Do hry se nám v noci z úterý na středu dostane další patch. My už přibližně víme, co přinese. Kromě reworku Dr. Munda například několik balančních změn Aphelia a dalších šampionů.

Rework Dr. Munda

Statistiky a schopnosti

Změněné staty

  • Základní AD: 61
  • AD za level: 4,2
  • Základní Armor: 32
  • Rychlost útoku: 0,67

Schopnosti

  • P - Goes Where He Pleases
    • 45-15 sekundy Cooldown 
    • Mundo ignoruje příští znehybňující efekt. Místo toho ztratí část HP (7%) a odhodí vedle sebe chemický kanystr, který na místě zůstane po dobu 7 sekund. Ten může sebrat, pokud přes něj přejde, tím si obnoví část zdraví (8%) a sníží cooldown této schopnosti o 15 sekund. Pokud na kanystr šlápne nepřítel, zničí ho.
    • Dr Mundo má také zvýšenou regeneraci zdraví na základě maximálních HP. Regeneruje 2% maximálního zdraví každých 5 sekund.

  • Infected Bonesaw (Q)
    • Cena: 50 Zdraví
    • 4 sekundy Cooldown 
    • Mundo odhodí sekáček, který udělí poškození (20/22.5/25/27.5/30% aktuálního zdraví – poškození je magické) a zpomalí prvního zasaženého nepřítele o 40% na 2 sekundy.
    • Pokud sekáček zasáhne šampiona, Mundo si obnoví 50 zdraví. Při zásahu ostatních postav si obnoví pouze 25 zdraví.
    • Schopnost působí minimálně 80/135/190/245/300 magického poškození a maximálně 150/225/300/375/450 magického poškození do monster v jungli.

  • Heart Zapper (W)
    • Cena: 5% aktuálního zdraví
    • 17/16,5/16/15,5/15 sekund Cooldown 
    • Dr Mundo do sebe pustí elektřinu. Na několik sekund uděluje poškození (20/35/50/65/80 magického poškození po dobu 4 sekund) do okolí a část uděleného poškození ukládá jako šedé HP (25/30/35/40/45%). Na konci trvání schopnosti udělí Mundo další výboj poškození [7% bonusového zdraví+20/35/50/65/80 – poškození je magické] a vyléčí si šedé HP, pokud zasáhnul nepřátelského šampiona, vyléčí si 100% šedé zdraví, v případě zásahu jiné postavy (miniona, monstra) pouze 50%. Schopnost lze ukončit předčasně opětovným aktivováním.

  • Blunt Force Trauma (E)
    • Cena: 10 Zdraví
    • 8/7,5/7/6,5/6 sekund Cooldown 
    • Pasivní část: Dr. Mundo získá bonusové AD (15/20/25/30/35) na základě chybějících HP.
    • Aktivní část: Dr. Mundo udeří nepřítele svou zdravotnickou taškou a udělí mu poškození na základě chybějícího zdraví [5/15/25/35/45 +7% bonusového zdraví]. Efekt může být na základě chybějícího zdraví zeílen až o 60%. Pokud cíl zemře, je jeho tělo odhozeno a udělí poškození všem nepřátelům, kterými proletí.
    • Bonusy z pasivky dosahují svého maxima na 70% chybějícího zdraví.
    • Působí 140% poškození do minionů a monster.

  • Maximum Dosage (R)
    • Bez ceny na seslání
    • 110/100/90 sekund Cooldown 
    • Dr. Mundo si okamžitě vyléčí část chybějícího zdraví (20%). Poté si postupem času léčí velkou část maximálního zdraví (20/45/70% po dobu 10 sekund). Navíc získá bonus k rychlosti pohybu (15/25/35%) a AD [4/5.5/7% bonusového zdraví] během trvání schopnosti.

Nový hlas Dr. Munda

Aktualizované skiny

Toxic Dr. Mundo

Mr. Mundoverse

Corporate Mundo

Nový hlas legendárního skinu

Mundo Mundo

Executioner Mundo

Rageborn Mundo

TPA Mundo

Pool Party Mundo

El Macho Mundo

Frozen Prince Mundo

 


Nové skiny

Dva nové pool party skiny si můžete prohlédnout v našem starším článku.


Nové chroma balíčky

Barevných variací se dočkají nové Pool Party skiny a také Corporate Mundo.

Pool Party Braum

 

Pool Party Sett

 

Corporate Mundo

Frozen Prince Mundo Chroma


 

Balanční změny

Aphelios

  • AD za level zvýšeno z 2,4 na 3.
  • Základní odolnost proti magii zvýšena z 26 na 30.
  • Severum 
    • Léčení změněno z [3-20% poškození uděleného touto zbraní] na [základní útoky léčí 3-10% uděleného poškození, schopnosti léčí 9-30% uděleného poškození].
    • Počet útoků u schopnosti (Q) snížen z [6 + 1 za 33% rychlosti útoku] na [6 + 1 za 50% rychlosti útoku].
    • Poškození za jeden útok změněno z [10-30 (+21-30% AD)] na [10-40 (+20-35% AD)].

  • Infernum 
    • Plošné poškození do minionů sníženo z [23-30%] na [19-25%].

  • Crescendum 
    • Poškození malého chakramu sníženo z [24% AD → postupně se sníží na 5% – mění se s s každým dalším zásahem] to [15% AD → postupně se sníží na 5% – mění se s každým dalším zásahem]
    • Poškození každého útoku pomocí schopnosti (Q) zvýšeno z [25-85 (+35-50% AD)] na [31-100 (+40-60% AD)].

  • Moonlight Vigil (R)
    • Infernum  – poškození exploze sníženo z 90% na 85%.
    • Crescendum –  počet malých chakramů změněn z [5 dodatečných] na [4 dodatečné].

Draven

  • Spinning Axe (Q)
    • Bonusové poškození zvýšeno z [35/40/45/50/55 (+65/75/85/95/105% bAD)] na [40/45/50/55/60 (+70/80/90/100/110% bAD)].

Gnar

  • Základní AD sníženo z 59 na 57.

Hecarim

  • Základní armor zvýšen z 32 na 35.
  • Rampage (Q)
    • Přepočet bonusového AD zvýšen z 75% na 85%.

Illaoi

  • Mana za level zvýšena z 40 na 50.

Jarvan IV

  • Golden Aegis (W)
    • Cooldown snížen z 12 na 9.

Malphite

  • Thunderclap (W)
    • Poškození při zásahu zvýšeno z [10-50 (+10% armoru)] na [15-55 (+15% armoru)].

Nasus

  • Soul Eater (Pasivka)
    • Léčení útoky (lifesteal) sníženo z 12-24% na 10-22%.

Rammus

  • Defensive Ball Curl (W)
    • Bonusový armor zvýšen z 30 na 40.

  • Soaring Slam (R)
    • Cooldown snížen z 130/110/90 na 110/95/80.

Renekton

  • Cull the Meek (Q) 
    • Léčení za zasaženou jednotku (ne šampiona) sníženo z [3-7 +4% bAD (9-21 +12% bAD při posílení)] na [2-6 +3% bAD (6-18 +9% bAD při posílení)]

Talon

  • Rake (W)
    • Počáteční poškození sníženo z [45-105 (+55% bAD)] na [40-80 (+40% bAD)].
    • Poškození při návratu zvýšeno z [45-145 (+70% bAD)] na [50-170 (+80% bAD)].

Udyr

  • Phoenix Stance (R)
    • Poškození kolem Udyra změněno z [60-310 (+70% AP)] na [50/95/140/185/230/275 (+80% AP)].

Varus

  • Blighted Quiver (W)
    • Bonusové poškození sníženo z [10,8-25,2% chybějícího zdraví] na [9-21% chybějícího zdraví].

Wukong

  • AD za level sníženo z 4 na 3,5.
  • Crushing Blow (Q)
    • Bonusový AD přepočet snížen z 50% na 45%.

Ziggs

  • Bouncing Bomb (Q)
    • Poškození zvýšeno z [85-265] na [85-285].

  • Mega Inferno Bomb (R)
    • Rychlost bomby na střední a velkou vzdálenost změněn z 1550 na 2250.