Nový patch se blíží a jeho středobodem se stane zvrat v právě probíhajícím eventu. Do hry totiž zamíří Akshan, který by měl s pomocí Sentinel of Lights porazit mocného Viega. Samozřejmě nebudeme ochuzeni ani o dávku balančních změn a nové ikonky, emoty a skiny.

Nový šampion – Akshan

Do hry zamíří nový šampion. Některé jeho schopnosti budou naprosto unikátní.

Základní statistiky

  • Základní mana: x
  • Mana za level: 40
  • Základní HP: 530
  • HP za level: 90
  • Regenerace HP: 3,75
  • Regenerace HP za level: 0,13
  • Základní AD: 50
  • AD za level: 3.5
  • Základní Armor: 26
  • Armor za level: 3
  • Základní MR: 30
  • MR za level: 0.5
  • Attack Range: 500
  • Rychlost pohybu: 330
  • Attack Speed za level: 2.5

P - Dirty Fighting

  • Každý třetí zásah udělí Akshan bonusové fyzické poškození. Pokud je jeho cíl šampion, získá Akshan štít.
  • Po základním útoku vystřelí Akshan druhý útok, který uděluje snížené fyzické pošokzení. Pokud Akshan tuto druhou střelu přeruší, získá bonus k rychlosti pohybu.

Q - Avengerang

  • Akshan vyhodí bumerang, který udělí fyzické poškození všem zasaženým nepřátelům a odhalí je. Za každý zásah bumerangu se prodlužuje jeho range. Nepřátelé mohou být zasaženi dvakrát - při odhodu bumerangu i při jeho návratu.

W - Going Rogue

  • Pasivka: Když nepřátelé zabijí někoho ze spojenců, jsou označeni jako Scoundrels. Pokud Akshan zabije nebo získá assisst nad takto označeným nepřítelem, dostane bonusové zlato a oživí spojence zabité tímto označeným nepřítelem. Status Scoundrel poté z mrtvého nepřítele zmizí.
  • Aktivka: Akshan se zneviditelní na krátkou dobu (nebo na neurčito, pokud je blízko terénu). Během tohoto efektu vidí Akshan stopy nepřátel označených jako Scoundrel. Pokud je následuje, získá bonus k rychlosti pohybu a regeneraci many.

E - Heroic Swing

  • Akshan vystřelí svůj hák na laně, který se zachytí za terén. Schopnost poté může použít znovu a zhoupnout se na něm ve směru, který si vybere. Během zhoupnutí střílí do nejbližšího nepřítele projektily udělující fyzické poškození. Schopnost lze ukončit opětovným použitím.

R - Comeuppance

  • Akshan se zaměří na nepřátelského šampiona a začne nabíjet střely do své zbraně. Po krátké době nebo opětovném použití schopnosti vystřelí tyto náboje a udělí fyzické poškození na základě chybějících životů nepřítele.

Dabing

Skin, se kterým Akshan přijde do hry, se bude jmenovat Cyberpop. Dostupný bude za 1350 RP.

Nové skiny

Pět nových skinů na testovacím serveru jsme vám již ukázali v našem starším článku. V následujících dnech se dostanou do hry.


Nové chromy

K novým skinům patří i barevné variace.

Cyberpop Akshan

Ruined Miss Fortune

Sentinel Graves

Sentinel Pyke

Sentinel Rengar


Nové ikonky

Několik nových ikon vyobrazuje šampiony s jejich novými skiny.


Nové emoty

Také nové emoty se točí okolo Ruination – Sentinel tématiky.

 

Balanční změny

Šampioni

Annie

  • Disintegrate (Q)
    • AP přepočet snížen z 80% na 75%.

Aurelion Sol

  • Starsurge (Q)
    • Cooldown zvýšen z 11/10/9/8/7 na 12/11/10/9/8.

Blitzcrank

  • Základní armor zvýšen z 37 na 40.
  • Rocket Grab (Q)
    • Poškození zvýšeno z 70/120/170/220/270 na 90/140/190/240/290.
    • AP přepočet zvýšen z 100% na 120%.

Caitlyn

  • Piltover Peacemaker (Q)
    • AD přepočet zvýšen z 130/140/150/160/170% na 130/145/160/175/190%.

Cassiopeia

  • Twin Fang (E)
    • Bonusové magické poškození zvýšeno z 10/30/50/70/90 na 20/40/60/80/100.

Gwen

  • Skip 'n Slash (E)
    • Rychlost útoku snížena z 40/50/60/70/80% na 20/35/50/65/80%.

Irelia

  • Defiant Dance (W) 
    • Minimální poškození sníženo z 10/25/40/55/70 (50% AD)(40% AP) na 10/25/40/55/70 (40% AD) (+40% AP).
    • Maximální poškození sníženo z 30/75/120/165/210 (+150% AD) (120% AP)] na [10/55/100/145/190 (120% AD) (+120% AP).

Kayle

  • Základní odolnost proti magii (MR) snížena z 30 na 26.

Kennen

  • Thundering Shuriken (Q)
    • Poškození zvýšeno z [75/115/155/195/235 (+75% AP)] na [85/130/175/220/265 (+80% AP)].

Mordekaiser

  • Indestructible (W) 
    • Cooldown snížen z 14/13/12/11/10 na 12/11/10/9/8.
    • Uložené poškození zvýšeno z 30% na 45%.

Nidalee

  • Základní zdraví zvýšeno z 545 na 570.
  • Zdraví za level zvýšeno z 85 na 95.

Rell

  • Ferromancy (W)
    • Cooldown snížen z 13 na 11.

Rumble

  • Junkyard Titan (Pasivka)
    • Doba přehřátí snížena z 6 sekund na 5,25.

Shyvana

  • Twin Bite (Q)
    • AP přepočet u prvního útoku zvýšen z 25% na 35%.
    • Bonusový AP přepočet u druhého útoku zvýšen z 15% na 25%.
    • Cooldown snížen z 9/8/7/6/5 na 7/6,5/6/5,5/5.

Sylas

  • Chain Lash (Q)
    • Poškození výbuchem zvýšeno z [60/115/170/225/280 (+80% AP)] na [70/125/180/235/290 (90% AP)].
  • Kingslayer (W)
    • Léčení sníženo z [30/60/90/120/150 (+45% AP)] na [25/50/75/100/125 (+40% AP)].

Syndra

  • Dark Sphere (Q)
    • Cena snížena z 60/65/70/75/80 many na 40/50/60/70/80.

Thresh

  • Flay (E)
    • Cooldown zvýšen z 11/10,5/10/9,5/9 na 13/12.25/11,5/10,75/10.

Viego

  • Blade of the Ruined King (Q) 
    • Základní poškození sníženo z 25/40/55/70/85 na 15/30/45/60/75.
    • Bonusové poškození do monster zvýšeno z 10 na 20.
    • Léčení z minionů sníženo z 50% na 10%.

Wukong

  • Zdraví obnovené za 5 sekund sníženo z 4 na 2,5.

Xayah

  • Featherstorm (R)
    • Cooldown snížen z 160/145/130 na 140/120/100.