Žádné magické poškození ani balíček z pasivky, z Corkiho bude po reworku AD carry
i Zdroj: Riot Games
LoL PBE League of Legends Článek Žádné magické poškození ani balíček z pasivky, z Corkiho bude po reworku AD carry

Žádné magické poškození ani balíček z pasivky, z Corkiho bude po reworku AD carry

Giry

Giry

10. 5. 2024 16:32

Už několik dní se po testovacím server PBE pohání Corki se svým mid-scope reworkem. Změní se mu hlavně pasivní schopnost.

Reklama
Alt Tag

Corki

  • Základní HP: 610 → 640
  • Růst HP za úroveň: 103 → 100
  • Růst regenerace many za úroveň: 0,55 → 0,7
  • Základní AD: 61 → 55
  • Základní armor: 28 → 30
  • Růst armoru za úroveň: 4,7 → 4,5
  • Základní attack speed: 0,638 → 0,644
  • Attack speed ratio: 0,638 → 0,644
  • P - Hextech Munitions
    • Package (balíček) odstraněn.
    • Útoky už neudělují 80% poškození jako magické.
    • Útoky nyní udělují 15% poškození navíc jako true damage. To platí i pro kritické zásahy a spellblade efekt.
  • Q - Phosphorus Bomb
    • Rychlost projektilu: 1000 → 1100
    • Minimální čas letu projektilu: 0,25 sekundy → 0,227 sekundy
    • Cooldown: 8 sekund → 9/8,5/8/7,5/7 sekund
    • Cena: 60/70/80/90/100 many → 60/65/70/75/80 many
    • Poškození:
      • Základní poškození: 75/120/165/210/255 → 70/110/150/190/230
      • AD ratio: 70% → 120%
      • AP ratio: 50% → 70%
  • W - Valkyrie
    • Interval udělující poškození: 0,25 sekundy → 0,5 sekundy
    • Nyní má minimální range 300 jednotek (maximální range zůstává na 600).
    • Cema: 80 many → 80/85/90/95/100 many
  • E - Gatling Gun
    • Cooldown: 16 sekund → 12 sekund
    • Cena: 50 many → 50/55/60/65/70 many
    • Typ poškození: 50% fyzické a 50% magické → 100% fyzické
    • Celkové poškození během 4 sekund: 120/170/220/270/320 + 240% AD → 100/150/200/250/300 + 200% AD
    • Maximální snížení resistů: 8/11/14/17/20 → 12/14,5/17/19,5/22
  • R - Missile Barrage
    • Typ poškození: magické → fyzické
    • Cena: 20 many → 35 many
    • Maximální počet raket: 7 → 4
    • Cooldown nabití rakety: 12/11/10 sekund → 20 sekund
    • Základní útoky snižují cooldown o 2-4 sekundy podle šance na kritický zásah.
    • Poškození:
      • Základní poškození: 80/115/150 → 80/180/280
      • AD ratio: 25/50/75% → 70%
      • AP ratio: 12% → odstraněno
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama