Ask Riot: Design Zoe a tvorba šampionů
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: Design Zoe a tvorba šampionů

Ask Riot: Design Zoe a tvorba šampionů

Little Panda

Little Panda

17. 11. 2017 15:00

Riot odpovídal na otázky ohledně Zoe a tvorby nových šampionů.

Reklama

Ask Riot je asi nejjednodušší způsob pro hráče, jak získat odpovědi na své otázky ohledně Riotu a League of Legends přímo od samotných tvůrců. Tentokrát hráče nejvíce zajímala Zoe a noví šampioni.

Zoe je velmi odlišná a má nový design (jako animované filmy), je pro to nějaký důvod? (Odpovídal Riot Reav3)

Je zcela zřejmé, že se Zoe odlišuje od našeho běžného designu. Hlavními důvody jsou především její hlava a animace jako z kreslených filmů. Co se týče její hlavy, chtěli jsme, aby Zoe vypadala co nejvíce jako dítě. Zprvu vypadala věkem spíše na úrovni Jinx nebo Lux, a proto jsme její hlavu zvětšili a proporočně jí vytvořili podobnou hlavě Annie. 

Pokud jde o její animace, chtěli jsme z mít "boha - šaška" (Trickster God).  Triskter často boří hranice fyzikálních i sociálních zákonů a přetvořuje si je podle sebe.  Navíc při tom dělá blázny z lidí i bohů.

Přesně tímto jsme se řídili. Chtěli jsme boha se vzhledem člověka, který přetváří zákony Runetery. Zprvu jsme dokonce experimentovali mnohem více. Zoe se po vynoření z portálu objevila na horské dráze. Uvědomili jsme si však, že to již trochu přeháníme. Hlavním cílem však bylo držet se tématu a nechat hráče okusit šampiona, který se zcela odlišuje a překonává zákony Runetery.


Zohledňujete při tvorbě šampionů i méně viditelná komba jako je například Gragasův E+flash nebo Jarvanův E+Q+flash? (Odpovídal Riot Centainlyt)

Snažíme se, ale nemůžeme zohlednit vše. Snažíme se přemýšlet nad interakcemi s předměty a summoner's spelly a také nad interakcemi s jinými šampiony, jelikož tato fakta mohou změnit celý herní styl šampiona.  Tyto změny jsou samozřejmě více zajímavé než pouhá obměna samotné schopnosti.

Občas narazíme na něco nového během testování. Jelikož jsme všichni zkušenní hráči League of Legends a hrajeme ho roky, umíme porozumět novým šampionům a jejich způsobu hraní a používání předmětů. Pokud narazíme na něco nezamýšleného, co se nám nelíbí, tvůrčí tým někdy může tohoto šampiona ještě upravit.

Občas nás však překvapíte vy hráči. Jelikož ve hře momentálně existuje 45 miliard různých kombinací pětičlenných týmů, interakcí je opravdu mnoho. Pokud hráči objeví pro nás neznámou interakci, musíme vše pořádně překontrolovat a zjistit, zda je pro nás přijatelná. Snažíme se však tyto interakce co nejvíce podporovat.

Pokud se například jedná o kombo, které potřebuje flash na uskutečnění (Gragas), je pro nás vše v pořádku, jelikož ho hráč nemůže dělat příliš často a pokud se mu kombo nepovede, ztratí mnoho. Na druhou stranu Zoe může své flash+E combo provést poměrně často. Proto jsme se rozhodli znepřístupnit její flash během E.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama