tak bych to chápal, nebýt "Hráči s nižší úrovní než ostatní budou nyní získávat více zkušeností. Tato mechanika byla představena v patchi 7.4, ale byla stáhnuta kvůli problémovosti a nyní se opět vrací." tohohle. No, uvidíme, co s tím teda nakonec udělá riot. Každopádně counterjungling bude o to lepší když jsou teď catchup expy jen z velkých monster.
Ne, je to buff pro farmery. Hlavni zmena je, ze se zmensuje moznost catchup -> champove co hodne gankovali pak udelali par campu a byli na tom stejne jak farmer. Ted kdyz shyvana zacne farmit, tak ji nikdo nikdy nedozene
Tohle je podivný trochu. Je to dobrý pro dva typy hráčů : za a pro autofilled junglery co neumí jungle cestu a druhak pro early agressive junglery (nidalee, ezreal, lee sin, mob boots elise) kteří nebudou pořádně farmit v early, budou ještě otravnější než kdy dřív a a pak to v klídku doženou. Pro mě plus, zkvalitní to early game, bude se toho víc dít, punish pro afk farming lidi ale taky pro early agresivní hráče co se nevozí po linkách, ale po enemy junglerovi a to nevím jestli je dobře. No, uvidíme, jak to bude vypadat v praxi
Tohle jsou změny z toho patch 7.4, které Riot měl nejspíše na mysli
Mechaniky odměn
Pokud se podílíte na zabíjení nepřátelského šampiona a vaše úroveň je nižší, než průměrná úroveň vašeho týmu, získáte bonusové zkušenosti. Bonus se aktivuje, pokud jste o celou jednu úroveň pozadu a roste se zkušenostmi, nikoliv rozdílem úrovní. Maximální bonus je stanoven na +60% zkušeností při ztrátě plných 4 úrovní. Navíc byly zvýšeny bonusy za zabití/asistenci při likvidaci nepřátelského šampiona vyšší úrovně.
To se mi vůbec nelíbí, nechápu proč by hráči na nižším levelu měli rychleji levelovat. Lepší hráči tak ztratí dost zásadní výhodu a třeba na TOPu, kde jeden topař má TP a druhý Ignite, tak to bude znát.