Nový patch za pár dní okusíme na live serverech a přináší například nové EDG skiny, reworky Olafa a Taliyah nebo výzvy. Pojďme se na změny podívat podrobně.


Obsah


Nové EDG a High Noon skiny

Co by to byl patch bez nových skinů. Tentokrát si jich Riot připravil celkem 11 včetně prestižní verze pro Talona. Podívat se na ně můžete ve zvláštním článku.


Chromy

Nové EDG skiny dostanou vždy jednu dodatečnou chromu.

EDG Aphelios

EDG Graves

EDG Viego

EDC Yuumi

EDG Zoe

High Noon Katarina

High Noon Leona

High Noon Mordekaiser

High Noon Talon

High Noon Varus


Emoty

Do hry se dostane i několik nových emotů.

Choices I'm Out I Can't Wait To See This LoL Esports Spring 2022 Take Notes
That Didn't Age Well You're Fired Ace In The Hole Thank You The Jix Is Up!

Ikonky

Spolu s EDG skiny se do hry dostanou taky ikonky s podpisy hráčů.

Graves – Flandre Viego – Jiejie Zoe – Scout Ahelios – Viper Yuumi – Meiko

Do hry de dostane i celá řada dalších ikonek k High Noon skinům a chromám.

 

Esport ikonky.


Skiny na wardy

V přípravě jsou rovněž dva nové skiny na wardy.

LoL Esports Warda 2022 MSI 2022 High Noon Warda

Balanční změny

Šampioni

Ahri

  • Charm (E)
    • Cololdown zvýšen z 12 sekund na 14.

  • Spirit Rush (R) 
    • Cooldown zvýšen z 130/105/80 sekund na 140/115/90.

Braum

  • Concussive Blows (P)
    • Cooldown aplikování stacků na nepřítele snížen 8-6 sekund na 8-4.

  • Unbreakable (E) 
    • Redukce poškození zvýšena z 30/32,5/35/37,5/40% na 35/40/45/50/55%.

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • AD přepočet zvýšen: 85% → 90%.
  • Spirit of Dread (W)
    • Cooldown snížen: 18 → 14 vteřin.

Master Yi

  • Highlander (R)
    • Bonusový attack speed snížen: 25/45/65% → 25/35/45%.

Nidalee

  • Základní zdraví sníženo: 570 → 540.

Olaf

  • Ragnarok (R)
    • AD přepočet snížen: 30% → 20%.

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (P)
    • [Nové]: Pokud je přátelský šampion poblíž, Pykův základní útok usmrtí miniona a okamžitě zničí wardu, přičemž dá spojencovi získané zlato. Cooldown 50 vteřin.
    • Uchované poškození od nepřátel zvýšeno: 40% → 45%.

  • Bone Skewer (Q)
    • Cena zvýšena: 50/55/60/65/70 → 74/78/82/86/90 many.
    • Mana se Pykovi vrátí, pokud trefí šampiona
    • Navrácení many při zásahu šampiona nebo přerušení vyčarování zvýšeno: 50% → 75%.

  • Death From Below (R)
    • Cooldown snížen: 120/120/100 → 115/100/85 vteřin.

Renata Glasc

  • Základní armor snížen z 29 na 27.
  • Leverage (P)
    • Poškození změněno:
      • Původní: [1-3,5% (lvl 1-13) (+1% za 100 AP)]
      • Nové: [1-2% (Lvl 1-9)(+2% za 100 AP)]

Renekton

  • Zdraví za úroveň zvýšeno: 92 → 97.
  • AD za úroveň zvýšeno: 375 → 4,15.
  • Battle Roar (W)
    • Základní poškození za zásah zvýšeno: 5/15/25/35/45 → 5/20/35/50/65.
    • Cooldown změněn: 13/12/11/10/9 → 16/14/12/10/8.
  • Dominus (R)
    • Základní poškození zvýšeno: 40/80/120 → 50/100/150.

Rengar

  • Battle Roar (W)
    • Bonusové poškození do monster sníženo: 85 – 150 → 65 – 130.

Sion

  • Glory in Death (P)
    • Nyní uděluje 50% poškození do struktur (věže, inhibitory, nexus).

Taliyah

  • Základní zdraví sníženo: 530 → 500
  • Základní rychlost pohybu snížena: 335 → 330.
  • Regenerace many snížena: 9,34 + 0,85 za úroveň → 8 + 0,8 za úroveň.
  • Základní mana zvýšena: 425 → 470.
  • Regenerace zdraví snížena: 7 → 6,5.
  • Základní armor snížen: 20 → 18.
  • Rock Surfing (P)
    • Bonusová rychlost pohybu u zdi mimo boj změněna: 20 – 45% podle úrovně → 10/20/35/55% na úrovních 1/9/12/15.
    • Čas po který bonus rychlosti trvá po oddálení od zdi prodloužen: 1 → 2,5 vteřiny.
    • Opravena chyba, kdy Taliyah mohla ztratit pasivní efekt pokud měla spell shield.
  • Threaded Volley (Q) – základní
    • [Nové]: Nyní uděluje plošné poškození v oblasti 175 jednotek.
    • Poškození změněno: 70 – 170 (+45% AP) → 38 – 130 (+50% AP)
    • Snížení poškození po zásahu prvním kamenem zvětšeno: 50% → 60% redukce.
      • Maximální poškození sníženo: 210 – 510 (+135% AP) → 98,8 – 338 (+130% AP)
    • Cooldown snížen: 7 – 3 vteřiny → 6,5 – 2,5 vteřiny.
    • Snížené poškození dalších kamenů do jungle monster zvýšeno: 25% → 60%
    • [Nové]: Schopnost uděluje 150% poškození do monster.
    • [Nové]: Lze nyní vykouzlit ve stázi.
    • Cena změněna z 50/60/70/80/90 na 60/65/70/75/80 many.

  • Threaded Volley (Q) – vykouzlení na využité zemině
    • [Nové]: Vykouzlení na již využité zemině způsobí vystřelení jednoho kamene, který udělí dvojnásobné poškození (76 – 250 (+100% AP)) do primárního cíle, udělí poškození v okruhu 225 jednotek a zpomalí všechny zasažené cíle o 30 – 50% na 2 vteřiny.
    • [Nové]: Využitá zemina má nové efekty, animace a ikonku.
    • Cena schopnosti na využité zemině zvýšena: 1 → 20 many.
    • Cooldown schopnosti na využité zemině snížen: 1 → 0,75 vteřiny.
    • [Nové]: Použití schopnosti na využité zemině promění území zpět na normální.
    • Průměr využité zeminy zvýšen: 300 → 400 jednotek
    • Trvání využité zeminy prodlouženo: 25 → 30 vteřin.
    • Poškození do monster změněno: 150% → [35 + 10% AP] za kámen.
  • Seismic Shove (W)
    • [Odstraněno]: Nově neuděluje poškození.
    • Prodleva před odchozením snížena: 0,8 → 0,65 vteřiny.
    • Rozsah schopnosti zvýšen: 200 → 225 jednotek.
    • Cooldown snížen: 16 – 12 → 14/12,5/11/9,5/8 vteřin.
    • Cena snížena: 70 – 100 → 40/30/20/10/0 many.

  • Unraveled Earth (E)
    • [Nové]: Kameny udělují stun na jednu vteřinu, pokud skrz ně skáče (dash) nepřítel.
    • [Nové]: Monstra obdrží stun vždy na maximální možnou dobu.
    • Poškození při skoku skrz kámen zvýšeno: 50 – 150 (+40% AP) → 60 – 240 (+60% AP)
    • Poškození po čtyřech sekundách odebráno.
    • Poškození při výbuchu kamenů změněno: 50 – 90 (+30% AP) → 25 – 105 (+30% AP)
    • Snížené poškození dalších kamenů upraveno: 15% → 25%.
    • Maximální poškození při výbuchu změněno: 155 → 279 (+93% AP) → 62,5 – 262,5 (+75% AP)
    • Cooldown zvýšen: 16 – 8 → 16 – 12 vteřin.
    • Počet řádků do dálky zvýšen: 4 → 6
    • Počet sloupců do šířky zmenšen: 6 → 4
    • Vytvoření sloupců zpomaleno: 0,1 → 0,17 vteřiny za sloupec.
    • [Odstraněno]: Prodleva při vykouzlení a vytvoření prvního kamene.
    • Trvání kamenů prodlouženo: 4 → 5 vteřin.

  • Weaver’s Wall (R)
    • Dosah změněn: 3000 – 6000 → 2500 – 6500 jednotek.
    • [Odstraněno]: Ublížení Taliyah již nepřeruší jízdu na zdi.
    • [Nové]: Nelze vykouzlit v boji po dobu 3 sekund od posledního uděleného poškození do šampiona nebo struktury.
    • Kliknutí na mapu způsobí, že Taliyah seskočí ze zdi směrem k myši až do maximální možné vzdálenosti.
    • Dosah skoku zvýšen: 400 → 700 jednotek.
    • Rychlost skoku zvýšena: 1000 → 1200.
    • Skok by měl být lépe použitelný při překonávání zdí poblíž.
      • Velikost využité zeminy na Howling Abbys odpovídá rozměrům na Summoner’s Riftu.

Thresh

  • Damnation (P)
    • AP a Armor za získanou duši zvýšeny z 0,75 na 1.

  • Dark Passage (W)
    • Velikost štítu zvětšena: [60-180 (+1 za duši)] → 60 – 180 (+2 za duši)

Varus

  • Living Vengeance (pasivka)
    • Attack speed za zabití miniona zvýšen:
      • Původní: [10/15/20 (+15% bonus AS)]
      • Nový: [10/15/20 (+20% bonus AS)]
    • Attack speed za zabití šampiona zvýšen:
      • Původní 40 (+30% bonus AS)
      • Nový: 40 (+40% bonus AS)
  • Blighted Quiver (W)
    • Poškození za zásah zvýšeno: 7 – 21 (+30% AP) → 7 – 27 (+30% AP).

Předměty

Hullbreaker

  • Defenzivní statistiky změněny: 20 – 60 → 10 – 75.
  • Bonusové poškození do věží se nyní aplikuje při útoku.