Ask Riot: nejpopulárnější skin a kvalita splash artů
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: nejpopulárnější skin a kvalita splash artů

Ask Riot: nejpopulárnější skin a kvalita splash artů

Reibl

Reibl

9. 8. 2019 13:00

Jedno překvapení zde možná najdete.

Reklama

V sérii Ask Riot vývojáři odpovídají na otázky hráčů ohledně hry. Dnes nám byla prozrazena odpověď na často kladenou otázku, totiž jaké skiny jsou nejoblíbenější. Zapomenout nesmíme ani na zvyšující se kvalitu splash artů a skinů samotných.

Které skiny jsou nejoblíbenější?

Je těžké ukázat na jeden nejpopulárnější skin, nebo téma skinů. Popularita se totiž dá měřit různě. Můžete vzít počet zakoupených skinů, jejich použití, fan arty atd. Až když vezmeme v potaz všechny tyto faktory, lze určit ty nejpopulárnější.

V náhodném pořadí to jsou Elementalist Lux, Star Guardian Jinx a PROJECT: Vayne. Z letošního roku pak Dark Cosmic Jhin. Máme zde i jedno překvapení pro některé z vás. Velmi dobře dopadl například Corgi Corki.

Co se týče témat skinů, tak tady nic převratného nečekejte. Nejlépe si vedou K/DA, PROJECT a Star Guardian. Jak vidíte, linie skinů a nejpopulárnější kousky spolu úzce souvisí.

- Riot IamCarlos

V dnešní době je každý skin a splash art lepší, než v minulosti. Co se změnilo? Technika, software?

Skiny

Mnoho se toho změnilo v průběhu let. Je těžké ukázat na určitý bod. Obecně za to mohou dva faktory. Konkrétně lepší technika a dospělejší tým.

Do technologií jsme investovali mnoho úsilí. V podstatě jsme z textového editoru přešli na vlastní plně přizpůsobitelný program. Ten umožňuje našim umělcům tvořit lepší a kvalitnější skiny rychleji. To se nese ruku v ruce s našim týmem umělců a vývojářů. Zde je důležitá souhra a důvěra mezi jednotlivci. Dodržovat se musí i jistá pravidla vizuálních efektů a samotných témat. Dobrým příkladem budiž Battle Academia skiny. Tým musel mezi vizuální prvky zahrnout hrst anime nádechu a zároveň zachovat League of Legends tématiku.

Splash Arty

Obrázky postav a skinů mají za sebou opravdu velký kus cesty. Od prvních překreslovaných 3D modelů, přes ručně kreslené ilustrace, až po dnešní digitální splash arty. Programy jsou prakticky neměnné. Používáme Adobe Photoshop a občas 3D modelovací programy, pokud jsou třeba.

Největší změnou prošla už dávno naše filosofie. Splash arty představují mnohem důležitější součást při vydávání skinu. V podstatě by se daly přirovnat k plakátu pro film. Tyto obrázky by vás měly upoutat a vyvolat silný první dojem.

Splash arty navíc nejsou omezeny velikostí, jako třeba skiny. Můžou zabírat mnohem více místa na disku. Tudíž není problém vytvořit je detailnější a propracovanější. Tým se pak snaží o co největší realistický dojem. Používáme mnoho referencí, co se například materiálů týče. Umělec, jenž vytváří splash art, se dá porovnat s režisérem filmu. Pro něj to není pouze obrázek. Musí zachytit ikonický moment postavy, připravit správné nasvícení, pozadí scény, úhel kamery, rozmazaní okolí, barvy a další aspekty.

- Riot Mechahawk

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama