrání mince zvýšeno z 20 na 25

Bami's Cinder

  • Celková cena snížena z 1100 zlata na 900.
    • Cena receptu snížena ze 700 na 500
  • Celkové HP sníženo z 280 na 200
  • Unique Passive - Immolate: bonusové poškození do minionů a monster zvýšeno z 50% na 100%

Enchantment Runic Echos

  • Obnovování many sníženo z 18% na 15%

Enchantment Cinderhulk

  • Celková cena snížena z 2625 na 2425 (kvůli ceně Bami's Cinder)
  • HP sníženy z 400 na 325
  • Bonusové HP zvýšeny z 15% na 20%

Eye of the Oasis

  • Unique Passive - Favor: Obnovená mana za sebrání mince zvýšena z 8% na 15%
  • Unique Passive - Favor: Zlato za sebrání mince zvýšeno z 30 na 40

Nomads Medallion

  • Unique Passive - Favor: Obnovená mana za sebrání mince zvýšena z 8% na 15%
  • Unique Passive - Favor: Zlato za sebrání mince zvýšeno z 30 na 40

Sunfire Cape

  • Recepty změněn z [Chain Vest + Bami's Cinder + 1000 zlata] na [Chain Vest + Bami's Cinder + Ruby + 800 zlata]

Talisman of Ascension

  • Unique Passive - Favor: Obnovená mana za sebrání mince zvýšena z 8% na 15%
  • Unique Passive - Favor: Zlato za sebrání mince zvýšeno z 30 na 40

Warding Totem / Sweeping Lens (trinkety)

  • Nyní ukazují vision score.

Zeke's Convergence

  • Změněna ikona

Co přinese patch 7.13?

Jungle

Rift Herald

  • Zlato za zabití zvýšeno z 25 na 100

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama