i
Zdroj: Riot Games
TFT patch 14.9 - nerfy Lissandry a nové předměty
Seznam kapitol
Dvacet nových artefaktů a pět nových support předmětů nyní můžete získat ve vašich hrách. Navíc došlo na úpravy mnoha augmentů a traitů.
Systémové změny
Poškození do hráčů podle fáze
- 0/2/5/7/9/11/17/150 → 0/2/5/8/10/12/17/150
Počet XP potřebných na vyšší úroveň
- Z úrovně 8 na 9: 72 → 80
- Z úrovně 9 na 10: 84 → 80
Šance na jednotky v obchodě
- Úroveň 8: 18/25/32/22/3 → 18/27/32/20/3
- Úroveň 9: 10/20/25/35/10 → 15/20/25/30/10
Setkání
- Ahri - HP hráčů: 15 → 10
- Kayn - objevuje se častěji
- Ornn - objevuje se častěji
- Cho’gath - objevuje se méně často
- Diana - objevuje se méně často
- Irelia - objevuje se méně často
- Neeko - objevuje se méně často
- Teemo - objevuje se méně často
- Wukong - objevuje se méně často
- Wukong - Už se nemůže objevit na kolotoči ve fázi 2
- Khazix - Odstraněno
- Cho’gath - Odstraněno
- Neeko - Odstraněno
- Syndra - Odstraněno
Kovadliny s artefakty
- Nyní nabízí výběr ze 4 artefaktů (dosud ze 3)
- Augment Portable Forge změněn na výběr jednoho ze 4 artefaktů a může se objevit v jakékoli fázi.
- Augmenty Portable Forge+ a Portable Forge++ byly odstraněny.
Traity
Arcanist
- AP pro Arcanisty: 20/50/85/125 → 20/50/90/135
- AP pro tým: 20/20/40/125 → 20/20/50/135
Dryad
- HP za stack: 3/7/11 → 3/7/10
- AP: 15/30/65 → 15/30/55
Duelist
- Attack Speed za stack: 5/9/13/18% → 5/10/14/18%
Fated
- Settův Omnivamp bonus: 12% → 15%
Fortune
- (7) bonus 25 → 12
- (7) průměrná hodnota orbu 16 → 8
- Upravny některé možnosti cashout.
Heavenly
- Nyní se nezvyšuje s počtem hvezdiček jednotek.
- Nyní přidává 70% více bonusů jednotkám Heavenly.
- Bonus staty: 100/115/135/165/200/225% → 100/110/125/145/170/200%
- Omnivamp bonus z Emblemu: 6% → 5%
Storyweaver
- On-hit poškození Kayle: 15/30/40/90% AP → 15/35/45/90% AP
- Attack speed za stack ze Scroll of Haste (červený): 5% → 6%
Umbral
- Hranice pro zabití: 10/18/20/45% HP → 10/18/25/60% HP
Augmenty
Over Encumbered
- Počet pozic na střídačce: 2 → 1
Pumping Up I
- Základní attack speed: 8% → 6%
Triforce I
- HP: 100 → 150
Big Gains
- Základní HP: 80 → 100
Built Different
- HP: 220/300/380/480 → 220/280/340/400
- Attack speed: 40/45/50/55% → 35/40/45/50%
Call to Adventure
- Statsy za 2 killy: 12 HP a 2 AP → 18 HP a 3 AP
Dragon’s Spirit
- Léčení potřebné k získání předmětu: 8000 → 7000
Dynamic Duo
- 15 zlata → 20 zlata
Learning to Spell
- Základní AP: 10 → 18
Mind Over Matter
- Nadále zůstává odstraněno.
Pandora’s Items II
- Nyní přidává 2 náhodné komponenty namísto celého předmětu.
Raining Gold
- Základní zlato: 9 → 8
Slammin+
- Základní získané XP: 12 → 10
Accomplice
- Zlato: 4 → 2
Build a Bud
- Zlato 6 → 8
Call to Chaos
- Zlato: 66 → 58
- XP: 70 → 64
- Tříhvězdičková Tier-3 jednotka + 10 zlata → Tříhvězdičková Tier-3 jednotka + 20 zlata
Going Long
- Zlato: 8 → 10
Infernal Contract
- Odstraněno.
Trash to Treasure
- Odstraněno.
Behemoth Crest
- Získáte Thresh → Získáte Shena a Threshe
Dragonlord Crest
- Získáte Dianu → Získáte Jannu a Dianu
Grim Harvest
- Získáte Kindred → Získáte Kha’Zixe a Kindred
Sage Crest
- Získáte Dianu → Získáte Zyru a Dianu
Storyweaver Crest
- Nyní navíc získáte Garena.
Warden Crest
- Získáte Amumu → Získáte Jaxe a Amumu
Behemoth Crown
- Získáte Warmog’s Armor a Yoricka → Získáte Sunfire Cape, Yoricka a Threshe
Sage Crown
- Získáte Dianu → Získáte Zyru a Dianu
Double Up
- Minimální čas pro posily: 7 sekund → 12 sekund
- Poškození do hráče se nyní zaokrouhluje na nejbližší celé číslo.
- Základní poškození do hráče: 2/5/6/8/11/17 → 3/6/8/10/12/17
Jednotky: Tier-1
Darius
- On-hit poškození schopností: 90/135/200% AP → 80/120/200% AP
Kog’Maw
- Poškození schopností: 160/225/315% AP → 160/240/335% AP
Jednotky: Tier-2
Lillia
- Poškození malým orbem: 120/180/400% AP → 120/180/600% AP
Riven
- Poškození schopností: 150/150/155% AD → 190/190/200% AD
Jednotky: Tier-3
Alune
- Attack speed: 0,7 → 0,75
Bard
- AD: 50 → 55
Tristana
- AD: 55 → 60
- Poškození schopností: 265/265/270% AD + 75/115/185% AP → 300/300/305% AD + 50/75/115% AP
- AD% buff schopnosti: 50/50/60% → 40/40/50%
Volibear
- Léčení ze schopnosti: 140/170/210% AP → 150/180/240% AP
Zoe
- Poškození schopností: 275/415/640% AP → 290/435/695% AP
- Poškození odrazem schopnosti: 90/135/215% AP → 95/140/225% AP
Jednotky: Tier-4
Kayn
- Armor/Magic resist: 70 → 60
Morgana
- Poškození schopností: 265/400/1600% AP → 265/400/2000% AP
- Nyní časteji zacílí skupiny nepřátel.
Ornn
- Počet předmětů vytvořených na tříhvězdičkovým Ornnem: 8 → 6
- Tříhvězdičkový Ornn nyní tvoří Radiant předměty.
Sylas
- Poškození schopností: 200/300/1000% AP → 200/300/1200% AP
- Plošné poškození schopností: 90/135/450% AP → 90/135/550% AP
- Léčení schopnosti: 120/140/500% AP → 120/140/600% AP
Syndra
- Počáteční počet motýlků ve schopnosti: 7/7/10 → 8/8/10
Jednotky: Tier-5
Lissandra
- HP: 1200 → 1100
- Šance na získání lootu ze schopnosti: 50% → 40%
Artefakty
Do hry míří dvacet nových artefaktů. Upravují se také některé starší.
Talisman of Ascension
- HP: 400
- AD: 20%
- AP: 20
- Po 18 sekundách získáte 100% maximálních HP a 150% zvýšené poškození do konce souboje.
Corrupt Vampiric Scepter
- Attack speed: 50%
- Útoky udělují bonusových 50 % AD jako fyzické poškození a léčí nositele předmětu za udělené poškození. Nositel nedostává manu a nemůže použít svoji schopnost.
Fishbones
- AD: 30%
- Attack speed: 30%
- Range nositele se zdvojnásobí a jeho útoky udělují poškození do náhodných soupeřů.
Suspicious Trench Coat
- HP: 250
- Attack speed: 25%
- Jednou za souboj na 50 % HP se nositel rozdělí na tři kopie. Každá z nich má 330 maximálních HP. [Unikátní - pouze 1 na šampiona]
Horizon Focus
- HP: 250
- Mana: 15
- Armor a magic resist: 20
- Po omráčení nepřítele ho zasáhne blesk, který udělí 30% jejich maximálních HP jako magické poškození.
Mittens
- Attack speed: 60%
- Zmenší nositele a přidá jim rychlejší rychlost pohybu, 20% redukci příchozího poškození a imunitu proti efektu Chill.
Unending Despair
- HP: 400
- Armor: 40
- Kdykoli na nositeli skončí štít, 100% původní velikosti štítu se udělí jako poškození do nejbližšího nepřítele jako magické poškození.
Rapid Firecannon
- Attack speed: 50%
- Přidá +1 range, to se zvyšuje o 1 pokoaždé, co nositel zabije nepřítele.
Innervating Locket
- HP: 150
- Mana: 15
- Nositel získá 2% své celkové many pokaždé, když ho zasáhne útok. Každé použití schopnosti obnoví 20% maximálních HP nositele během 3 sekund.
Luden’s Tempest
- AD: 30%
- AP: 30
- 100% overkill poškození + 100 je uděleno jako magické poškození do tří nejbližších nepřátel.
Silvermere Dawn
- AD: 165%
- Armor a magic resist: 50
- Přidá imunitu proti omráčení a nositelovy útoky omračují cíl na 0,8 sekund. Attack speed nositele je vždy 0,5.
Prowler’s Claw
- AD: 25%
- Šance na kritický zásah: 25%
- Po zabití cíle ztratí nositel všechny negativní efekty a přiskočí k nejvzálenějšímu nepříteli v oblasti 4 políček. Následující dva kritické útoky udělí 60% bonusové kritické poškození.
Cursed Blade
- Attack speed: 15%
- Magic resist: 20
- Útoky redukují maximální HP cíle o 3%. 13 útoků na stejný cíl sníží jeho úroveň hvězdiček o 1.
Spectral Cutlass
- AD: 40%
- Šance na kritický zásah: 20%
- Na začátku souboje teleportuje nositele na zraclově postavné políčko na nepřátelské straně. Po osmi sekundách se nositel vrátí na svou startovní lokaci.
Blighting Jewel
- AP: 40
- Udělování magického poškození redukuje magic resist cíle o 3. Pokud je jeho magic resist 0, přidává tento efekt namísto toho 5 many nositeli.
Wit’s End
- Attack speed: 30%
- Magic resist: 30
- Útoky udělují 42-100 (podle fáze hry) bonusového magického poškození. Navíc léčí nositele za 350 veškerého uděleného magického poškození.
Forbidden Idol
- HP: 200
- Armor a magic resist: 25
- 50% velikosti štítu je namísto toho převedeno na maximální HP.
Lich Bane
- AP: 30
- Mana: 15
- Nositelův první útok po použití schopnosti udělí 180-380 (podle fáze hry) bonusového magického poškození.
Lightshield Crest
- Armor a magic resist: 50
- Každé tři sekundy přidá štít spojenci s nejnižšími HP o velikosti 50% součtu armoru a magic resistu nositele. Po smrti přidá tento štít všem spojencům
Seeker’s Armguard
- AP: 25
- Armor a Magic Resist: 25
- Killy a assisty přidají nositeli 10 armoru, magic resistu a AP. Tento bonus se zvýší na 15, pokud jde o kill.
Blacksmith’s Gloves
- Nyní přidává 300 HP a 30% šance na kritický zásah.
Goldmancer’s Staff
- Odstraněno.
Mogul’s Mail
- Odstraněno.
Support předměty
Dostaneme také 5 nových support předmětů. Úpravě se nevyhnul ani předmět Virtue of the Martyr.
Eternal Flame
- HP: 250
- Dokud je nositel živí, všichni nepřátele jsou 33% Wounded a všichni spojenci udělují 7% více poškození. Tento efekt se obnoví každých 5 sekund.
Knight’s Vow
- HP: 50
- Na začátku souboje přidá 200 HP a 12% Omnivamp nositeli a spojencům ve vzdálenosti 1 políčka ve stejné řadě.
Moonstone Renewer
- HP: 250
- Každé 4 sekundy přidá štít dvěma spojencům s nejnižšími HP o velikosti 100-400 (podle fáze hry) na 4 sekundy.
Spite
- HP: 250
- Když nositel zemře, všem nepřátelům v okolí 2 políček se sníží AD a AP o 40%. Spojenci v dosahu získají 30% AD a AP.
Unstable Treasure Chest
- HP: 250
- Když nositel zemře, 3 nejbližší spojenci získají dočasný kompletní předmět.
Virtue of the Martyr
- Základní léčení: 6,5% maximálních HP → 7% maximálních HP
- Zvýšené léčení: 13% maximálních HP → 14% maximálních HP
- Po smrti namísto zvýšeného léčení na 10 sekund získáte 2 zvýšené léčení.