Autofill a duo vyvážení her se již testuje, funnel strategie obdrží další nerf
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Autofill a duo vyvážení her se již testuje, funnel strategie obdrží další nerf

Autofill a duo vyvážení her se již testuje, funnel strategie obdrží další nerf

Reibl

Reibl

6. 3. 2020 15:00

Riot Scruffy se podělil o informace ohledně plánovaných změn vytváření zápasů.

Reklama

Na boards fóru se Riot Scruffy rozepsal ohledně nadcházejících herních i balančních změnách. Zmínil vyrovnanost složení týmů po stránce autofillu a premade dua a taky práce na předmětu Death’s Dance. Dostalo se i na funnel strategii a její další nerf.

Vyvážení počtu autofill a duo hráčů

Právě teď se ve dvou regionech testuje vyvážení autofillu a duo hráčů ve hrách. Upravený systém vytváření zápasů má zajistit, aby v každém týmu byl stejný počet hráčů, kteří obdrželi autofill. Podobně tak i počet hráčů, kteří hrají spolu (duo). Takto zatím vypadají výsledky:

Autofill

  • Předtím: 11,4 % her mělo nevyrovnaný počet autofill hráčů
  • Potom: 0,97 % her má nevyrovnaný počet autofill hráčů
  • Nový algoritmus téměr eliminoval tento problém.
  • Doba čekání na zápas se prodloužila v řádu vteřin.
  • Systém je připravený na nasazení na všech serverech.

Duo

  • Předtím: 59 % her mělo nevyrovnaný počet duo hráčů
  • Potom: 21 % her mělo nevyrovnaný počet duo hráčů
  • Nový algoritmus výrazně snížil tento problém.
  • Riot může tento poměr ještě vylepšit, ale za cenu doby hledání a kvality zápasů a to na jakémkoliv elu.
  • Stále se zachová upravení MMR pokud hrajete duo, jako tomu bylo doposud.
  • Systém se nasadí na všech serverech, jakmile se vše při testování ustálí.

Funnel strategie

Riot zvažuje přidat k Monster Hunter penalizaci ještě 50% snížení zkušeností za zabitých minionů. Stále bude platit snížení zlata. Jungleři, kteří hrají bez funnelingu, by neměli pocítit rozdíl. Dle vývojářů je funneling strategie neinteraktivní, neposkytuje dostatek strategií na obranu a je celkově silná.

Death’s Dance

Úprav předmětu Death’s Dance bychom se měli dočkat v patchi 10. 6. Cíle jsou následující:

  • Vytvořit obranný a zároveň agresivní předmět pro fightery. Takový, který chcete vzít, pokud potřebujete hrát ofensivně a zároveň si zachovat sustain.
  • Více přdmět odlišit od Bloodthristeru.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama