Co přinese patch 7.10
Které změny se pravděpodobně objeví v následujícím patchi?
Patch 7.10 se nezadržitelně blíží, tak se pojďme podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.
Nové a upravené skiny
Jeden nový a jeden starý ale upravený skin se objeví v následujících dnech ve hře.
Pulsefire Caitlyn
Tato nová Caitlyn bude dostupná za 1820 RP - přehled skinu najdete v tomto článku.
Můžete se podívat také na její speciální interakce a změněný dabing.
Pulsefire Ezreal
Nejstarší z ultimátních skinů se dočkal reworku. Podrobně si ho můžete prohlédnout zde.
Pulsefire Ward
A nechybí ani tématická warda za klasickou cenu 640 RP.
Nové summoner Ikony
Tři nové summoner ikonky budou k dostání v příštím patchi.
|
|
|
Nové Chroma packs
Dva nové balíčky Chroma pack dostanou také Brolaf a Headhunter Rengar
Brolaf
|
|
|
|
|
|
|
|
Headhunter Rengar
|
|
|
|
Sety předmětů
Do nového klienta se vrátí také vlastní nastavitelné doporučené předměty pro jednotlivé šampiony a mapy.
Mute Ping
Nově si budete moct u hráče ztišit také jeho pingy.
Balanční změny
Šampioni
Fizz
- Seastone Trident (W):
- AP ratio pasivní schopnosti zvýšeno z 33,3% na 40%.
- AP ratio aktivní schopnosti zvýšeno z 33,3% na 40%.
- AP ratio nabité aktivní schopnosti zvýšeno ze 100% na 120%.
- Poškození změněno z 25/40/55/70/85 na 20/30/40/50/60.
Graves
- End of the Line (Q):
- Poškození při výstřelu sníženo z 55/70/85/100/115 to 40/55/70/85/100.
- AD Ratio při výstřelu zvýšeno z 75% na 80%.
- Poškození při návratu střely změněno z 80/125/170/215/260 na 80/110/140/170/200.
- AD ratio při návratu střely změněno z 40/60/80/100/120% na 40/70/100/130/160%.
- Collateral Damage (R) cooldown zvýšen z 100/90/80 sekund na 120/100/80.
Heimerdinger
- Základní regenerace HP snížena z 2,2016 na 1,4.
- Růst regenerace HP snížen z 0,35 na 0,11 za úroveň.
- Hextech Affinity (P)
- Nyní se Heimerdinger pohybuje okolo spojeneckých nebo svých vlastních věží o 20% rychleji (dosah 300).
- H-28G Evolution Turret (Q):
- Poškození změněno z 12/18/24/30/36 (+15% AP) na 6/9/12/15/18 (+30% AP).
- Cooldown změněn z 24 - 20 na 20.
- Počet věží změněn z 1/2/2/3/3 na 3.
- Nabíjení paprsku zvýšeno ze 16 na 90.
- Barva mana baru (ukazatel nabíjení paprsku) změněna z modré na bílou.
- Poškození paprsku sníženo z 60/80/100/120/140 na 40/60/80/100/120.
- Hextech Micro-Rockets (W):
- Mana Cost snížen z 70/80/90/100/110 na 50/60/70/80/90.
- Cooldown změněn z 11 sekund na 11/10/9/8/7.
- Nové – Každá raketa, která zasáhne nepřátelského šampiona, nabije 20% paprsku blízkým věžím.
- CH-2 Electron Storm Grenade (E) :
- Hitbox zvětšen z 210 na 250.
- (Hitbox omráčení se nemění)
- Cooldown změněn z 18/16/14/12/10 sekund na 12.
- Nové – Při zásahu nepřátelského šampiona se všem blízkým věžím nabije paprsek.
- Hitbox zvětšen z 210 na 250.
- UPGRADE!!! (R) :
- CH-3X Lightning Grenade (R + E)
- Poškození změněno ze 150/200/250 na 150/250/350.
- CH-3X Lightning Grenade (R + E)
Ivern
- Základní rychlost pohybu z 330 na 325.
- Friend of the Forest (Passivka)
- Health cost zvýšen z 145-80 na 204 – 380.
- Mana cost zvýšen z 135-67 na 158 – 140.
Lee Sin
- Rychlost pohybu snížena z 350 na 345.
- Dragon's Rage (R)
- Cooldown zvýšen z 90/75/60 sekund na 110/85/60.
Lulu
- Životy sníženy z 552,76 na 525.
- Help, Pix! (E)
- Štít zeslaben z 80/120/160/200/240 na 70/105/140/175/210.
Maokai
- (Passivka)
- "Čas sesílání útoku snížen z 0,275 na 0,25 sekundy. Při sesílání se mohou používat ostatní kouzla.“
- Bramble Smash (Q)
- Mana cost změněn z 45/50/55/60/65 na 50 na všech úrovních.
- Vzdálenost odhození zvýšena o 25.
- Cooldown změněn z 8/7,5/7/6,5/6 na 8/7,25/6,5/5,75/5 sekund.
- Sapling Toss (E):
- Mana cost změněn ze 60 na všech úrovních na 60/65/70/75/80.
- Poškození změněno z 45/70/95/120/145 na 25/50/75/100/125.
- Poškození přepočtem z maximálních životů cíle zvýšeno z 6/6,5/7/7,5/8% na 8% na všech úrovních.
Rakan
- Gleaming Quill (Q)
- Dosah zvýšen o 100.
- Grand Entrance (W)
- Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 70/115/160/205/250.
- Battle Dance (E)
- Štít zeslaben z 50/85/120/155/190 na 50/75/100/125/150.
Rammus
- Spiked Shell (Passive)
- Nové – Rammus svými základními útoky navíc uděluje 8-20 (+10% Armor) bonusového magického poškození..
- Powerball (Q):
- Maximální rychlost pohybu změněna ze 155% na 145+5% za úroveň.
- Trvání sníženo ze 7 sekund na 6.
- Kolize je nyní upravena tak, aby byla více konzistentní.
- Poškození sníženo z 100/150/200/250/300 (+100% AP) na 100/135/170/205/240 (+100% AP).
- Cooldown snížen z 16/14,5/13/11,5/10 sekund na 16/13,5/11/8,5/6.
- Zpomalení změněno z 20/25/30/35/40% na 40/50/60/70/80%.
- Trvání omráčení sníženo ze 2 sekund na 1.
- Nové – Kouzlo nyní funguje na principu sesílání po celou dobu trvání (channeled, podobně jako Varusovo Q, Viino Q, aj.) a může být přerušeno.
- Defensive Ball Curl (W):
- Bonusový armor změněn z 40/60/80/100/120 na (20 + 50/55/60/65/70%).
- Bonusový magic resist změněn z 40/60/80/100/120 na (20 + 50/55/60/65/70%).
- Cooldown snížen ze 14 sekund na 6.
- Nové – Po dobu trvání zpomaluje Rammuse o 60%.
- Nové – Může být krátce po aktivování efektu deaktivováno.
- Nové – Pokud je W aktivní, passivka způsobuje 150% poškození a stejné poškození je uděleno i nepřátelům, kteří útočí na Rammuse.
- Frenzying Taunt (E):
- Přejmenováno z Puncturing Taunt na Frenzying Taunt.
- Nové - Sesílání tauntu přidá Rammusovi 20/25/30/35/40% rychlosti útoku po dobu trvání tauntu.
- Nové – Bonusová rychlost útoku se obnovuje kdykoliv je aktivní jakékoliv jiné Rammusovo kouzlo.
- Tremors (R)
- Poškození sníženo z 65/130/195 (+30% AP) na 40/80/120 (+20% AP).
- Nové – Zpomaluje poškozené nepřátele o 8/10/12% na 1,5 sekundy (až do 8 stacků).
- Nové – Do budov uděluje dvojnásobné poškoení.
Sejuani
- Fury of the North (P)
- Cooldown zvýšen z 9 sekund na všech úrovních na 15/12/9 na úrovních 1/7/14.
Udyr
- Tiger Stance (Q)
- Mana cost snížen z 50 na 45.
- Turtle Stance (W)
- Mana cost snížen z 50 na 45.
- Bear Stance (E)
- Mana cost snížen z 50 na 45.
- Phoenix Stance (R)
- Mana cost snížen z 50 na 45.
Yorick
- Shepherd of Souls (Passive)
- Duchové už nemizí pokud jsou příliš vzdáleni od Yoricka nebo Maiden z ultimátky.
Zac
- AD za úroveň zvýšeno z 3.375 na 3.4
- Stretching Strikes (Q):
- Základní poškození sníženo z 50/70/90/110/130 na 40/60/80/100/120
- [Nové] schopnost má nyní 3% HP ratio k poškození.
- Šířka "projektilu" ruky zvýšena na 300 z 200
- Zásah na dálku má nyní vyšší range (125, dříve 100)
- Elastic Slingshot (E): Vyhození se nyní zvyšuje z časem "natahování" (0,5 - 1 sekunda)
- Let's Bounce (R):
- Čas potřebný k plnému nabití zvýšen z 1 sekundy na 1,1.
- Zpomalení při plném nabití se zdá být zvýšené z 0,5 sekundy na 1.
Předměty
Ancient Coin a její vylepšení
- Unique Passive - Favor: popisek nyní zmiňuje, že mince vypadne z každého cannon miniona.
- Nápoj za splnění questu vám nyní dovolí vylepšit si chopnost o úroveň dříve, než by to šlo obyčejně (např. druhý rank ultimátky na úrovni 10, pátý rank klasické schopnosti na úrovni 8 apod.)
Eye of the Oasis
- Základní HP regen zvýšen ze 100% na 125%
- Celková cena zvýšena z 2400 na 2425 (kvůli vyšší ceně za Nomad's Medalion)
Face of the Mountain
- Unique Passive - Spoils of WAR - základní melee útoky, které by zabili miniona touto pasivkou, mají nyní vyšší range o 150.
Nomad's Medallion
- Základní HP regen zvýšen z 25% na 50%
- Recept upraven:
- Místo Faerie Charm se staví z Rejuvenation Bead.
- Celková cena zvýšena z 850 na 875
Spellthief's Edge a jeho vylepšení
- Upraven popisek
Spirit Visage
- HP zvýšeny z 425 na 450
- MR snížena z 60 na 55
- HP regen snížen z 200% na 100%
Sterak's Gage
- Opraven popisek aby seděl na změny z patche 7.9
Talisman of Ascension
- Základní HP regen zvýšen ze 150% na 175%
- Celková cena zvýšena z 2400 na 2425 (kvůli vyšší ceně za Nomad's Medalion)
Howling Abyss (ARAM)
Howling Abyss Aura
- [Nové] Nyní přidává melee šampionům +10 MR
Vlny minionů
- Cannon minion se nyní střídavě objevuje na červené a modré straně (ne v první vlně)
- Respawn inhibitorů snížen z 300 sekund na 250
Gold Flow
- Zlato za zabité miniony v okolí zvýšeno ze 3 na 5
- Generování zlata zvýšeno z 5 za 5 sekund na 5,5 za 5 sekund
Snowball
- Základní poškození zvýšeno z 25-100 na 40-115
Super Minions
- Základní armor zvýšen z 100 (+50% DR) na 60 (+37.75 DR)
- Základní Magic resistance zvýšena z -30 (-23% DR) na 10 (+9% DR)
- [NOVÉ] aura rychlosti mimo souboj je nyní na šampionech vypnuta, pokud se super minion dostane do souboje.
PředmětyHowling Abyss
- Rod of Ages, Tear of the Goddess, Archangel's Staff a Manamune
- Byly nahrazeny svými "příbuznými" předměty, které se nabíjejí rychleji
- Guardian's Hammer
- AD zvýšeno z 15 na 20
- Guardians's Horn
- HP zvýšeno ze 150 na 200
- Guardian's Orb
- HP zvýšeno ze 150 na 200