Taky jste byli naštvaní, když jste si museli změnit vaši dlouhodobou přezdívku, kterou jste používali na přihlášení do hry celé roky? Důvod proč ke změně muselo dojít a mnohem více nových informací se dozvíte dále ve článku.

Co se děje s Riot účty? Proč měnit přezdívku, na kterou jsem byl zvyklý?

Krátce: Museli jsme aktualizovat systém kvůli novým hrám. Po této aktualizaci by se mohly objevit problémy u jmen, která nejsou globálně unikátní (např. když má stejné jméno někdo v jiném regionu), takže jsme potřebovali od hráčů, aby si je změnili. Ovlivní to jen přihlašovací údaje, vaše jméno ve hře se nemění.

Dlouze: Během přípravy nových her je potřeba pozměnit náš přihlašovací systém. Starý systém pojil účty k regionům, takže bychom nemohli vydat jiné hry, dokud by v nich regiony nefungovaly stejně, jako v LoL. To by byl problém, jelikož chceme vyzkoušet v budoucích hrách jiné regionální nastavení.

Ve jménu změny musí mít každý hráč jinou přihlašovací přezdívku, zatímco momentálně je na serverech spousta duplikátů. Dokud budou mít 2 lidi stejné jméno, ani jeden z nich se nebude moct přihlásit, až aktualizujeme systém. Zkoušeli jsme to napravit jinak, ale nenašli jsme způsob, který by fungoval přes několik platform. Přáli bychom si, aby tento přechod byl méně bolestivý a nevýhodný. Víme, že je na nic, muset si změnit část své hráčské identity, i když je to ta, kterou vidíte jen vy sami. Jednoduše si hráči musí jméno změnit, aby přechod na jiné hry v budoucnu byl co nejpříjemnější. Uvědomujeme si, že tento proces nejde podle vašich představ, ale bohužel ani našich. Snažíme se nové systémy upravit předem tak, aby k podobným situacím už nikdy nemuselo dojít.

Mezitím doufáme, že díky automatickému přihlášení jste si jméno a heslo uložili a tím je to pro vás jednodušší. Poslední věc co zkoušíme vymyslet, je přihlášení přes e-mailovou adresu, což byla jedna z žádostí samotných hráčů. A pro všechny, kteří jsou nespokojení se změnou jména, plánujeme na začátku roku možnost další šanci ke změně.

Moshidog


Proč jste to neudělali tak, aby starší účet mohl mít svoje staré jméno?

Zvažovali jsme to, ale setkává se to s hromadou dalších problémů. Představ si, že ty a někdo jiný máte stejné jméno, ale ty sis si ho vybral dříve. Jakmile se systém aktualizuje, neexistuje cesta, kterou by přihlášení mohlo rozpoznat, kdo se snaží dostat přístup k účtu. Ty, kdo měl jméno jako první, nebo je to ten druhý člověk?

Jediná možnost je změnit jedno z jmen za vás, ale to riskujeme, že se hráči už nikdy na účet nedostanou. Představte si, že nevíte, že se vám změnily přihlašovací údaje. Pokoušeli byste se přihlásit přes starou přezdívku, zatímco na monitoru by neustále vyskakovala zpráva “špatné heslo”, jelikož systém by si myslel, že se snažíte dostat na cizí účet. A jestliže nemáte přístup k e-mailu propojenému s tímto účtem, ani byste si jméno nezměnili (no a v první řadě byste ani nedostali upozornění o změně přezdívky).

Moshidog


Jak vybalancujete Sennu, aby byla dobrým supportem, ale ne moc silná jako ADC?

Cílem vždy byla možnost hrát Sennu jako ADC i supporta. Abychom toto udělali realitou, přidali jsme pár věcí do její výbavy už během vývoje. Hlavním bodem úpravy je její pasivní sbírání stacků mlhy – duší. Stackování ovlivňuje téměř vše v její výbavě a podle toho, jak dobrými jste sběrateli, bude mít vaše role jinou efektivitu. Proto duše méně padají ze zabití poskoků – ADC Senna má zlaťáky a více předmětů, takže nepotřebuje tolik stacků, aby byla silná. Pokud bude ADC příliš silné, můžeme v budoucnu snížit šanci na padnutí duše z kanonů, zatímco slabého supporta můžeme posílit zvýšením šance na padnutí duší z poskoků, které Senna nezabije.

Jiné úpravy mimo pasivku by se mohly zaměřit na Sennino škálování se systémem předmětů. Support Senna má přístup k AP buildům, takže když je posílíme, ADC Sennu by to nemělo ani zajímat – ta musí šetřit na předměty jako je Infinity Edge, takže jestli někdy bude potřebovat vylepšení, upravíme poměr šance ke kritickým úderům.

Koneckonců chceme, aby ADC i support Senna byly podobné v moci, ale nemusí mít stejný počet výher. Naším snem je udělat je obě hratelné bez toho, aby kvůli přesile jedné z nich došlo ke zničení té druhé. Jsem v tomhle optimistou a věřím, že zvládneme udržet oba herní styly, ale pokud ne, prioritou bude support Senna.

August


Proč jste vydali dva střelce po sobě?

Obecně se snažíme vymyslet rozmanitý plán na každý rok, kde se střídají témata, třídy, role, výbava šampionů, regiony, pohlaví apod. To balancujeme mezi novými šampiony a jejich vzhledem a hracím stylem, což je jeden z důvodů, proč delší dobu nevyšel žádný jungler, jelikož předtím jich už několik do hry přišlo.

Takže proč Senna a Aphelios vyšli po sobě? Pro odpověď musíme jít trochu dál v čase. Začali jsme pracovat na Apheliovi dříve, než na Senně. Byl to komplexní šampion, který vyžadoval dlouhý proces vývoje, aby jeho výbava dávala smysl. Tím pádem nám také déle trvalo ho nastavit tak, aby vše fungovalo. Do toho jsme začali přemýšlet, jaké šampiony udělat pro výročí deseti let LoL, protože záměrem byla postava, kterou si oblíbí hráči, co strávili u Ligy už velké množství času.

Po nějaké době jsme se rozhodli vytáhnout Sennu z lucerny, což by bylo působivé a až nostalgické pro hráče, co znali Sennu už od vydání Luciana. Při téhle myšlence už nešlo o to, jestli to vychází v našem rozmanitém plánu, ale o to, aby Senna byla co nejlépe propracovaná. Musela být střelcem kvůli předchozímu příběhu o ní a Lucianovi. Také dává smysl, aby byla support, jelikož tak může hrát po boku Luciana, ačkoliv jsme už tento rok vydali Yuumi.

Sečteno a podtrženo: máme rádi rozmanitost v plánu vydání postav, ale jsme ochotní něco obětovat, když nám to přijde jako dobrá příležitost.

Reav3