Smolder měl původně měnit schopnosti podle toho, jaký drak se ve hře objeví
i Zdroj: Riot Games
Zajímavosti League of Legends Článek Smolder měl původně měnit schopnosti podle toho, jaký drak se ve hře objeví

Smolder měl původně měnit schopnosti podle toho, jaký drak se ve hře objeví

Giry

Giry

28. 4. 2024 14:18

Při tvorbě nových šampionů přijdou tvůrci vždy s několika návrhy schopností, ze kterých se nakonec vyberou ty, které známe ze hry. Výjimkou nebyl ani Smolder.

Reklama

V jedné verzi, se kterou přišel vývojář Riot Twin Enso, měl být Smolder synem draka, který zrovna panuje na Summoner's Riftu a podle toho se měly měnit i jeho schopnosti, konkrétně efekt na Q. Na Infernal (ohnivém) Riftu by jeho Q vybuchovalo, na Ocean Riftu by zpomalovalo nepřátele a Chemtech Rift by zapříčinil, že by Smolderovo Q udělovalo poškození jedem.

Z tohoto návrhu prý nakonec sešlo, protože by byl velmi náročný na grafické zpracování a prvek náhody by hrál příliš velkou roli. Před startem hry byste totiž nikdy nevěděli, jaký drak na Summoner's Rift přiletí.

Nejnovější šampion v League of Legends se po raketovém startu a mnoha následných nerfech pohybuje mezi nejslabšími marksmany současné mety. Podle statistik webu u.gg vyhrává 48,91 % zápasů. V 8,1 % her ho hráči zabanují.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama