Ask Riot: Dabing Fiddlestickse a příběhy předmětů
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: Dabing Fiddlestickse a příběhy předmětů

Ask Riot: Dabing Fiddlestickse a příběhy předmětů

Ajkaaa

Ajkaaa

27. 3. 2020 18:00

Z neškodného strašáka na noční můru?

Reklama

Dlouho očekávaného přepracovaného Fiddlestickse budeme brzy potkávat na Žlebu. Kromě strašidelného vzhledu je ale velkou předností nového Fiddla hlavně jeho hlas. Pokud vás více zajímá pozadí herních předmětů, nebo proč vypadají splash arty šampionů jinak, než herní modely, čtěte dál!

Jak jste vytvářeli dabing Fiddlestickse?

Když pouhý hlas evokuje danou postavu, práce voiceover designéra je mnohem jednodušší. Jakmile jsem slyšel první konkurzy na Fiddlestickse, dostalo mě to. Dabér Kellen Goff nám během nahrávání poskytl obrovskou škálu dynamických textur a barev do Fiddlova hlasu, což mi dalo příležitost si hrát s nahrávkami. Stačilo slepit dohromady drahokam za drahokamem v podobě Kellenových nahrávek a vznikla nádherná mozaika smrti. Klíčový design měla být surová, vrčící, nesouvislá humanoidní forma s hroznou démonickou přítomností.

- Riot Zimerfly, VO Director

Je specifický příběh předmětů věc, která by se mohla realizovat? Rád bych si přečetl o Rabadonu, Lich Bane a dalších.

Pro mnoho hráčů je velmi vzrušující nacházet malinké detaily příběhu roztroušené po LoL přes deset let vývoje hry. A kromě toho, že některé předměty jsou nezapomenutelné, ostatní téměř pláčou po pořádném příběhu.

To je ale někdy obtížné (ale ne nemožné) – povědět celý příběh založen na meči, kusu brnění, magickém kameni. Zbraň nemůže být opravdovým hrdinou. Ale příběhy se skvělými postavami také obsahují tyto artefakty, že? Rozhodně, zapište si mě, chci se dozvědět více o tom člověku, co se jmenoval Doran...

Viděl jsem několik fantastických teorií o např. Lost Chapter, Tear of the Goddess, nebo legendárním BotRKu. A jsem si skoro jistý, že v budoucnosti povíme více takových příběhů.

-Riot Scathlocke

Proč modely šampionů ve hře vypadají jinak než na obrázcích? Třeba Nightbringer Aphelios je černočervený, ale jeho model je více modrý.

Tyto dvě záležitosti jsou sice velmi úzce spojeny, ale každá má jiný cíl. U herních modelů jde o dobrou čitelnost při hraní. V ilustracích jde o určitou velkolepost a uvěřitelnost. Stejně se můžete podívat na komiksovou postavu a její provedení ve velkém filmu. Filmová verze bude mít větší detaily v kostýmu, materiálu a renderu, což zahrňuje detaily, které v jiných verzích ani neexistují. Taky bude přidána dynamika, světlo podporující náladu. Taky přemýšlíme nad rozostřením kamery, odlescích, prachu poletujícím ve vzduchu a zrněním. Vše dohromady tvoří lepší reprezentaci šampiona.

Někdy nálada a světlo znamená, že barvy nejsou tak zářivé, jako ve hře vypadají. To je případ se skinem na Aphelia.

Chci říct, že nechceme splash arty dělat úplně rozdílné od hry, a tak se snažíme co nejvíce porovnávat šampiona s obrázkem a nebo dokonce jej modelovat, aby předváděl stejnou pózu jako na obrázku.

- Riot Owleycat

Ask Riot: Dabing Fiddlestickse a příběhy předmětů

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama