Ask Riot: Legendární skiny, stav League Displays a toxicita
Máme zde další díl série, kde vývojáři odpovídají na vaše dotazy.
Další díl Ask Riot je tu. Dnes zjistíme, jak funguje výběrové řízení pro šampiony, kteří by měli obdržet legendární skin, co se stalo s aplikací League Displays a jak to v Ask Riot bývá, také další krátké povídání o toxicitě.
Jak vybíráte šampiony, kteří obdrží legendární skin?
Otázek kolem toho jak se vybírají šampioni co obdrží legendární skiny se množí a tak se to jeden z producentů pokusil přiblížit.
Co se výběru šampionů pro legendární skiny týče, pracuje se s několika faktory. Vývoj legendárních skinů je časově náročnější, takže se snažíme vybírat šampiony, kteří jsou globálně populární. Díváme na naše velké tematiky, které vyšly v průběhu roku a začneme procházet každou z nich. Následně identifikujeme potenciální kandidáty pro legendární skin na základě řady faktorů, včetně…
- Kdy naposledy šampion získal skin: Pokud zapadne do našeho konceptu legendárního skinu, ale obdrží nebo obdržel skin v blízké době, pravděpodobně sáhneme po někom jiném.
- Jak dobře zapadnou do tématiky
- Jak vypadá jejich současný katalog skinů: Například se chceme vyhnout situaci, kdy bude mít šampion velké množství skinů jedné tématiky (sci-fi, historické atd.)
- Jak moc můžeme posunout myšlenku, pokud dáme skinu legendární status: Je možné změnit animace, hlášky, dabing,a prozkoumat další legendární aspekty tak, aby jsme mohli odvyprávět více vzrušující příběh?
Další, méně tradiční varianta pro výběr legendárního skinu je vzít globálně populárního šampiona a navrhnout koncept perspektivní tématiky, která se nám líbí. Následně pokud se téma setká s úspěchem, postavíme téma kolem nich – Spirit Blossom Thresh a Ahri jsou příkladem tohoto postupu. Chceme aby legendární skiny byly nejlepším vyjádřením myšlenky pro šampiona a celou sérii skinů. Takže nezáleží na tom jak ony šampiony vybíráme, chceme si být vždy jistí, že z nich budou všichni nadšení.
Riot DevinSage, Producent
Můžeme dostat aktualizaci pro League Displays?
Aplikace pro Windows a Mac s HD spořiči a tapety obrazovky vydaná koncem roku 2017 upadla téměř v zapomnění. Jeden z fanoušků si na ní vzpoměl a zeptal se na potencionální aktualizaci.
V průběhu let se členové týmu, kteří stojí za League Displays přerozdělili do několika různých, jiných projektů. Práce na těchto projektech převzala prioritu před údržbou League Displays. To bohužel zapříčinilo, že League Displays nebyl aktualizován a bug log se začal plnit (včetně problémů se stahováním).
V následujících měsících se pokusíme zjistit zda je možnost a zda se vyplatí udržovat aplikaci v dlouhodobějším měřítku. Také se podíváme na některé z alternativ, jak si užít umělecká díla ze světa League of Legends.
Botley, Manažer vývoje
Je zde něco, co mohu jako hráč udělat, abych pomohl v boji proti toxicitě? Kromě toho, že sám nebudu součástí problému.
Toxicita není pouze problémem herního, ale celkově internetového prostředí. League of Legends je nechvalně známo svou ne zcela přátelskou komunitou. Napadlo vás někdy, jak byste mohli s problémem aktivně pomoci vy sami? Na to se zeptal jeden z hráčů.
V prostředí vysoce kompetitivních her, je zcela normální, že jsou hráči mentálně vypjatí a ti temperamentnější z nich občas prožijí mentální ka-boom. Jsme si vědomi toho, že toto chování může být jedním z nejnepříjemnějších zážitků v rámci League of Legends.
Krom trénování vaši vlastní mentální odolnosti, byste měli používat tlačítka pro report v lobby a na konci hry. V horizontu posledního roku jsme odvedli slušný kus práce v oblasti nahlašování hráčů, což znamená, že jsou mnohem více efektivní v odhalování a vyhodnocování problémového chování. To jde také ruku v ruce s probíhajícími vylepšeními toho, jak identifikujeme a řešíme negativní chování hráčů mimo report systém. Věříme, že se hýbeme správným směrem, ale také předpokládáme, že toxické chování bude něco s čím budeme všichni bojovat tak dlouho, dokud budou kompetitivní hry existovat.
V případě, že odcházíte z herního lobby a zapomenete nahlásit hráče, akceptujeme také nahlášení na naší stránce podpory.
Riot Codebear, Senior Producent
Pokud byste sami měli nějakou otázku na vývojáře, můžete zkusit své štěstí zde. Upozorňujeme, že otázka musí být podána v anglickém jazyce.