Devítiocasá liška z Ionie se dočká malého reworku, největší změnu uvidíme v pasivní schopnosti. Kromě toho dostane i nové vizuální efekty.

Ahri

  • Základní HP sníženy z 526 na 480.
  • Růst HP za úroveň snížen z 92 na 82.
  • P – Essence Theft
    • Zabitím miniona nebo monstra získá Ahri Essence Fragment.
    • Po získání 9 fragmentů je Ahri spotřebuje a vyléčí si [40-120 (+25% AP)] HP.
    • Pokud Ahri získá kill nebo asistenci na nepřátelském šampionovi do tří sekund od toho, co mu udělila poškození, vysaje jeho esenci (viz schopnost R) a vyléčí se za [80-200 (+35% AP)].
  • Q – Orb of Deception
    • Cena zvýšena z 65-85 many na 60-100 many.
  • W – Fox-Fire
    • Poškození zvýšeno z 40-140 na 60-160.
    • Cena snížena z 45 many na 25 many.
    • Trvání plamínků sníženo z 5 sekund na 2,5.
    • Byla vylepšna logika cílení schopnosti.
  • E – Charm
    • Poškození zvýšeno z [60-180 (+40% AP)] na [80-200 (+60% AP)]
    • Cena snížena ze 70 many na 50.
    • [Odstraněno] Už nepřidává bonusové poškození do zasaženého cíle.
  • R – Spirit Rush
    • Trvání zvýšeno z 10 sekund na 15.
    • Vysání nepřátelské esence (ze schopnosti P) během aktivní ultimátky prodlouží trvání schopnosti až o 10 sekund a přidá jeden skok navíc (maximálně 3).

Riot chce těmito změnami zvýraznit roli Ahri jako mobilního mága, pasivní schopnost by měla být po reworku užitečnější v průběhu celé hry. Na PBE by se měl rework Ahri dostavit v nejbližších dnech.