Riot se se své pravidelné rubrice, kde zodpovídá dotazy komunity tentokrát zaměřil na nadcházející úpravy Tahm Kenche, převody účtů a také původ bájné bytosti zvané Aery. Pojďme se společně podívat na jejich odpovědi.

Jak to vypadá s úpravami Tahm Kenche? Kdy se jich dočkáme?

Momentálně je v plánu aktualizaci našeho oblíbeného sumce vypustit do světa v průběhu letošního léta. Některé změny můžete vidět například v Arcana videu na PBE. Jednalo se však spíše o nepozornost ze strany Riotu, než o skrytý trailer na nadcházející rework. Než bude možné vydat zmíněné aktualizace, bude třeba dále upravovat animace a další prvky.

Cílem je především zpřístupnit Tahm Kenche širšímu publiku. V současné době je užitečný téměř výhradně na profesionální scéně. V nižších divizích se mu nedaří. Plánuje se přesunout schopnost Devour na pozici ultimátky (a značně ji posílit) a (W) upravit tak, aby sloužilo jako nástroj pro engage. Tato schopnost bude fungovat podobně jako Abyssal voyage, ale jen pro Tahm Kenche a na kratší vzdálenost. Kromě možnosti přesunu po mapě bude poskytovat také jistou formu crowd controlu.

V jakém stavu se nachází možnost převodu účtů mezi servery?

Možnost převést účet na jiný server byla zablokována hned několik měsíců. Co bylo příčinou této situace? Proč oprava trvala tak dlouho?

V současném době je konečně možné úspěšně provést převod. Navíc by tato služba měla fungovat lépe než kdykoliv předtím.

Účet a vše s ním spojené je poměrně komplexní záležitostí. Data jsou sdílena mezi mnoha propojenými službami. Pokud se hráč rozhodne změnit region, musí se převést jeho inventář, přátelé, jméno, šampioni a mnoho dalšího. V minulém roce si však Riot začal všímat toho, že často dochází k chybné synchronizaci a část dat se nepřenese na vybraný server. Tento stav samozřejmě nebyl ideální a vedl k dalším komplikacím. Pokud při převodu došlo k chybě, byla vždy vyžadována manuální kontrola. Celý proces tedy vyžadoval spoustu práce a trval velmi dlouho. Bylo tedy nutno přepracovat celý systém.

Proces opravy zabral poměrně mnoho času, protože bylo třeba implementovat nové nástroje pro sledování a případnou opravu nezdařilých pokusů o převod.

Jakého původu je Aery?

Upřímně řečeno, nikdo neví... zatím.

V odvětví herního vývoje se na tento problém naráží velmi často.Část týmu přijde s mechanikou, kterou chce do hry přidat, další okolnosti jako je příběh nebo zasazení se řeší až později. Důležité je především aby nově přidané prvky nepůsobily rušivým dojmem. Vše musí pocitově zapadat do herního světa.