Autofill a duo vyvážení her se již testuje, funnel strategie obdrží další nerf
Riot Scruffy se podělil o informace ohledně plánovaných změn vytváření zápasů.
Na boards fóru se Riot Scruffy rozepsal ohledně nadcházejících herních i balančních změnách. Zmínil vyrovnanost složení týmů po stránce autofillu a premade dua a taky práce na předmětu Death’s Dance. Dostalo se i na funnel strategii a její další nerf.
Vyvážení počtu autofill a duo hráčů
Právě teď se ve dvou regionech testuje vyvážení autofillu a duo hráčů ve hrách. Upravený systém vytváření zápasů má zajistit, aby v každém týmu byl stejný počet hráčů, kteří obdrželi autofill. Podobně tak i počet hráčů, kteří hrají spolu (duo). Takto zatím vypadají výsledky:
Autofill
- Předtím: 11,4 % her mělo nevyrovnaný počet autofill hráčů
- Potom: 0,97 % her má nevyrovnaný počet autofill hráčů
- Nový algoritmus téměr eliminoval tento problém.
- Doba čekání na zápas se prodloužila v řádu vteřin.
- Systém je připravený na nasazení na všech serverech.
Duo
- Předtím: 59 % her mělo nevyrovnaný počet duo hráčů
- Potom: 21 % her mělo nevyrovnaný počet duo hráčů
- Nový algoritmus výrazně snížil tento problém.
- Riot může tento poměr ještě vylepšit, ale za cenu doby hledání a kvality zápasů a to na jakémkoliv elu.
- Stále se zachová upravení MMR pokud hrajete duo, jako tomu bylo doposud.
- Systém se nasadí na všech serverech, jakmile se vše při testování ustálí.
Funnel strategie
Riot zvažuje přidat k Monster Hunter penalizaci ještě 50% snížení zkušeností za zabitých minionů. Stále bude platit snížení zlata. Jungleři, kteří hrají bez funnelingu, by neměli pocítit rozdíl. Dle vývojářů je funneling strategie neinteraktivní, neposkytuje dostatek strategií na obranu a je celkově silná.
Death’s Dance
Úprav předmětu Death’s Dance bychom se měli dočkat v patchi 10. 6. Cíle jsou následující:
- Vytvořit obranný a zároveň agresivní předmět pro fightery. Takový, který chcete vzít, pokud potřebujete hrát ofensivně a zároveň si zachovat sustain.
- Více přdmět odlišit od Bloodthristeru.