Balanční změny v Nexus Blitz
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Balanční změny v Nexus Blitz

Balanční změny v Nexus Blitz

Giry

Giry

14. 12. 2018 19:00

Riot vydal v průběhu cyklu 8.24 balanční aktualizaci pro Nexus Blitz

Reklama

Riot po necelých dvou týdnech vydal rychlou aktualizaci s balančními úpravami některých šampionů, run a předmětů. Změny se týkají pouze herního módu Nexus Blitz.

Buffy

Šampioni

Akali

  • Základní AD zvýšeno z 65 na 70.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 3,2 na 4.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 85 na 95.
  • Základní HP zvýšeny z 630 na 700
  • Růst armoru za úroveň zvýšen z 3,5 na 4.
  • Základní armor zvýšen z 28 na 32.

Braum

  • Základní HP zvýšeny z 540 na 600.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 87 na 100.

Corki

  • Základní AD zvýšeno z 60 na 65.
  • Růst AD za úroveň zvýšen z 3 na 4.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 2,3% na 3%.
  • Základní mana zvýšena z 350 na 400.
  • Základní regenerace many zvýšena z 7,4 na 10.

Evelynn

  • Základní HP zvžšeno z 600 na 700.
  • Růst AD za úroveň zvýšen z 3 na 4.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 2,1% na 3%.

Gnar

  • Základní AD zvýšeno z 59 na 63.
  • Základní armor zvýšen z 32 na 35.

Ivern

  • Základní HP zvžšeno z 585 na 620.
  • Základní AD zvýšeno 50 na 55.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 3,4% na 4%.

LeBlanc

  • Základní AD zvýšeno z 55 na 60
  • Základní HP zvýšeny na 528 na 620.
  • Základní armor zvýšen z 22 na 28.

Lee Sin

  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 3% na 3,5%.
  • Základní HP zvýšeny z 570 na 600.
  • Základní armor zvýšen z 33 na 36.

Nunu & Willump

  • Základní HP zvýšeny z 590 na 650.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 90 na 100.
  • Základní armor zvýšeno z 32 na 36.
  • Růst armoru za úroveň zvýšen z 3,5 na 4.
  • Růst attack speedu za úroveň zvýšen z 2,25% na 3%.

Ornn

  • Základní HP zvýšeny z 565 na 650.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 95 na 105.
  • Základní armor zvýšen z 33 na 40.

Rek'Sai

  • Základní ad zvýšeno z 65 na 70.
  • Základní armor zvýšen z 38 na 40.
  • Růst AD za úroveň zvýšen z 3,75 na 4.

Zoe

  • Základní HP zvýšeny z 560 na 600.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 92 na 100.
  • Základní armoru zvýšen z 20,8 na 25.

Runy

Predator

  • Cooldown snížen z 150-100 na 100-80 sekund.

Electrocute

  • Cooldown snížen z 25-20 na 20-15 sekund.

Ghost Poro

  • Cooldown snížen z 40 na 25 sekund.

Minion Dematerializer

  • Cooldown snížen ze 180 na 120 sekund.

Předměty

Doran's Lost Shield

  • HP zvýšeny z 80 na 100
  • Regenerace HP zvýšena z 12 na 15.

Enchantment: Warrior

  • AD zvýšeno z 60 na 65

Stat-Stick of Stoicism

  • Cena snížena z 7777 na 7337 zlata.

Nerfy

Veigar

  • Růst HP za úroveň snížen z 94 na 80.
  • Růst armoru za úroveň snížen z 3,75 na 3.

Brand

Základní HP sníženy z 519 na 490.

Růst HP za úroveň snížen z 80 na 70.

Růst armoru za úroveň snížen z 3 na 2,5.

Lux

  • Růst HP za úroveň snížen z 75 na 70.
  • Růst armoru za úroveň snížen z 3 na 2,5.

Cassiopeia

  • Základní HP sníženy z 580 na 537.
  • Základní mana snížena z 500 na 418.
  • Růst regenerace many za úroveň snížen z 11 na 8.

Kayle

  • Růst HP za úroveň snížen z 105 na 90.
  • Základní AD sníženo z 51 na 48.
  • Základní armor snížen z 26,9 na 20.

Maokai

  • Základní HP sníženy z 565 na 530.
  • Základní AD sníženo z 63,5 na 57.
  • Základní armor snížen z 39 na 34.
  • Růst armoru za úroveň snížen z 3,5 na 3.

Illaoi

  • Růst AD za úroveň snížen z 5 na 4.
  • Růst armoru za úroveň snížen z 3,5 na 3.
  • Základní HP sníženy z 585 na 550.
  • Růst HP za úroveň snížen z 95 na 90.

Sona

  • Základní HP sníženy z 482 na 465.
  • Základní armor snížen z 28 na 24.
  • Růst armoru za úroveň snížen z 3 na 2,5.
  • Růst many za úroveň snížen z 45 na 35.

Runy

Dark Harvest

  • Základní poškození sníženo z 20-60 na 15-55.

Další úpravy

URF Deathmatch

  • Čas mimo souboj, po kterém začnete hořet, snížen z 30 sekund na 20.

Opravené chyby

  • Týmy již nemohou vyhrát eventy Bardle Royale tím, že skočí do bitevních saní a krouží ve své základně, dokud nepřátelský tým neuhoří k smrti.
  • Tankové s obrovskou regenerací HP již nepřebijí hoření v eventech URF Deathmatch a Prize Fight.
  • Sion, Nunu a Kled již nemohou opustit hrací plochu pro URF Deathmatch.
  • Jezdci na bitevních saních nyní správně dostávají body do misí, pokud vyhodí nepřítele do vzduchu.
  • Rengarův ukazatel HP se již nebugne, pokud zemře v URF Deathmatch se šedými HP k dispozici.
  • Říční krab se již čas od času nezastaví na šampionech, kteří mu blokují cestu.
  • Lasery, kterými zaměřují věže, se již nezaseknou na šampionech.
  • Šampioni již nemohou získat více než 80% cooldown během URF Deathmatch.
  • Zabítí inhibitoru během Sudden Death již nedovolí týmu zabít skutečný Nexus místo toho chodícího.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama