i
Zdroj: Tryhard.cz
Co přinese patch 11.5
Můžeme očekávat tři nové skiny a několik balančních úprav.
Patch 11.5 se nezadržitelně blíží. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.
Tři nové včelí skiny
Bzučící skiny na Kog’Mawa, Malzahara a Yuumi si můžete prohlédnou v našem starším článku.
Nové chroma balíčky
Barevné variace nových skinů samozřejmě nechybí.
Beezahar
Yuubee
Bee'Maw
Nové ikonky
Také se dočkáme nových ikon.
Nové vizuální efekty Hecarima
Postrach stínových ostrovů se brzy bude moct pyšnit novými vizuálními efekty schopností.
Balanční změny
Šampioni
Azir
- Arise! (W)
- Poškození útoku vojáků sníženo z 60-160 na 50-150.
Gragas
- Barrel Roll (Q)
- Cena zvýšena z 60/65/70/75/80 many na 80.
Jax
- AD za úroveň zvýšeno z 3,38 na 4,25.
Karma
- Inner Flame (Q)
- Cooldown snížen z 9/8.5/8/7.5/7 na 8/7.5/7/6.5/6.
Kog'Maw
- Bio-Arcane Barrage (W)
- Magické poškození při zásahu zvýšeno z 3/3,75/4,5/5,25/6% na 3/4/5/6/7% maximálních HP.
Master Yi
- Wuju Style (E)
- Poškození při zásahu zvýšeno z 18/26/34/42/50 na 20/30/40/50/60.
Pyke
- Gift of the Drowned Ones (P)
- Převod na šedé životy změněn z [25-50% obdrženého poškození] na [10% (+25% Lethality) nebo 35% (+50% Lethality) v případě, pokud jsou v okolí alespoň dva nepřátelé].
Qiyana
- Terrashape (W)
- Poškození při zásahu zvýšeno z 8/16/24/32/40 na 8/22/36/50/64.
- AP přepočet poškození zvýšen z 30% na 45%.
- Rychlost pohybu zvýšena z 5/6,25/7,5/8,75/10% na 5/7/9/11/13%.
- Supreme Display of Talent (R)
- Poškození zvýšeno z 100/170/240 na 100/200/300.
Rammus
- HP za úroveň sníženy z 95 na 80.
Rell
- Základní armor snížen z 35 na 32.
- Ferromancy (W)
- Cooldown zvýšen z 11 sekund na 13.
Samira
- AD za úroveň zvýšeno z 2,3 na 3.
- Flair (Q)
- Přepočet poškození zvýšen z 80/87.5/95/102.5/110% na 80/90/100/110/120%.
Sejuani
- Winter's Wrath (W)
- Poškození z druhého zásahu zvýšeno z 5,25% na 6% maximálních životů.
Seraphine
- Stage Presence (P)
- [Odstraněno] Noty udělují 95% poškození té předchozí do ne-minionů.
- [Přidáno] Noty od spojenců udělují 25% poškození.
- Poškození not zvýšeno z 4-16 na 4-24.
- Encore (R)
- Cooldown zvýšen z 160/140/120 na 180/150/120.
Shaco
- Jack in the Box (W)
- AOE poškození (do více cílů) sníženo z 15/20/25/30/35 na 10/15/20/25/30.
- Poškození do jednoho cíle sníženo z 35/50/65/80/95 na 25/40/55/70/85.
- [Nové] Nyní uděluje 10/20/30/40/50 bonusového poškození do monster.
Trundle
- Chomp (Q)
- Cooldown snížen z 4 sekund na 3,5.
Twitch
- Deadly Venom (P)
- AP sníženo z 3% na 2,5%.
- Spray and Pray (R)
- AD bonus zvýšen z 25/40/55 na 30/45/60.
- Trvání zvýšeno z 5 sekund na 6.
Udyr
- Životy za úroveň sníženy z 99 na 92.
- Phoenix Stance (R)
- Celkové poškození z aury sníženo z 50/95/140/185/230/275 na 40/80/120/160/200/240.
Předměty
Muramana
- Pasivka Shock
- Velikost poškození základních útoků snížena z 2,5% na 1,5% maximální many.
- Bonusové poškození schopnostmi změněno z [2.5% maximální many +6% celkového AD jako fyzické poškození] na [(3,5% pro melee šampiony | 2,7% pro ranged šampiony) maximální many + 6% celkového AD].
Black Cleaver
- Životy zvýšeny z 300 na 400.
- Cena snížena z 3300 na 3100.
- Cena sestavení snížena z 1050 na 850.
- Pasivní schopnost změněna:
- [Původní]: Butcher (poškození schopnostmi nebo útoky proti nepřátelům s maximálními stacky Carved, udělí navíc fyzické poškození ve výši 5% chybějících životů cíle. Déletrvající poškození udělují 40% Butcher poškození.)
- [Nová]: Rage (Fyzické poškození přidá 5 k rychlosti pohybu za každý stack Carved.)
Guinsoo's Rageblade
- Popisek nyní říká: Přepočet z pasivky se nevztahuje na hodnoty nad 100% šancí pro kritický zásah. Poškození při zásahu je počítáno s ohledem na modifikátory kritického poškození.
Maw of Malmortius
- Cena snížena z 3100 zlata na 2800.
- Cena sestavení snížena ze 700 na 400.
Stridebreaker
- Pasivka Halting Slash
- Poškození sníženo ze 100% AD na 75% AD.
- Zpomalení sníženo ze 60% na 40%.
- Dosah skoku zvýšen o 100 jednotek.
Serpent's Fang
- Pasivní schopnost Shield Reaver změněna:
- [Původní]: [Útoky a schopnosti udělí (70 + 40% bonusového AD) dodatečného fyzického poškození cílům se štítem.]
- [Nová]: [Poškození nepřítele redukuje jakýkoliv štít, který obdrží po dobu následujících 3 sekund o 50% (25% pro šampiony na dálku)].
- Pokud udělíte poškození nepříteli, který není ovlivněn Shield Rever schopností, redukuje všechny jejich aktivní štíty o 50% (25% pro šampiony na dálku).