Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Smashee

Smashee

20. 3. 2019 17:00 4

Dejte sbohem vašim neoblíbeným protivníkům!

Reklama

V Patchi 9.7 se na nás chystá několik novinek spojených s herním režimem ARAM. Riot nám tyto změny představil a hráči tohoto modu se rozhodně mají na co těšit.

Návrat mapy Butcher’s Bridge

Přestože je testováno několik změn, které by se mohly dostat do hry natrvalo, mapa to rozhodně nebude – alespoň ne teď. Můžeme ji tedy očekávat pouze během budoucích eventů.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Vybanujte své noční můry

Ano, čtete správně. Bany budou fungovat stejně, jako na mapě Summoner’s Rift, jen s tím rozdílem, že namísto fáze výběru šampionů se vám šampioni vyberou náhodně a poté budete mít, jak je již zvykem, čas si změnit runy a kouzla.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Méně příliš brzy rozhodnutých a méně protahovaných her

Průměrná doba trvání jedné hry ARAMu je sice 19 minut, ale hry se mohou prodlužovat a to může uškodit, pokud jste si ARAM šli zahrát s tím, že očekáváte kratší hru, než kterou byste odehráli na mapě Summoner’s Rift. Minioni navíc a jejich zrychlení pomůže k rychlejšímu ukončení her díky agresivnějšímu pushování po vyhraném teamfightu.

  • Od začátku hry do 15:00 se minioni rodí každých 25 sekund. Po 15:00 se perioda rození lineárně snižuje až na minimální hranici 15 sekund, které je dosaženo v čase 25:00.
  • Od začátku hry do 15:00 mají minioni 325 rychlosti pohybu. Od 15:00 získávají navíc rychlost pohybu každou minutu až do 20:00, kdy se jejich rychlost pohybu rovná 425.
  • Od začátku hry do 15:00 udělují šampioni o 10% víc poškození do budov. Od 15:00 se tato hodnota lineárně zvyšuje až do 25:00, kdy šampioni udělují o 30% více poškození do budov.

Zabudovaná redukce poke

  • Poškození od šampionů, kteří jsou vzdáleni více, než 900 jednotek, je sníženo o 15% (nezahrnuje ultimátní schopnosti a DoT schopnosti).
  • Při aktivaci uvidíte malý vizuální indikátor.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Nový summoner spell: Backtrack

Backtrack na ARAMu nahradí Barrier. Po aktivaci vám Backtrack přidá modrý štít (slabším, než byla Barrier) a po 3 sekundách vás odtáhne směrem k vaší Fontáně.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Šampioni na blízko jsou odtaženi dále, než šampioni na dálku.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Úpravy předmětů

Nový předmět: Mariner’s Vengeance

  • Staví se ze stejných předmětů jako Guardian Angel, ale passivka je jiná.
  • Namísto oživení se v okamžiku, kdy byste měli zemřít, stanete nesmrtelnými, zbavíte se všech CC efektů a obnovíte cooldowny všech vašich základních schopností. O 4 sekundy později ale zemřete.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Ghostwalkers

  • Boty již nejsou jen pro zbabělce! Můžete je ale použít jen tehdy, pokud jste v posledních 3 sekundách neobdrželi poškození, ale jakmile jste uvnitř zdi, získáte 250 k rychlosti pohybu.

Bany na ARAMu, Butcher's Bridge a další změny již brzy

Warmog’s Armor

  • Pokus o úplné odstranění tohoto předmětu z ARAMu nedopadl úplně dobře. Nyní je upraven tak, abyste získali část svých životů zpět, ale nebyli zcela vyléčeni. Passivka nyní obnovuje 5% chybějících životů za sekundu namísto 5% celkových životů.

Úpravy run

Precision

  • Triumph: Obnovuje 6% (sníženo ze 12%) chybějících životů a přidá 10 (namísto 20) zlata.
  • Presence of Mind: Obnovuje 10% (sníženo ze 20%) maximální many a 6% (namísto 10%) cooldownu ultimátní schopnosti.

Domination

  • Electrocute: Cooldown snížen na 15-10 sekund (z 25-20 sekund).
  • Predator: Cooldown snížen na 100-80 sekund (z 150-100 sekund).
  • Taste of Blood: Cooldown snížen na 15 sekund (z 20 sekund).
  • Ghost Poro: Cooldown snížen na 25 sekund (z 60 sekund).

Sorcery

  • Nullifying Orb: Cooldown snížen na 30 sekund (z 60 sekund).
  • Nimbus Cloak: Cooldown snížen na 30 sekund (z 60 sekund).
  • Gathering Storm: Každých 7 minut (z 10 minut)

Resolve

  • Grasp of the Undying: Získané permanentní životy jsou pro šampiony na blízko sníženy z 10 na 5, pro šampiony na dálku z zvýšeny z 3 na 6.
  • Conditioning: Aktivuje se po 8 minutách (namísto po 10).
  • Overgrowth: Za každých 8 absorbovaných monster získáte 5 životů (namísto 3), po absorbování 80 (namísto 120) monster získáte dalšího 2,5% životů.

Inspiration

  • Magical Footwear: Boty dostanete po 8 minutách (namísto 10).
  • Perfect Timing: Stopwatch se aktivují po 4 minutách (namísto 10).
  • Minion Dematerializer: Počáteční cooldown je 120 sekund (namísto 240).

Balancování šampionů

Nerfy:

  • Ashe: -5% udělovaného poškození
  • Illaoi: +5% obdrženého poškození
  • Janna: +5% obdrženého poškození
  • Jhin: -5% udělovaného poškození
  • Jinx: -5% udělovaného poškození
  • Kog’maw: -8% udělovaného poškození
  • Lux: -8% udělovaného poškození
  • Maokai: -8% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození
  • Miss Fortune: -5% udělovaného poškození
  • Nasus: -5% udělovaného poškození
  • Sion: +5% obdrženého poškození
  • Sivir: -8% udělovaného poškození
  • Sona: -10% udělovaného poškození a sníženo léčení o 25%
  • Teemo: -8% udělovaného poškození
  • Veigar: +5% obdrženého poškození
  • Vel’Koz: -5% udělovaného poškození
  • Yorick: +8% obdrženého poškození (neovlivňuje Maiden of the Mist)
  • Ziggs: -15% udělovaného poškození

Buffy:

  • Akali: +12% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození
  • Bard: +8% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Evelynn: +12% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Hecarim: -10% obdrženého poškození
  • Kindred: +10% udělovaného poškození
  • Khazix: -10% obdrženého poškození
  • LeBlanc: +12% udělovaného poškození
  • Lee Sin: +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Nidalee: +15% udělovaného poškození
  • Nocturne: +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Rek’Sai: +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Rengar: -10% obdrženého poškození
  • Ryze: +8% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození
  • Sejuani: -10% obdrženého poškození
  • Tryndamere: +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození
  • Warwick: -8% obdrženého poškození 

Pro všechy výše uvedené změny platí, že ještě nejsou konečné a jejich přetrvání ve zmíněném herním modu bude posuzováno v nejbližší budoucnosti.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama