Co přinese patch 7.10
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 7.10

Co přinese patch 7.10

Smashee

Smashee

4

Které změny se pravděpodobně objeví v následujícím patchi?

Reklama

Patch 7.10 se nezadržitelně blíží, tak se pojďme podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nové a upravené skiny

Jeden nový a jeden starý ale upravený skin se objeví v následujících dnech ve hře.

Pulsefire Caitlyn

Tato nová Caitlyn bude dostupná za 1820 RP - přehled skinu najdete v tomto článku.

Co přinese patch 7.10

Můžete se podívat také na její speciální interakce a změněný dabing.

Pulsefire Ezreal

Nejstarší z ultimátních skinů se dočkal reworku. Podrobně si ho můžete prohlédnout zde.

Co přinese patch 7.10

Pulsefire Ward

A nechybí ani tématická warda za klasickou cenu 640 RP.

Co přinese patch 7.10


Nové summoner Ikony

Tři nové summoner ikonky budou k dostání v příštím patchi.

Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10

Nové Chroma packs

Dva nové balíčky Chroma pack dostanou také Brolaf a Headhunter Rengar

Brolaf

Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10

Headhunter Rengar

Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10
Co přinese patch 7.10

Sety předmětů

Do nového klienta se vrátí také vlastní nastavitelné doporučené předměty pro jednotlivé šampiony a mapy.

Co přinese patch 7.10


Mute Ping

Nově si budete moct u hráče ztišit také jeho pingy.

Co přinese patch 7.10


Balanční změny

Šampioni

Fizz

  • Seastone Trident (W):
    • AP ratio pasivní schopnosti zvýšeno z 33,3% na 40%. 
    • AP ratio aktivní schopnosti zvýšeno z 33,3% na 40%.
    • AP ratio nabité aktivní schopnosti zvýšeno ze 100% na 120%.
    • Poškození změněno z 25/40/55/70/85 na 20/30/40/50/60.

Co přinese patch 7.10

Graves

  • End of the Line (Q):
    • Poškození při výstřelu sníženo z 55/70/85/100/115 to 40/55/70/85/100.
    • AD Ratio při výstřelu zvýšeno z 75% na 80%.
    • Poškození při návratu střely změněno z 80/125/170/215/260 na 80/110/140/170/200.
    • AD ratio při návratu střely změněno z 40/60/80/100/120% na 40/70/100/130/160%.

Co přinese patch 7.10

  • Collateral Damage (R) cooldown zvýšen z 100/90/80 sekund na 120/100/80.

Co přinese patch 7.10

Heimerdinger

  • Základní regenerace HP snížena z 2,2016 na 1,4.
  • Růst regenerace HP snížen z 0,35 na 0,11 za úroveň.
  • Hextech Affinity (P)
    • Nyní se Heimerdinger pohybuje okolo spojeneckých nebo svých vlastních věží o 20% rychleji (dosah 300).

Co přinese patch 7.10

  • H-28G Evolution Turret (Q):
    • Poškození změněno z 12/18/24/30/36 (+15% AP) na 6/9/12/15/18 (+30% AP).
    • Cooldown změněn z 24 - 20 na 20.
    • Počet věží změněn z 1/2/2/3/3 na 3.
    • Nabíjení paprsku zvýšeno ze 16 na 90.
    • Barva mana baru (ukazatel nabíjení paprsku) změněna z modré na bílou.
    • Poškození paprsku sníženo z 60/80/100/120/140 na 40/60/80/100/120.

Co přinese patch 7.10

  • Hextech Micro-Rockets (W):
    • Mana Cost snížen z 70/80/90/100/110 na 50/60/70/80/90.
    • Cooldown změněn z 11 sekund na 11/10/9/8/7.
    • Nové – Každá raketa, která zasáhne nepřátelského šampiona, nabije 20% paprsku blízkým věžím.

Co přinese patch 7.10

  • CH-2 Electron Storm Grenade (E) :
    • Hitbox zvětšen z 210 na 250. 
      • (Hitbox omráčení se nemění)
    • Cooldown změněn z 18/16/14/12/10 sekund na 12.
    • Nové – Při zásahu nepřátelského šampiona se všem blízkým věžím nabije paprsek.

Co přinese patch 7.10

  • UPGRADE!!! (R) :
    • CH-3X Lightning Grenade (R + E)
      • Poškození změněno ze 150/200/250 na 150/250/350.

Co přinese patch 7.10

Ivern

  • Základní rychlost pohybu z 330 na 325.
  • Friend of the Forest (Passivka) 
    • Health cost zvýšen z 145-80 na 204 – 380.
    • Mana cost zvýšen z 135-67 na 158 – 140.

Co přinese patch 7.10

Lee Sin

  • Rychlost pohybu snížena z 350 na 345.
  • Dragon's Rage (R) 
    • Cooldown zvýšen z 90/75/60 sekund na 110/85/60.

Co přinese patch 7.10

Lulu

  • Životy sníženy z 552,76 na 525.
  • Help, Pix! (E) 
    • Štít zeslaben z 80/120/160/200/240 na  70/105/140/175/210.

Co přinese patch 7.10

Maokai

  • (Passivka) 
    • "Čas sesílání útoku snížen z 0,275 na 0,25 sekundy. Při sesílání se mohou používat ostatní kouzla.“
  • Bramble Smash (Q) 
    • Mana cost změněn z 45/50/55/60/65 na 50 na všech úrovních.
    • Vzdálenost odhození zvýšena o 25.
    • Cooldown změněn z 8/7,5/7/6,5/6 na 8/7,25/6,5/5,75/5 sekund.

Co přinese patch 7.10

  • Sapling Toss (E): 
    • Mana cost změněn ze 60 na všech úrovních na 60/65/70/75/80.
    • Poškození změněno z 45/70/95/120/145 na 25/50/75/100/125.
    • Poškození přepočtem z maximálních životů cíle zvýšeno z 6/6,5/7/7,5/8% na 8% na všech úrovních.

Co přinese patch 7.10

Rakan

  • Gleaming Quill (Q)  
    • Dosah zvýšen o 100.

Co přinese patch 7.10

  • Grand Entrance (W) 
    • Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 70/115/160/205/250.

Co přinese patch 7.10

  • Battle Dance (E) 
    • Štít zeslaben z 50/85/120/155/190 na 50/75/100/125/150.

Co přinese patch 7.10

Rammus

  • Spiked Shell (Passive)
    • Nové – Rammus svými základními útoky navíc uděluje 8-20 (+10% Armor) bonusového magického poškození..

Co přinese patch 7.10

  • Powerball (Q):
    • Maximální rychlost pohybu změněna ze 155% na 145+5% za úroveň.
    • Trvání sníženo ze 7 sekund na 6. 
    • Kolize je nyní upravena tak, aby byla více konzistentní.
    • Poškození sníženo z 100/150/200/250/300 (+100% AP) na 100/135/170/205/240 (+100% AP).
    • Cooldown snížen z 16/14,5/13/11,5/10 sekund na 16/13,5/11/8,5/6.
    • Zpomalení změněno z 20/25/30/35/40% na 40/50/60/70/80%.
    • Trvání omráčení sníženo ze 2 sekund na 1.
    • Nové – Kouzlo nyní funguje na principu sesílání po celou dobu trvání (channeled, podobně jako Varusovo Q, Viino Q, aj.) a může být přerušeno.

Co přinese patch 7.10

  • Defensive Ball Curl (W):
    • Bonusový armor změněn z 40/60/80/100/120 na (20 + 50/55/60/65/70%).
    • Bonusový magic resist změněn z 40/60/80/100/120 na (20 + 50/55/60/65/70%).
    • Cooldown snížen ze 14 sekund na 6.
    • Nové – Po dobu trvání zpomaluje Rammuse o 60%.
    • Nové – Může být krátce po aktivování efektu deaktivováno.
    • Nové – Pokud je W aktivní, passivka způsobuje 150% poškození a stejné poškození je uděleno i nepřátelům, kteří útočí na Rammuse.

Co přinese patch 7.10

  • Frenzying Taunt (E):
    • Přejmenováno z Puncturing Taunt na Frenzying Taunt.
    • Nové - Sesílání tauntu přidá Rammusovi 20/25/30/35/40% rychlosti útoku po dobu trvání tauntu.
    • Nové – Bonusová rychlost útoku se obnovuje kdykoliv je aktivní jakékoliv jiné Rammusovo kouzlo.

Co přinese patch 7.10

  • Tremors (R)
    • Poškození sníženo z 65/130/195 (+30% AP) na 40/80/120 (+20% AP).
    • Nové – Zpomaluje poškozené nepřátele o 8/10/12% na 1,5 sekundy (až do 8 stacků).
    • Nové – Do budov uděluje dvojnásobné poškoení.

Co přinese patch 7.10

Sejuani

  • Fury of the North (P)
    • Cooldown zvýšen z 9 sekund na všech úrovních na 15/12/9 na úrovních 1/7/14.

Co přinese patch 7.10

Udyr

  • Tiger Stance (Q)  
    • Mana cost snížen z 50 na 45.
  • Turtle Stance (W)
    • Mana cost snížen z 50 na 45.
  • Bear Stance (E)
    • Mana cost snížen z 50 na 45.
  • Phoenix Stance (R) 
    • Mana cost snížen z 50 na 45.

Co přinese patch 7.10

Yorick

  • Shepherd of Souls (Passive)  
    • Duchové už nemizí pokud jsou příliš vzdáleni od Yoricka nebo Maiden z ultimátky.

Co přinese patch 7.10

Zac

  • AD za úroveň zvýšeno z 3.375 na 3.4
  • Stretching Strikes (Q):
    • Základní poškození sníženo z 50/70/90/110/130 na 40/60/80/100/120 
    • [Nové] schopnost má nyní 3% HP ratio k poškození.
    • Šířka "projektilu" ruky zvýšena na 300 z 200
    • Zásah na dálku má nyní vyšší range (125, dříve 100)

Co přinese patch 7.10

  • Elastic Slingshot (E): Vyhození se nyní zvyšuje z časem "natahování" (0,5 - 1 sekunda)

Co přinese patch 7.10

  • Let's Bounce (R):
    • Čas potřebný k plnému nabití zvýšen z 1 sekundy na 1,1.
    • Zpomalení při plném nabití se zdá být zvýšené z 0,5 sekundy na 1.

Co přinese patch 7.10

Předměty

Ancient Coin a její vylepšení

  • Unique Passive - Favor: popisek nyní zmiňuje, že mince vypadne z každého cannon miniona.
  • Nápoj za splnění questu vám nyní dovolí vylepšit si chopnost o úroveň dříve, než by to šlo obyčejně (např. druhý rank ultimátky na úrovni 10, pátý rank klasické schopnosti na úrovni 8 apod.)

Co přinese patch 7.10

Eye of the Oasis

  • Základní HP regen zvýšen ze 100% na 125%
  • Celková cena zvýšena z 2400 na 2425 (kvůli vyšší ceně za Nomad's Medalion)

Co přinese patch 7.10

Face of the Mountain

  • Unique Passive - Spoils of WAR - základní melee útoky, které by zabili miniona touto pasivkou, mají nyní vyšší range o 150.

Co přinese patch 7.10

Nomad's Medallion

  • Základní HP regen zvýšen z 25% na 50%
  • Recept upraven:
    • Místo Faerie Charm se staví z Rejuvenation Bead. 
    • Celková cena zvýšena z 850 na 875

Co přinese patch 7.10

Spellthief's Edge a jeho vylepšení

  • Upraven popisek

Co přinese patch 7.10

Spirit Visage

  • HP zvýšeny z 425 na 450
  • MR snížena z 60 na 55
  • HP regen snížen z 200% na 100%

Co přinese patch 7.10

 

Sterak's Gage

  • Opraven popisek aby seděl na změny z patche 7.9

Co přinese patch 7.10

Talisman of Ascension

  • Základní HP regen zvýšen ze 150% na 175%
  • Celková cena zvýšena z 2400 na 2425 (kvůli vyšší ceně za Nomad's Medalion)

Co přinese patch 7.10

Howling Abyss (ARAM)

Howling Abyss Aura

  • [Nové] Nyní přidává melee šampionům +10 MR

Vlny minionů

  • Cannon minion se nyní střídavě objevuje na červené a modré straně (ne v první vlně)
  • Respawn inhibitorů snížen z 300 sekund na 250

Gold Flow

  • Zlato za zabité miniony v okolí zvýšeno ze 3 na 5
  • Generování zlata zvýšeno z 5 za 5 sekund na 5,5 za 5 sekund

Snowball

  • Základní poškození zvýšeno z 25-100 na 40-115

Super Minions 

  • Základní armor zvýšen z 100 (+50% DR) na 60 (+37.75 DR)
  • Základní Magic resistance zvýšena z -30 (-23% DR) na 10 (+9% DR)
  • [NOVÉ] aura rychlosti mimo souboj je nyní na šampionech vypnuta, pokud se super minion dostane do souboje.

PředmětyHowling Abyss

  • Rod of AgesTear of the GoddessArchangel's Staff a Manamune
    •  Byly nahrazeny svými "příbuznými" předměty, které se nabíjejí rychleji
  • Guardian's Hammer
    • AD zvýšeno z 15 na 20
  • Guardians's Horn
    • HP zvýšeno ze 150 na 200
  • Guardian's Orb
    • HP zvýšeno ze 150 na 200

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama