
i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.11 přináší rework Rell a Iverna, o Blue a Red buff se nyní budou moct jungleři podělit
Seznam kapitol
Velké změny se dočkají Rell a Ivern. Nejvíce ale zamává metou úprava sdílení buffů v pozdějších fázích hry.
Šampioni

Rell
- Attack speed: 0,55 → 0,625
- Růst attack speedu za úroveň: 2% → 1,5%
- Růst armoru za úroveň: 4,2 → 3
- Růst Magic resistu za úroveň: 2,05 → 1
- Rychlost pohybu: 335 → 330
- Passive - Break the Mold
- Trvání: 4 sekundy → 5 sekund
- Snížení armoru a magic resist: 10% → 2,5%
- [Nové] Snižování armoru a magic resist se nyní stackuje až 5×. Schopnosti nyní také aplikují stack pasivky.
- Minimální ukradené hodnoty: 5-12→ 1,25-2,5
- [Nové] Rell si ponechá ukradené resisty po celou dobu trvání buffu, i když cíl zemře.
- [Odstraněno] Už nedává bonusové magické poškození při zásahu.
- [Odstraněno] Už neobnovuje trvání pasivky při zásahu nového cíle.
- [Odstraněno] Už nekrade resistence minionům.
- Q - Shattering Strike
- Nyní omráčí zasažené nepřátele na 0.75 sekundy.
- [Odstraněno] Už neléčí Rell ani její spojence.
- Dosah schopnosti: 685 před Rell, 150 za Rell → 520 před Rell, 220 za Rell.
- Cooldown: 9/8/7/6/5 sekund → 11/10,5/10/9,5/9 sekund
- Základní magické poškození: 70/115/160/205/250 → 60/95/130/165/200
- Čas použití schopnosti: 0,35 sekund → 0,5 sekund
- [Nové] Nyní uděluje 250% poškození do minionů.
- [Nové] Rell se během použití schopnosti posune asi 100 jednotek dopředu.
- [Odstraněno] Poškození se už nesnižuje po prvním zasaženém cíli a efekt pasivky se nyní aplikuje do všech cílů.
- W - Ferromancy: Crash Down
- [Nové] Bonusový attack speed po sesednutí: 15/20/25/30/35%
- [Nové] Bonusový attack range po sesednutí: 75
- Bonusový armor a magic resist po sesednutí: 10% → 12%
- Rychlost pohybu po sesednutí: Sníženo na 280 → Sníženo o 15%
- [Odstraněno] Po sesednutí už nemá omezenou rychlost pohybu.
- Základní magické poškození: 70/105/140/175/210 → 70/100/130/160/190
- Velikost štítu: 35/60/85/110/135 (+12% maximálních HP) ⇒ 30/55/80/105/130 (+10% maximálních HP)
- Maximální vzdálenost skluzu: 375 ⇒ 320
- AoE radius: 200 → 180
- Dosah skoku: 500 → 400
- Trvání vyhození do vzduchu: 1 sekunda → 0,75 sekundy
- Rychlost skluzu: 85% rychlosti skoku → 100% rychlosti skoku
- [Nové] Nyní uděluje 250% poškození do minionů
- W - Ferromancy: Mount Up
- [Odstraněno] Po nasednutí už nezíská Rell bonusovou rychlost pohybu.
- Prvotní bonus k rychlosti pohybu: 25/30/45/40/45% na 3,5 sekundy → 30% a snižuje se během 1 sekundy
- E - Full Tilt
- [Nové] Pasivní: Rell získá 5/8/11/14/17/20/24/28/32/36/40/45/50 k rychlosti pohybu na úrovních 1-13, sníženo o 50% během souboje.
- [Nové] Aktivní: Rell a její spojeci získají 15/17,5/20/22,5/25% bonus k rychlosti pohybu na 3 sekundy. Tento bonus se zdvojnásobí, pokud běží směrem k sobě nebo k nepřátelům. Následující Q nebo základní útok Rell exploduje a udělí 25/35/45/55/65 (+40% AP) (+2/2.5/3/3.5/4% Maximálních HP) do okolí.

Akali
- Q - Five Point Strike
- Základní magické poškození: 30/55/80/105/130 → 40/65/90/115/140

Amumu
- W - Despair
- Základní poškození: 10 → 7

Aphelios
- Passive - The Hitman and the Seer
- Bonusové AD: 5/10/15/20/25/30 → 4,5/9/13,5/18/22,5/27

Aurelion Sol
- E - Singularity
- Cena: 60/70/80/90/100 many → 80/85/90/95/100 many
- AP ratio: 6,25% → 5%

Azir
- Q - Conquering Sands
- Cooldown: 14/12/10/8/6 sekund → 12/10,5/9/7,5/6 sekundconds
- W - Arise!
- AP ratio: 55% → 60%
- Vzdálenost vyvolání vojáka: 500 → 525

Ivern
- Q - Rootcaller
- Dosah: 1100 → 1150
- Při opětovném použití schopnosti se Ivern přitáhne k zasaženému nepříteli
- Kliknutí levým tlačítkem myši stále přitáhne Iverna na vzdálenost základních útoků.
- Zásah neepického monstra sníží cooldown schopnosti o 50%.
- W - Brushmaker
- Bonusové magické on-hit poškození po opuštění křoví se nyní aktivuje také pro spojence (takto vylepšené základní útoky mají nyní speciální vizuální efekt)
- On-hit poškození spojenců: 5/7.5/10/12.5/15 (+10% Ivernova AP)
- Trvání vize: 3 sekundy → 8 sekund
- Trvání křoví: 30 sekund → až 45 sekund (křoví nyní zmizí, pokud ho Ivernův tým ztratí z dohledu)
- E - Triggerseed
- [Nové] Pokud štít neudělí poškození žádnému nepřátelskému šampionovi, aplikuje se znovu ve stejné velikosti na stejnou dobu na stejný cíl, ale už neudělí poškození a zpomalení.
- R - Daisy!
- Range Daisy: 125 → 175
- Regenerace HP Daisy: 0 → 2,5 HP za sekundu
- Rychlost Daisy: 420 → 440
- Attack speed Daisy: 0,7 → 0,75
- Bonusový attack speed Daisy: 30/50/70 → 30/45/60
- Poškození schopnosti Daisy: 100% AD Daisy (+20% AP) → 40/60/80 (+100% AD Daisy) (+20% AP)

Jinx
- Růst Attack speedu za úroveň: 1,36 → 1

Kalista
- Základní HP: 574 → 600
- Regenerace HP: 3,75 → 4
- Růst regenerace HP za úroveň: 0,55 → 0,75
- AD: 66 → 61
- Růst AD za úroveň: 3,75 → 3,25
- P - Martial Pose
- Základní útoky už neminou, pokud cíl zmizí z dohledu
- Poškození útoků: 90% AD → 100% AD
- Q - Pierce
- AD ratio: 100% → 105%
- E - Rend
- 14/12,5/11/9,5/8 sekund → 8 sekund
- Fyzické poškození za extra stack: 10/16/22/28/34 (+23.2/27,55/31,9/36,25/40,6% AD) (+20% AP) → 8/12/16/20/24 (+25/30/35/40/45% AD) (+20% AP)

Rek'Sai
- Passive - Fury of the Xer'Sai
- Prodleva mezi každým otřesem: 1,5 sekund → 1 sekunda
- Léčení během maximálního Fury: 20-190 (podle úrovně) → [15 (+20 za každé 3 úrovně)] + [2% (+2% Maximálních HP za každé 3 úrovně)]
- Q - Queen's Wrath (na povrchu)
- Cooldown: 4 sekundy → 4/3,5/3/2,5/2 sekund
- Trvání buffu: 5 sekund → 3 sekundy
- [Nové] Základní útoky nyní obnovují trvání buffu.
- [Odstraněno] Buff nyní neskončí dříve, pokud je Rek'Sai pod povrchem déle než 1,5 sekundy.
- Q - Queen's Wrath (pod povrchem)
- Trvání odhalení: 2,5 sekundy → 5 sekund

Renekton
- E - Slice and Dice
- Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
- R - Dominus
- Cooldown: 120 sekund → 120/100/80 sekund
- Magické poškození: 25/50/75 ⇒ 30/60/90

Twisted Fate
- W - Pick a Card
- Změna: 8/7,5/7/6,5/6 sekund → 6 sekund