Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Reibl

Reibl

27. 11. 2019 13:00

Zajímavé koncepty z tvorby nejnovějšího šampiona.

Reklama

V posledních letech má Riot v oblibě vytvářet propracované postavy. Jejich schopnosti jsou složitější a u některých zabere spoustu času vypilovat jejich správné využití. Občas vývojáři zajdou až příliš daleko. Například Akali si prošla řadou balančních úprav a určité schopnosti ztratily různé efekty. Nyní se do hry dostává Aphelios, postava, která nemá ve hře obdoby.

Vývoj trval přes rok

League of Legends nenabízí dle vývojářů klasického mága. Máme tu sice 7 verzí modrého chlápka, který se tomu blíží, ale ten využívá rychlého sesílání schopností, jenž trefuje na cíl. Riot chtěl vytvořit kouzelníka, který porazí soupeře svými vědomostmi a jejich precizním využíváním. Tak vznikl první koncept Aphelia. Jenže i ten stále využíval schopnosti a dal se tak zaměnit s ostatními mágy ve hře. Postava se proto upravila na marksmana.

Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Jak již bylo řečeno, vývoj trval přes rok. Požadavek byl totiž složitý, totiž přinést trochu jinou postavu. Žádné stereotypy a zajímavý příběh. Přitom se hodně experimentovalo. Jak má Aphelios vypadat, odkud má být a jaký příběh ho žene kupředu?

Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Volba nakonec padla na region Targon a linii s názvem Lunari. Odtud můžete znát například Dianu. Příběh Aphelia se dá shrnout jako asasín, který nehledá uspokojení v zabíjení. Přesto zabíjí a není sám.

Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Jedinečnost doprovázená na každém kroku

Aphelios nemá klasické E (konkrétní schopnosti naleznete zde). Jeho W navíc jen prohazuje zbraně. Každá má svoji munici a Aphelios si musí stále hlídat manu. Proto muselo na řadu přijít speciální uživatelské rozhraní. S tím Riot experimentoval již od ultimátních skinů, kde si můžete například měnit formu po kliknutí. Zde bylo třeba odvést více práce.

Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Zbraně mohly mít podobů živočichů

Jakmile se určilo tematické zařazení Aphelia, jeho vzhled se moc neměnil. Ovšem zbraňový arzenál si prošel několika iteracemi. Celkem bylo kolem desíti. Některé se insporovaly v planetách, jiné dle barev a další podle vodních živočichů.

Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok
Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok
Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok
Aphelios měl být původně mág, jeho vývoj trval rok

Perličky z vývoje

Jeden z vývojářů se podělil o několik perliček při práci na Apheliovi. Není tajemstvím, že hlavním designerem nové postavy je Rioťák CertainlyT. Ten vytvořil například Zoe, Kalistu, Threshe, Zeda, Yasua a řídil rework Akali.

  • Sílu Aphelia měla určovat fáze měsíce v realitě. CerainlyT prý chtěl, aby lidi šli ven a koukli se v jaké fázi měsíc právě je.
  • Design samotný Riot popisuje jako “Yasuo s 200 IQ galaxy mozkem”.
  • Původně se testovalo až 25 různých zbraní.
  • Zvažoval se původ z Piltoveru, Shurimy i Zaunu.

Samozřejmě vše bylo myšleno ze strany vývojářů s nadhledem. Aphelia bychom se měli dočkat již v příštím patchi

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama