Změny terénu na Summoner's Riftu odhaleny, mapa bude pro obě strany vyrovnanější
Změny pro nadcházející předsezónu, které se už brzy dostanou na testovací server, byly konečně podrobně odhaleny. Čekají nás obrovské úpravy mapy v rekordním rozsahu.
Top
Terén na topu se změnil tak, aby si obě strany byly do určité míry podobné a výhodu gankování neměla jen jedna strana. Křoví v řece se navíc posunulo doprostřed.
Jungle
V jungli dojde k největší změněn. Naproti doupěti draka a barona vyrostla nová zeď. Ta by měla poskytnout vyrovnané možnosti junglerům na obou stranách.
Mid
Křoví v řece na midu bude od střední linky vzdálenější. Tato změna by měla pomoct hlavně nemobilním šampionům jako jsou někteří mágové (Lux, Vel'Koz…)
Bot
Také na botu se křoví posune do středu řeky, aby byl souboj o vizi vyrovnaný. Zároveň se i zde upravoval terén, který nyní symetricky poskytuje podobné možnosti na obou stranách.
Změny Infernal Riftu
Upravený terén samozřejmě změní i to, jak bude vypadat mapa po zabití druhého draka. V příští sezóně se ovšem výrazně upraví funkce, které doprovází Infernal Rift (tedy mapu, na které se jako třetí drak objeví ten ohnivý).
Na Infernal Riftu se nyní budou objevovat malé žhavé uhlíky, které budete moct sbírat. Každý sebraný uhlík přidá vašemu šampionovi adaptivní bonus k AD nebo AP. Pokud zemřete, polovina uhlíků z vás vypadne a vaši spojenci či nepřátelé si je můžou sebrat pro sebe.
Riot k této novince zatím nemá připravenou žádnou vizuální ukázku.
Podívejte se i na další připravované novinky pro nadcházející sezónu:
Odhaleno bylo i mnoho nových předmětů: