Jestliže vás zaujal nový TFT set, máme pro vás spoustu zajímavých informací z pozadí jeho vývoje. Riot zodpověděl otázky o nové měně, která umožňuje vylepšování Malých legend, poohlédl se za TFT: Galaxies a rozebral novou Malou legendu.


Proč trvalo dostat Star shards do hry tak dlouho?

Neustále se snažíme naslouchat fanouškům a podle toho se mění naše priority, co dostat do hry dříve. Když TFT vyšlo, zjistili jsme, že hráči chtějí více variant svých Malých legend. Vymysleli jsme Little Legends Rotating Store – tedy rotující obchod s Malými legendami. Došlo nám ale, že pro vás potřebujeme udělat více... a poté jsme přišli s “Vylepšovacím tokenem” (tedy aktuálními Star Shards).

Otázka ale zněla, kdy s tím začít?

Během první myšlenky o nové měně se také začal vyvíjet TFT: Mobile, Galaxies set,... Začít jsme mohli až v červnu tohoto roku.

Jedním z cílů bylo vyvinutí systému samostatné měny, která není závislá na League of Legends. Museli jsme se ujistit, že funguje správně, opravdu se dá utratit a vylepší Malé legendy. Práce na tomto všem tedy trvala tři měsíce.Tým stále pracuje na úpravách těchto úlomků, ale zvládají to už i při hře.

- Riot FireNRain


Co byly nejpopulárnější vlastnosti v Galaxies? A šampioni? Předměty?

Ptal se někdo na data? Tady je pár zajímavých čísel...

Než přišel velký mid-set update, nejpopulárnějšími třídami byly 2-Chrono a Mercenary. Poté se k nim přidali 2-Vanguard. Přes celý set byl nejhranější třídou 6-Blademaster. Týmy s nejvíce výhrami před mid-set updatem byly 9-Dark Star a po něm vládu převzal tým 9-Star Guardian.

Nejpopulárnější šampioni podle zlata v první polovině Galaxies byli:

  • 1 zlaťák: Malphite
  • 2 zlaťáky: Blitzcrank a hned za ním Shen
  • 3 zlaťáky: Ashe, následuje Vi a Ezreal
  • 4 zlaťáky: Wukong
  • 5 zlaťáků: Miss Fortune (K ní se nikdo ani nepřiblížil)

Po aktualizaci to byli:

  • 1 zlaťák: Jarvan IV
  • 2 zlaťáky: Rakan
  • 3 zlaťáky: Ashe
  • 4 zlaťáky: Wukong
  • 5 zlaťáků: Gangplank a Thresh

Nejhranějšími předměty přes celý set byly Infinity Edge a Guardian Angel. Třetí by byl Guinsoo’s Rageblade, když dominovala Kayle, ale po mid-set updatu toto místo převzal Seraph’s Embrace.

Pokud se však podíváme na to, které předměty přinesly hráčům nejvíce LP, jsou to: Red Buff, Morellonomicon, Ionic Spark, a Statikk Shiv. Pokud se vám podařilo najít Spatuly – Demolitionist’s Charge, Battlecast Armor, Force of Nature.

- Riot Benobo


Který šampion se ze Summoner’s Riftu dostával do Fates nejobtížněji?

Pravděpodobně Azir. Představoval pro nás řadu problémů:

Design Shurima’s Walls

Bylo složité Azirovi přidat kouzlo, které imituje jeho půvab z běžné hry, ale které by také nedělalo velkou neplechu později ve hře, když je zápas už méně přehledný. Jelikož už v Rise of the Elements vyvolával svoje vojáky za 3 zlaťáky, při legendárním Azirovi ve Fates jsme museli jít do něčeho většího.

Největším problémem bylo zajistit, aby stěna odhodila všechny nepřátele a pak zůstala na desce, jako neprůchodný terén. Vyhrála verze, která odhodí pryč pouze protivníky, kteří jsou blízko něj – při ní se totiž jeho vojáci nemusí hýbat.

Císařovi strážci

Emperor vlastnost vyžadovala několik zásadních změn v nastavení vojáků. Podobně jako u Meepů Barda, jsme museli přidat možnost kliknout a táhnout, aby strážci mohli stát na desce. Také jsme potřebovali přidat možnost zvýšení jejich úrovně společně s Azirem.

A protože vojáci umírají, když umře Azir, bylo také potřeba donutit ostatní vojáky poznat, kdy mají umřít. Nešlo pouze naklonovat Azira. Dali jsme tedy klonům informace o originální jednotce, ze které byli zkopírováni a opět je propojili.

Čestné zmínky

Aphelios: přidat jeho věžičky tak, aby nezavazely v cestě, nebylo jednoduché. 

Sett: dělal nám vývoj hry těžší svou vlastností, kdy jsme mu museli umožnit větší logiku v pohybu, aby se mohl on a jednotky kolem správně pohybovat při The Boss efektu.

Lee Sin: museli jsme pár jednotkám přidat schopnost pohybovat se mimo ostrov, aby je mohl odkopnout...

A pokud by se Kayn neobjevil už v Galaxies, byl by určitě také oříškem pro tento set.

- Shynkro