Riot rekapituluje loňský rok a připomněl několik nejzajímavějších otázek, na které se hráči ptali. Krom výběru rolí byly v hledáčku i eventy. Ty přinášely podobné mise a stávaly se rutinou. Z dalších tématu tu máme custom hry, konkrétně nemožnost vytvářet v nich speciální hry, jako například URF. Po odhalení nových her také vznikaly obavy, že se upustí od častých aktualizací lolka. Samotní vývojáři však tyto obavy v poslední dnešní otázce smetly ze stolu.

Proč si nemůžeme vybrat roli, kterou nechceme hrát?

V průběhu let jsme experimentovali s několika alternativními systémy výběru pozice, včetně systému, kde byste mohli „vetovat“ pozici. To však nebyla ideální cesta, neboť se každý rozhodl vetovat roli supporta, což snížilo kvalitu dohazování spoluhráčů a dramaticky zvýšilo dobu fronty.

Autofill byl představen jako poslední možnost, jak zajistit, aby lidé nečekali ve frontě směšně dlouhou dobu. Snažíme se vyhnout automatickému vyplňování pozic, pokud to dokážeme. Největší výzvou pro nás je dosažení rovnováhy mezi tím, jakou si vyberete pozici a přitom nečekali ve frontě příliš dlouho.

Riot Sapmagic

Pravidelně nabízíte události týkající se témat, šampionů nebo skinů (jako například Project), ale tyto události šly postupem času kvalitou dolů. Herní zážitek pro hráče nepřináší nic nového (jako jsou herní módy) a my máme ve srovnání s předchozími událostmi velmi omezené úkoly. Uděláte pro hráče významnější a zajímavější akce?

Ano, rozhodně! Vnímáme tuto zpětnou vazbu a upřímně souhlasíme - události minulý rok stály za starou bačkoru. Chceme, aby každá událost byla výjimečná a hráč získal jedinečný zážitek a byl nadšený. Proto je naším cílem, abychom se posunuli vpřed, aby účast na našich akcích každého obohatila a jen tak na ni nezapomněl.

Zde je několik způsobů, jak bychom toho mohli dosáhnout:

• přivést k událostem zpět herní módy (nové i staré)

• vylepšit, jak mise interagují s událostmi

• dodat více různorodých misí

Xenogenic

Proč nemůžeme hrát custom hry URFu a jiných herních módů?

Už jsme hovořili o druhu práce, která vede k udržení funkčnosti rotujících herních režimů: Věci jako noví a aktualizovaní šampioni, schopnosti, předměty, runy a skiny se né vždy v módech hrají dobře. Změny nebo přepsání základního kódu hry - například způsob, jakým je zaznamenáno poškození nebo jak jsou do hry načteny textury - mohou být ještě problematičtější, protože rychlý vývojový cyklus RGM často znamená, že je v uvozovkách vytváříme pomocí lepící pásky a žvýkačky. V době, kdy jsme módy uvolňovali častěji, trvalo tento typ údržby asi polovinu celkového času vývojového týmu pro herní režimy.

A co custom hry? Nebylo by to v pořádku, kdyby rotující herní módy byly trošku zabugované? Odpověď je ne.

Nejsme ochotni nabídnout vědomě nebo v podstatě úmyslně zabugovaný mód. Chceme, aby váš zážitek ze hry byl vysoce kvalitní bez ohledu na to, jak hrajete. Kromě toho jsou některé chyby natolik špatné, že mohou zřítit celé herní servery, což by znamenalo, že by se zhroutila nejen custom hra, v níž se nacházíte, nýbrž stovky jiných zápasů.

Riot Popc0rner & Aether

Bude League of Legends zanedbána kvůli všem ostatním hrám, které byly vyhlášeny na 10. výročí? To znamená méně patchů, menší zaměření na hru...

Přesně tak! League of Legends je nyní konečně mrtvá hra. RIP!

Ok, to je troll. Se vší vážností pracujeme na dalších hrách roky. Tým League of Legends (včetně marketingu) ve skutečnosti představoval velmi dlouhou dobu méně než 20 % celkového počtu zaměstnanců Riotu. Zbývajících 80 % v tichosti pracuje v zákulisí vývoje nových her a veškeré globální infrastruktury, jiní pracují na kreativních věcech jako je třeba Arcane, naši první animovaná série.

Připoutejte se. Dalších deset let League of Legends bude ještě lepší než těch prvních a bude to jízda!

Riot Captopus