Ask Riot: Kdo dostane prestižní skin?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: Kdo dostane prestižní skin?

Ask Riot: Kdo dostane prestižní skin?

Ajkaaa

Ajkaaa

25. 1. 2020 13:00

Otázky a odpovědi o skinech, ARAMu a misích.

Reklama

Kromě prestižních skinů se dnes dozvíme také o změnách ARAMu, odměnách na TFT a misích celkově. Pojďme na to!

Jak vypadá proces, ve kterém určujete, který šampion dostane prestižní skin? Proč je dáváte postavám, které už mají legendární skin?

Jsem rád, že se ptáte! Jakmile se dohodneme na nadcházejících tématech skinů, vybereme několik odpovídajících načasování dalších událostí nebo vydání dalších skinů za Prestige points. Tou dobou se také začneme rozhodovat, jaký šampion by měl dostat prestižní skin.

Když vybíráme šampiona pro prestižní skin, bereme v potaz několik faktorů:

  • Je tu prestižní skin, který bude dobře fungovat pro jednoho ze šampionů v dané tématice? Například Arclight Brand je skinem, na němž by bylo velmi těžké změnit barvy a materiály.
  • Jak populární je tento šampion a kdy naposled dostal skin? Zatím jsme vydali prestižní skiny jen pro šampiony s vysokým počtem odehraných her, ale experimentujeme i s méně hranými, abychom viděli odezvu hráčů.
  • Má už prestižní skin? Nejspíše nikdo dva takové skiny nedostane, ale tato situace může nastat, když v linii skinů nebude žádný vhodnější šampion.

Překrývání s legendárními skiny se snažíme vyhýbat (aspoň v tom stejném roce). Ale není to snad takový obrovský faktor, když každý slouží k něčemu jinému. Legendárky jsou o vytvoření unikátního skinu pro šampiona, jenž se bude vymykat všemu, co už má v katalogu - o tom, čím daný šampion je, nebo naopak kompletní re-imaginace tohoto šampiona. Prestižní skiny jsou o vylepšení už existujících skinů. Jde o přidání určité “bohatší” (a často třpytivé!) vizáže.

Zatím neplánujeme žádný “Legendary Prestige” skin. Taky bych rád řekl, že stále experimentujeme s několika dalšími metodami výběrů a hráče budeme průběžně informovat.

IAMCARLOS

Proč je v TFT takový skok z 10. milníku (8500 bodů) na 11. (20000 bodů)? A proč je tu jen 6 misí (ze kterých jsou 2 jen “hraj hru”) každé dva týdny?

Hodně z vás má jiné množství času na hraní TFT a plnění úkolů. Opravdu nechceme, aby se někdo, kdo hraje TFT pravidelně, cítil vynechaný, když nemůže sedět u hry x hodin denně, nebo protože mu uteklo za ten týden pár misí. To je důvod, proč jsme nastavili 10. milník na 8500 XP – toto množství bodů vyžaduje aktivní hraní, ale nemusíte se za body doslova honit.

Taky ale víme, že někteří z vás jsou TFT oddaní a hrají je často. Nechtěli jsme, abyste se v polovině sezóny přišli o důvod dál hrát. Takže jsme přidali 11. milník jako “bonusovou” misi pro zapálené hráče. Je to podle nás výzva, velký skok v XP, kvůli kterému budete muset trochu “zamakat”, i když se v žebříčku pohybujete rychle. Podle reakcí, jichž se nám dostalo, tato myšlenka nešla úplně podle plánu. Lituji toho, že se spousta hráčů dostane na 10. milník, spatří cíl a jsou zklamaní. Některé odměny by mělo být složité získat, avšak dosažení cíle by neměl být moment zklamání. Jako odpověď jsme snížili vyžadované XP z 20000 na 16000.

Misí v TFT je 6 na týden. Mysleli jsme si, že přes svátky budete zaměstnanější, než normálně, a tak jsme počet misí snížili, ale přidali jsme více XP za každou jako kompenzaci. Abych to shrnul – snažíme se vydávat počet misí, který stanoví balanc mezi strukturovanou a nestrukturovanou hrou. Nebyla by to zábava hrát ve všech TFT hrách jednu strategii, jen abyste udělali misi.

RIOTWREKZ

Jedna z misí k nové sezóně říká “Hraj 3 hodnocené hry”... Proč tu není i možnost jako hrát 7 jiných her? Je mi 49 let a nerad vidím, jak ostatní trollí v hodnocených hrách. Chci se bavit a ne se bát pohnout. Proto hraji jenom ARAM. Děkuji!

Na nejvyšší úrovni spadají naše mise pod 2 typy: 1) Dát hráčům odměny navíc za hraní a 2) Sloužit jako “volání do akce” – motivace ke zkoušení věcí, které by jinak hráči nezkusili.

Příklad k misi č.1 jsou věci jako “získej zlaťáky, znič věže,...” – akce, které se přirozeně ve hře dějí a nejsou rozptylující. Tyto jsou většinou ve hře během eventů, aby hraní bylo ještě více odměňující.

Příklad “volání do akce” zahrňuje “sleduj esport zápasy” a v tomto případě i “jdi hrát hodnocenou hru”. Naším cílem je tímto motivovat hráče, kteří by se hodnocení jinak vyhnuli. Číslo her, které musí kvůli misi odehrát, je také velmi nízké, aby hráči, kterým se moc hrát nechce, nemuseli pokračovat. Odměny za tyto mise také nejsou zas tak obrovské, abyste se necítili špatně, když je vynecháte. Například “sleduj esport zápasy” většinou dává jen modrou esenci.

Zkrátka... doufáme, že mise “hraj 3 hodnocené hry” je něčím, co vám dá hezkou odměnu za rozhodnutí hrát hodnocené hry (nebo něco jiného), ale že odměna naopak není tak vysoká, abyste se cítili nutnost hrát.

XENOGENIC

Plánujete letos více pracovat na ARAMu?

Ano!

Právě pracujeme na ARAMu dvěma způsoby. Zaprvé – každé 2-3 patche děláme malé úpravy, pokud jsou třeba. Většinou jsou jimi vylepšení udělení a získávání poškození šampionů, ale občas malinko pozměníme i předměty, runy a jiné části hry.

Zadruhé – čas od času děláme větší a experimentální změny na ARAMu. Jde o to, aby se věci trochu obměnili, hlavně během nějakého většího eventu. Velká část těchto změn stejně trvá jen během daného eventu. Ale snažíme se také přidávat věci, které jsou dobré pro běžný ARAM. Například snížení poškození, plošné – společné healy na mapě a re-roll lavička. Ty se poprvé objevily během velké události, ale vylepšily ARAM natolik, že zůstaly.

Chtěli bychom tyto eventy dělat alespoň jednou ročně (což neznamená každý rok). Právě teď objevujeme směry pro rok 2020. Přesné načasování však bude záležet na jiných herních módech, na kterých zrovna pracujeme.

RIOT POPCORNER

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama