Co přinese patch 11.8
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Co přinese patch 11.8

Co přinese patch 11.8

Giry

Giry

13. 4. 2021 06:00

Kromě nové šampionky tako spoustu skinů a balančních změn.

Reklama

V tomto článku se podíváme na to, které změny se pravděpodobně objeví v nové aktualizaci, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nová šampionka Gwen

Oživlou panenku Gwen a její schopnosti jsme představili v našem článku.


Nové skiny

Několik nových skinů s tématy Blackfrost a Dragonslayer jsme si již také dříve představili. Prohlédněte si je po kliknutí sem.


Nové Chroma balíčky

K novým skinům patří i barevné variace.

Space Groove Gwen

Blackfrost Sion

Blackfrost Vel’Koz

Dragonslayer Twitch

Dragonslayer Kayle

Dragonslayer Galio

Kromě toho se do hry dostanou také chromy Grey Warwicka a Medieval Twitche jako odměny za honor.


Nové ikony

Dostaneme také devět nových ikon s ukazatelem naší divize...

Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8

… a tři ikony s novou šampionkou.

Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8
Co přinese patch 11.8

Vizuální změny ARAMu

Pro herní mód ARAM se chystá úprava některých vizuálních efektů.

Snowball

  • Nový projektil s vylepšeným hitboxem.
  • Nová animace zasažení.
  • Nová animace, když se netrefíte.
  • Nová animace letu k cíli.
  • Další drobné úpravy efektů.

Poros

  • Nová ikona pro porosnax.
  • Nové efekty pro porosnax.
  • Nové animace pro Poros.
  • Nové zvukové efekty.
  • Nové vizuální efekty.

Léčivé reliky

  • Nové vizuální efekty pro zelený křížek léčení
  • Nové vizuální efekty při sebrání.
  • Nové vizuální efekty pro léčení.

Ostatní

  • Nové vizuální efekty pro respawn.
  • Upravené efekty věží.
  • Přidán jemný efekt chladného kouře po mapě.

Co přinese patch 11.8


Balanční změny

Šampioni

Annie

  • Incinerate (W) 
    • Cena zvýšena z 70/80/90/100/110 many na 90/95/100/105/110.

Aphelios

  • The Hitman and the Seer (P)
    • Lethality zvýšena z 3-18 na 3,5-21.

  • Moonlight Vigil (R)
    • Poškození zbraně Calibrum za každé označení zvýšeno z 40-100 na 50-110.
    • Léčení ze zbraně Severum zvýšeno z 250-500 to 275-525.
    • Trvání znehybnění ze zbraně Gravitum zvýšeno z 1,25 sekundy na 1,35.
    • Poškození do okolí ze zbraně Infernum zvýšeno z 85% na 90%.
    • Počet projektilu vytvoření při použití zbraně Crescendum zvýšeno ze [4 navíc (5 celkem)] na [5 navíc (6 celkem)]

Cassiopeia

  • Twin Fang (E) 
    • Cena snížena z 50 many na 50/48/46/44/42.

Darius

  • Hemorrhage (P)
    • Poškození do monster zvýšeno ze 175% na 300%.

Diana

  • Moonsilver Blade (P)
    • Poškození do monster zvýšeno z 150% na 300%.
    • Attack speed zvýšen z 10-40% na 20-40%.

Dr. Mundo

  • Adrenaline Rush (P)
    • Léčení maximálních HP za 5 sekund zvýšeno z 1,5% na 2,5%.

  • Infected Cleaver (Q) 
    • Maximální poškození do minionů a monster změněno z 300/350/400/450/500 na 100/200/300/400/500
    • Obnova zdraví při trefení šampiona zvýšena z 50% na 100%

  • Masochism (E) 
    • Bonusové AD sníženo z 40-100 na 30-90

Gnar

  • Hyper (W)
    • Bonusová rychlost pohybu zvýšena z 30/45/60/75% na 20/40/60/80% (na základě úrovně R).

LeBlanc

  • Sigil of Malice (Q)
    • Magické poškození zvýšeno z 55/80/105/130/155 na 65/90/115/140/165.
    • Celkové poškození: 130/180/230/280/330

Lee Sin

  • Tempest (E)
    • Cooldown snížen z 10 to 8.

Mordekaiser

  • Darkness Rise (P)
    • Maximální poškození do monster zvýšeno z [28-164] na [180].

Morgana

  • Tormented Shadow (W) 
    • Poškození do monster zvýšeno z 150% na 200%.

Orianna

  • Command: Protect (E) 
    • Bonusový armor a magic resist sníženy z 10/15/20/25/30 na 6/12/18/24/30.

Rammus

  • Powerball (Q) 
    • Poškození sníženo z 100/135/170/205/240 na 100/130/160/190/220.

  • Defensive Ball Curl (W)
    • [Nové] Základní útoky prodlužují trvání o 0,4 sekundy (maximálně o 4 sekundy.

  • Frenzying Taunt (E)
    • Trvání sníženo z [1,25/1,5/1,75/2/2,25] na [1,2/1,4/1,6/1,8/2]

  • Soaring Slam (R)
    • Přejmenováno z "Tremors".
    • [Nový efekt]
      • Cena: 100 many
      • 130/110/90 sekund cooldown 
      • Rammus skočí do vzduchu a dopadne do cílové lokace, udělí (100/175/250 +60% AP) magického poškození a zpomalí zasažené nepřátele o 15/17,5/20% na 1,5 sekundy. Nepřátelé poblíž středu dopadu obdrží bonusové poškození na základě délky skoku. Pokud je schopnost použita během trvání Q, nepřátelé poblíž středu jsou vyhozeni do vzduchu na 0,75 sekundy. 
      • Rammus vytvoří zemětřesení v cílové lokaci na 3,5 sekundy, které uděluje (20/30/40 +10% AP) magického poškození a tackuje původní zpomalení až 4×.
      • Soaring Slam uděluje 200% poškození do věží.
      • Range schopnosti se zvyšuje s rychlostí pohybu Rammuse.

Nové vizuální efekty:

Rumble

  • Základní magic resist snížen z 32 na 28.
  • Magic resist za úroveň snížen z 1,25 na 0,75.
  • Junkyard Titan (P)
    • Bonus k poškození při přehřátí změněn z [25-110 + 30% AP] na [(10-50 +30% AP) +6% maximálního zdraví cíle]
    • [Nové] Během přehřátí získá Rumble 50% attack speed
    • [Nové] Procentuální poškození je omezeno na 120 do monster.

Sett

  • Knuckle Down (Q) 
    • Popisek již nezmiňuje maximálně 400 poškození do minionů (stále zmiňuje monstra).

Thresh

  • Flay (E)
    •  Cooldown zvýšen z 9 sekund na 11/10,5/10/9,5/9.

Vladimir

  • Transfusion (Q) 
    • Cooldown snížen z 9/8/7/6/5 na 9/7,75/6,5/5,25/4.

Yorick

  • Shepherd of Souls (P) 
    • AD ghůlů sníženo z [2-99 +30% AD] na [2-88 +25% AD].

  • Mourning Mist (E) 
    • Poškození do označených nepřátel změněno z [200%] na [40% zvýšené poškození za až 8 útoků]

Zac

  • Unstable Matter (W) 
    • Poškození zvýšeno z [(25/40/55/70/85 +2% za 100 AP)% maximálních HP] na [(35/50/65/80/95 + 4% za 100AP)% maximálních HP].

Zed

  • Contempt for the Weak (Pasivka) 
    • Cooldown se místo poškození do nepřátel začne započítávat pouze po poškození do nepřátelských šampionů.
    • [Odstraněno] Již neuděluje bonusové poškození do běžných monster.
    • Maximální poškození změněno z [500-800 poškození do jungle monster] na [300 poškození do epických monster].

Předměty

Chemtech Putrifier

  • AP zvýšeno z 50 na 55.

Hextech Rocketbelt

  • [Nové] +6 Magic Penetration.
  • HP sníženy z 350 na 250

Shurelyas Battlesong

  • Aktivka Inspire
    • [Odstraněno] Rychlost pohybu pro sebe. 
    • [Odstraněno] bonusové magické poškození.
  • [Nová pasivka] Motivate: Posílení nebo ochrana spojeneckého šampiona přidá oběma šampionům 25% k rychlosti pohybu na 1,5 sekundy (cooldown efektu = 4 sekundy)
  • Mýtická pasivka změněna z [2,5% rychlosti pohybu] na [5 ability haste].

Staff of Flowing Water

  • Pasivka Rapids
    • [Odstraněno] 15% rychlost pohybu.
    • [Nové] +20 ability haste
    • Trvání zvýšeno ze 3 sekund na 4.

Moonstone Renewer

  • Pasivka Starlit Grace
    • HP změněno z 50-100 na 60.
    • Buff běhm času stráveném v souboji změněn z [zvyšuje tento léčící efekt o 12,5% až na maximum 50%] na [zvyšuje sílu léčení a štítů o 4% až na maximum 20%]
  • Mýtická pasivka změněna z [5 Ability Haste] na [Léčení ze Starlit Grace zvýšeno o 10].

Frozen Heart

  • Armor zvýšen z 70 na 80.

Ionian Boots of Lucidity

  • Cena zvýšena z 900 na 950.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama