Arcade přináší klasický Deathmatch
Nejstarší mód přichází i do Overwatch.
"Nikdy neříkej nikdy" Jeff Kaplan 2017
Ještě před rokem vývojáři z Blizzardu zastávali myšlenku Overwatch jako čistě týmové hry. Uplynul více než rok a zavedení Arcade umožnilo vyzkoušet i jiné herní režimy bez nutnosti narušení klasického Quick Play a Competitive. Po nepříliš vydařeném pokusu s Capture the Flag v rámci oslav čínského roku konečně můžeme odložit stranou nadávky na spoluhráče a zároveň přidat pořádnou porci zábavnosti, která často absentovala v arénách jeden proti jednomu. Deathmatch nicméně neopustil myšlenku týmové hry zcela a představuje režimy Free-For-All a Team Deathmatch.
Free-For-All
Osm hráčů poměří své síly na nových i modifikovaných mapách. Na výběr je prozatím celé spektrum hrdinů od offense až po supporty. Jediným cílem je dosažení 20 killů dříve než všichni ostatní. Jako výhra se počítá umístění v lepší polovině, a tak není nutné při nahánění týdenních lootboxů vždy ovládnout celou hru.
Team Deathmatch
Týmový deathmatch je obdobnou variantou předchozího. K vítězství je nutné dosažení 30 zabití, ale pozor na ressurrection od Mercy. Každý oživený spoluhráč odečítá zpět jeden kill soupeřícího týmu.
Nová mapa - Chateau Guillard
Deatchmatch vyžaduje odlišné rozložení mapy a především menší rozměry. Vývojáři za tímto účelem modifikovali velké množství současných map, ale zároveň také představili jednu novou. Je jí domov Amélie Lacroix (Widowmaker). Francouzský zámeček Chateau Guillard je naprosto dokonalým prostředím pro nekonečné bitvy na život a na smrt. Těšit se můžete na klasické jumpady, otevřené prostory i uzavřená sklepení. Kromě několika střípků z historie poodhaluje i její současné plány.
Deatchmatch je už nyní dostupný na PTR, těšíte se i na ostré spuštění?