Je tu další díl pořadu Ask Riot a s ním odpovědi Rioterů na otázky kladené fanoušky.

Myslíte si, že bude ještě další kombinace šampionů s unikátní synergií jako Xayah a Rakan?

Přestože možné je všechno, nejradši bychom nepřidávali další unikátní synergii mezi dvěma šampiony. Jednak by se hra stala velmi rychle velmi komplikovaná, pokud by hráči museli mít přehled o velkém množství specifických interakcí, ale hlavně tyto interakce jsou to, co dělá Xayah a Rakana unikátními, a to bychom jim nechtěli vzít.

Reav3, Lead Producer of Champions

V dev blogu pro mise jste naznali, že mise typu "zabij x věcí" by byly špatné, ale Versus event přinesl změnu toho, jak jsou lidé zvyklí hrát (pick Riven, soustředit se na zabití apod.). Jste spokojení s tím, jak to dopadlo?

Versus byl první test misí a dívali jsme se na to jako na příležitost, jak mise upravit pro budoucnost lépe. Od té doby používáme mise více. Naší prioritou je nenadělat škody (protože LoL nepotřebuje mise, aby to byla zábava). Proto se snažíme dělat mise co nejvíce zábavné. Občas budete vídat jakési testovací mise, ale my budeme vždy připraveni stáhnout ty, které by ublížily našim hráčům.

Jak jsme k tomu došli? Během Versusu jsme sledovali negativní vliv různých misí na hru - delší hry, abnormální zvýšení počtu zabití - které indikovaly, že daná mise by mohla způsobit problémy. Ani v našich datech ani ve zpětné vazbě od hráčů jsme nenašli nic, co by toto potvrzovali a naopak jsme viděli, že spoustu hráčů mise baví. Největší změna bylo zvýšení počtu Normal her a her proti botům, protože hráči hledali způsob, jak lehce splnit své mise.

To ale neznamená, že každá mise byla hit. Z naší analýzy Versus a Kayn misí jsme vyvodili následující:

Špatně:

  • Mise, které nutí hráče hrát jiný typ her, než jsou zvyklí hrát (ARAM mise při Versus).
  • Mise, které nutí hráče hrát určitého šampiona, jsou špatné, pokud je pro hráče tento šampion nezajímavý.
  • Mise, které se těžko plní při hraní jen jedné role.

Správně:

  • Mise s cílem vyhrát hru.
  • Mise s cílem zabíjet a asistovat u zabití.
  • Hraní se specifickým šampionem (ne nutně za něj).

V podstatě mise, které odměnují hráče dosahující úspěchů ve hře, kterých se snaží dosáhnout i bez misí, jsou ty nejúspěšnější a mise, které je nutí měnit styl hry, jsou nejméně oblíbené.